Lolo og veien til tredjeskatten

PP 17 - 12 DPO

Morgentest etter ca 5-6 min, 3+5;
ImageUploadedByBV Forum1433309032.000883.jpg


Samlebilde med tørre tester;
ImageUploadedByBV Forum1433309048.502450.jpg


Fin stigning synes jeg!

Har litt i minnet at jeg egentlig tror jeg er en dag kortere, men att jeg tok utgangspunkt i tidligste mulig EL for tiltak for å forberede mens.
Hvis jeg er 11 dpo er jo testen brillefin! Og også innafor for 12 dpo synes jeg.
 
PP 17 - 12 DPO

Morgentest etter ca 5-6 min, 3+5;
Vis vedlegget 119869

Samlebilde med tørre tester;
Vis vedlegget 119870

Fin stigning synes jeg!

Har litt i minnet at jeg egentlig tror jeg er en dag kortere, men att jeg tok utgangspunkt i tidligste mulig EL for tiltak for å forberede mens.
Hvis jeg er 11 dpo er jo testen brillefin! Og også innafor for 12 dpo synes jeg.
Kjempefin! Er vel viktigst å se på stigning kanskje? Jeg er litt urolig da mine tester er svakere nå enn de var sist, men de stiger og det må jo være et bra tegn;)
 
Hvordan er formen forresten?
Formen er egentlig fin. Litt groggy og svimlet litt i sted da jeg var på et varmt og klamt rom. Hjalp heldigvis å komme ut.
Luktesansen er allerede skjerpet, og puppene er ømme.

Alt i alt fin form egentlig. Vet det kommer tøffere tider enn det her utover sommeren;)
 
Kjempefin! Er vel viktigst å se på stigning kanskje? Jeg er litt urolig da mine tester er svakere nå enn de var sist, men de stiger og det må jo være et bra tegn;)
Stigningen er fin, og det er jo det viktigste! Har en bt-stav igjen som ryker i morgen. Og en FR og en first step som gå på fredag tipper jeg. Da skal jeg roe testinga. Tror jeg.
Eller, må nok etterhvert se stigning på cbd med uker da, men det blir jo først til uka.
 
Faen.
Jeg blør.
Ikke mye, men rødt og friskt.

Driiiit.
 
Ikm er i dag.
Så har i grunnen mista all tro her nå.

Faen.

Emosjonell berg- og dalbane.
 
Tok ny test first step nå.
Svakere enn i går.
Mye.

Bare å innse at dette nok er en ny kjemisk... Blæ.

Deppa.
 
Nei!!! :( :( :( Det skal jo virkelig ikke skje. ♥
 
Neiiii!!! :( Lolo❤️ dette skulle jo ikke skje denne gangen! Så urettferdig! :( Sender deg en uendelig stor klem, og tenker på deg!❤️
 
Nei, nå må det da være nok blødning rundt omkring. Fikk helt grøss jeg nå. Skikkelig skikkelig lei meg på dine vegne. Sender deg en stooor klem ♥ :(
 
Back
Topp