Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker. Har troa selv også nå altså. Igjen. Og enn så lenge.Ingen tvil om at det er fin stigning der Gratulerer så mye, endelig!
Det er sikkert bare akkurat for tidlig til den digitale, for det er bra stigning der!
Håper det. Og tror faktisk også det nå. Må nesten det.Er sikkert bare noe gammelt blod går nok helt fint
Så nydelig syn! Her er det fin stigningHadde to FR igjen, så tok en nå. Forrige tok jeg i går ettermiddag;
Vis vedlegget 119780
Dagens er etter ti min, og ikke tørr.
Blødningen har stoppet helt og jeg begynner å gjenvinne troa her.
Irriterer meg at cbd ikke ble positiv før i dag, for nå vet jeg ikke når jeg skal tørre ta siste...
Da ble den digitale tatt, så slipper den svi i toalettmappa mer liksom...
Pregnant 1-2
Og såklart, selv om jeg vet man ikke skal, har jeg åpnet begge de digitale, og det er fiiin stigning. Den digitale ble tatt på samme urin som FR, by the way.
Fremdeles fravær av blødningen jeg hadde tidligere i dag, så nå er jeg happy. Var forøvrig tidenes merkeligste blødning, men nok om det.
Nå skal jeg prøve å bare nyte! Vet det tidsnok kommer mer krevende tider som gravid enn disse første dagene
HURRAAAAHerregud - jeg er graviiiiiiiid
Tusen takkHurra, GRATULERER!!!!
Tusen takkHurra! Gratulerer! ♥
Jaaaaaaaaa!!! ♥ ♥ ♥
Tusen takkSå gøy!! Gratulerer så masse!
Tusen takk!Gratulerer
Tusen takk!
Skulle gjerne hatt deg med videre!