Lolo og veien til tredjeskatten

Liker ikke!! Sikker på at urinen var konsentrert nok? Eller at fargestoffet er annerledes... ufff, sender en klem!
 
Testene var fra samme pakke, så tror ikke det var forskjell på fargestoff.
Har en ny til tørk nå, den er hvertfall ikke svakere enn den på formiddagen tror jeg.
Og blødningen er vips borte igjen...

Skjønner ingenting nå.

Forvirra.
Og engstelig.
 
Nei, nå må det da være nok blødning rundt omkring. Fikk helt grøss jeg nå. Skikkelig skikkelig lei meg på dine vegne. Sender deg en stooor klem ♥ :(
Ja, virkelig mye blødningstull nå!
Takk for klemmen.
 
Vel, blødningen holder seg borte, enn så lenge...
Og testen jeg hadde til tørk har endt opp med å bli sterkere (såvidt) enn gårsdagens. Så da forkastet jeg den svakere fra i dag formiddag.

Så, hva skjer? Neimen om jeg vet...??

Og her er bilde;
ImageUploadedByBV Forum1433353086.120630.jpg
 
Den er sterkere ja! Kan den tidligere i dag ha vært på utvannet urin? Har du en ny test du kan ta i morgen?
Krysser alt for videre stigning og ingen mer blod! :) ❤️
 
Den er sterkere ja! Kan den tidligere i dag ha vært på utvannet urin? Har du en ny test du kan ta i morgen?
Krysser alt for videre stigning og ingen mer blod! :) ❤️
Jeg trodde konsentrasjonen var ca lik (ut fra farge, ikke telt timer og væskeinntak), men den må nesten ha vært tynnere?
Har en til slik test. Og en FR, og en bt-stav. BT og FR ryker nok i morra, mens jeg tar denne first step på fredag. Tror jeg.

Bare det er stopp på blødning nå...!
 
Jeg trodde konsentrasjonen var ca lik (ut fra farge, ikke telt timer og væskeinntak), men den må nesten ha vært tynnere?
Har en til slik test. Og en FR, og en bt-stav. BT og FR ryker nok i morra, mens jeg tar denne first step på fredag. Tror jeg.

Bare det er stopp på blødning nå...!
Ingen mer blod nå, basta bom! Nå skal det bli valentinesbaby på dere❤️
 
Så fine streker! Jeg tror dette går veien, jeg :D
 
Dette var veldig kjekt å se :) fine flotte tester! Hvis du vil kan du kanskje få målt hcg hos legen? Bare som en bekreftelse på at alt er bra? :)
 
Dette var veldig kjekt å se :) fine flotte tester! Hvis du vil kan du kanskje få målt hcg hos legen? Bare som en bekreftelse på at alt er bra? :)
Ja, fine tester nå.
Men guri meg så stressende disse blødningene er!

Skal til en allmennlege på mandag for noe annet, så kommer til å be om måling da. Og på onsdag. Med mindre jeg tydelig mister før det da...
 
Håper det var bare en uskyldig blødning. Fine streker nå. ♥
 
Håper det er uskyldig! Forstsetter du å teste fremover?
Fortsetter ja... Har en bt-stav, en FR og en til First step som nok ryker i morgen evt fredag.

Og så kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at jeg vil se både 2-3 og 3+ på cbd etterhvert...
 
Kom til å tenke på... Jeg trente på morgenen idag, ca 3-4 timer før blødningen. Kan det ha hatt betydning?
Blir tullete av alle tanker her snart...
 
Ja, fine tester nå.
Men guri meg så stressende disse blødningene er!

Skal til en allmennlege på mandag for noe annet, så kommer til å be om måling da. Og på onsdag. Med mindre jeg tydelig mister før det da...
Blødning når man er gravid er helt grusomt. Man blir jo så bekymret. Håper det har gitt seg for godt nå og at du slipper å oppleve blødning igjen på 9 fine måneder ♡
 
Back
Topp