Åh, det føles alltid så bra når testen består "manne-testen" krysser fingrene for positiv digital i morgenDet er rosa i virkeligheten også. Og mannen ser streken bpde tydelig og rosa. Juhu! Han ser normalt ikke streker før de lyser mot han...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det føles alltid så bra når testen består "manne-testen" krysser fingrene for positiv digital i morgenDet er rosa i virkeligheten også. Og mannen ser streken bpde tydelig og rosa. Juhu! Han ser normalt ikke streker før de lyser mot han...
Ja, veldig godt!! I dag bestod bt mannetesten ogsåÅh, det føles alltid så bra når testen består "manne-testen" krysser fingrene for positiv digital i morgen
Jada jada masa, hihi.Biiiildeeeeee
Jada jada masa, hihi.
Har lagt ut nå
PP 17 - 11 DPO
Vis vedlegget 119727
Dagens test er knapt 10 min her. Roooosa og fin strek, som jeg tipper blir tydeligere når den tørker.
Superutvannet morgenurin i dag, så mulig det blir ny testerunde på nedte dotur. Tror nemlig digital bør bli positiv da (tok en negativ nå), og har lyst til å se sammenligning på FR også. Men da må jeg på apotek først og se hva jeg finner av tester. Har bare 1 digital igjen, og den må jeg ha i bakhånd til i morra tidlig evt...
Tusen takk!!Weeee... Gratulerer
Skal fikse!Gratulerer!!!!!
Nytt bilde nå som den er tørr? Vi liker bilder av to streker.
Du skal til februar. ♥
Tusen takk!Ååå Gratulerer!! så fantastisk
TUSEN TAKK! Ganske uvirkelig...Wiiiii, Lolo!! Et ekte kjærlighetsbarn og greier Så utrolig glad på dine vegne nå! GRATULERER!
Se der da!! Du er prggers du Grattis så mye, håper vi sees i terminforumPP 17 - 11 DPO
Vis vedlegget 119727
Dagens test er knapt 10 min her. Roooosa og fin strek, som jeg tipper blir tydeligere når den tørker.
Superutvannet morgenurin i dag, så mulig det blir ny testerunde på nedte dotur. Tror nemlig digital bør bli positiv da (tok en negativ nå), og har lyst til å se sammenligning på FR også. Men da må jeg på apotek først og se hva jeg finner av tester. Har bare 1 digital igjen, og den må jeg ha i bakhånd til i morra tidlig evt...
Kommer nok over på terminforum når cbd er positiv : DSe der da!! Du er prggers du Grattis så mye, håper vi sees i terminforum
Samme her, det er min inngangsbilett Håper vi seesKommer nok over på terminforum når cbd er positiv : D
Ja, håper vi ses der!Samme her, det er min inngangsbilett Håper vi sees