Lolo og veien til tredjeskatten

PP 17 - 11 DPO

ImageUploadedByBV Forum1433219708.823449.jpg


Dagens test er knapt 10 min her. Roooosa og fin strek, som jeg tipper blir tydeligere når den tørker.
Superutvannet morgenurin i dag, så mulig det blir ny testerunde på nedte dotur. Tror nemlig digital bør bli positiv da (tok en negativ nå), og har lyst til å se sammenligning på FR også. Men da må jeg på apotek først og se hva jeg finner av tester. Har bare 1 digital igjen, og den må jeg ha i bakhånd til i morra tidlig evt...
 
PP 17 - 11 DPO

Vis vedlegget 119727

Dagens test er knapt 10 min her. Roooosa og fin strek, som jeg tipper blir tydeligere når den tørker.
Superutvannet morgenurin i dag, så mulig det blir ny testerunde på nedte dotur. Tror nemlig digital bør bli positiv da (tok en negativ nå), og har lyst til å se sammenligning på FR også. Men da må jeg på apotek først og se hva jeg finner av tester. Har bare 1 digital igjen, og den må jeg ha i bakhånd til i morra tidlig evt...

Weeee... Gratulerer ❤️❤️❤️
 
Gratulerer!!!!! :D :D :D

Nytt bilde nå som den er tørr? ;) Vi liker bilder av to streker.

Du skal til februar. ♥
 
Wiiiii, Lolo!! :D Et ekte kjærlighetsbarn og greier❤️ Så utrolig glad på dine vegne nå! GRATULERER!
 
ImageUploadedByBV Forum1433223862.144082.jpg

Bilde tatt i litt dårlig lys. Kan fikse bedre senere i dag.
 
PP 17 - 11 DPO

Vis vedlegget 119727

Dagens test er knapt 10 min her. Roooosa og fin strek, som jeg tipper blir tydeligere når den tørker.
Superutvannet morgenurin i dag, så mulig det blir ny testerunde på nedte dotur. Tror nemlig digital bør bli positiv da (tok en negativ nå), og har lyst til å se sammenligning på FR også. Men da må jeg på apotek først og se hva jeg finner av tester. Har bare 1 digital igjen, og den må jeg ha i bakhånd til i morra tidlig evt...
Se der da!! Du er prggers du:happy: Grattis så mye, håper vi sees i terminforum:happy093
 
Back
Topp