Lolo og veien til tredjeskatten

Hurra!!:) gratulerer :) for noen flotte tester!!
 
Så fine tester! :D Tenk at det er et lite frø inni magen din som skal bli til et lite menneske!
Ja, det er så fantastisk og rørende. Et bittebittelite frø, som skal bli til et menneske!
 
14 DPO - 4+0

4+0 - 4 fullgåtte uker! Herlig! Måtte det komme mange fine ukepasseriger de neste åtte-ni månedene:D

I natt har jeg vært sulten/uggen. Samme på ettermiddagen i går. Som mild fyllesyke. Håper det ikke tar seg opp for fort, denne dårlige formen. Skal helst jobbe 4 uker til før sommerferien.

Hvordan er dette med dagbøker når man har blitt gravid?
Er jo passert ikm helt sikkert nå (var ons/tors), ingen blod å se lengre, og har jo nå veldig fine tester. Tenker jeg da ikke hører hjemme på FS lengre, men finner ikke noen plass for dagbøker på terminforumet?

Og kan noen fortelle meg hva man skriver inn for å bruke hjerte når man skriver fra app?
 
Det er dagbokforum på vårt terminforum, der ligger min. Er det ikke kommet enda på ditt så tar du det opp med den moderator som har en slik tråd om at her kan du spørre om alt, jeg har ansvar her, så kommer det nok snart
 
Som Sara sa, i begynnelsen må man gjerne be om dagbokforum :)

Jeg bruker faktisk hjertet fra emojicons på mobilen på app (iPhone): ❤️ men jeg vet faktisk ikke om det blir et skikkelig hjerte av det? :p

Gratulerer med 4 fullgåtte uker, ferdig med 1/3 av ukene til uke 12 nå! :D
 
Det ble hjerte på min Android av det, men tror ikke det blir, i alle fall på pc, av det fra min telefon <3 det der ble ikke noe hjerte ♥ på min heller, kanskje dette ble?
 
Send PM til moderator så lager hun dagbok-forum (du kan samtidig legge ved linken til din, om du vil at denne skal flyttes). De lager underforum etter hvert som deltakerne på forumet ber om det. :)

Hjerte kan du enten få opp med hjertesymbol på mobil (emoji eller i menyene med tall og symboler på Samsung ♥♡). Om du vil ha hjerte som synes på PC kan du skrive heartbigred eller heartred eller heartpink eller heartblue med kolon foran. :)

:Heartbigred :Heartred :Heartpink :Heartblue
 
Da ser det sånn ut i nettleser:

1433486113258.jpg
 
Gratulerer med helt perfekte tester ❤ Nyt svangerskapet!!
 
4+0 forts.

Dagen er på hell, fremdeles uten blod. Like letter hver gang jeg er på do faktisk. Lurer på hvor lenge jeg skal være engstelig for dette. Trolig til jeg kjenner liv... Eller lenger? Har ikke blødd i tidligere svangerskap, med unntak av et par timer spotting rundt 5 uker (husker ikke nøyaktig) med begge de to forrige.

Skal til en lege (ikke min fastlege) for noe annet på mandag. Lurer på å be om hcg-måling da. Og på onsdag. Det gjør jo ingen forskjell på svangerskapet, annet enn at jeg kanskje slapper litt mer av.

Har egentlig bestemt meg for å bare nyte og tenke at dette går bra, til det motsatte eventuelt er bevist, men det er pokker så vanskelig...
Men i dag ha vært en bra dag, så langt.
 
Gratulerer igjen, nydelige tester❤️❤️ Veldig unødvendig med blod som gravid! Blir jo livredd. Håper vi begge slipper å se mer:-)
 
Måtte ta en ny bt-strimmel i går, og det er jo bare dumt. Den er sterkere enn den to dager før, men ikke nok føler jeg... Tror jeg har ganske treg hcg-stigning. Håper bare den ikke er _for_ treg... Disse første ukene er en pine altså...

For å ta tak i det positive, så er jeg trøtt allerede en time etter jeg stod opp, og puppene kjennes fremdeles ømme ut. Litt uggen form, men har ikke spist enda.

Vet jeg må ta en bt til etterpå. Var ikke konsentrert den første urinen, så sitter og venter på å tisse igjen, uten å drikke såklart...
 
Urovekkende lite stigning synes jeg...
Alle tester er morgentester, med unntak av 14 dpo (nest nederst) som er kveldstest.
ImageUploadedByBV Forum1433573581.653967.jpg


Begynner mentalt å forberede meg på hvilken vei dette kommer til å gå...:(
 
Hmm... Jeg klarte ikke slå meg til ro med den testen i dag. Føler meg jo gravid...
Så tok en til en time senere;
Hvis jeg tar bort gårsdagens kveldstest og den forrige fra i dag, så ser jo dette bra ut vel, for 15 dpo?
ImageUploadedByBV Forum1433577844.871018.jpg
 
Hmm... Jeg klarte ikke slå meg til ro med den testen i dag. Føler meg jo gravid...
Så tok en til en time senere;
Hvis jeg tar bort gårsdagens kveldstest og den forrige fra i dag, så ser jo dette bra ut vel, for 15 dpo?
Vis vedlegget 120324
Veldig bra stigning :) Jeg skjønner hvorfor du er nervøs, men dette ser helt flott ut Lolo❤️ hva med å unngå kveldstester? Det er mye lettere å sammenligne når de er tatt på noenlunde samme tid :) (og så må jeg legge til som du jo vet, husk at variasjon i fargestoff og urinkonsentrasjon har mye å si) :)

Og min fra 15 DPO så veldig lik ut!
 
Hmm... Jeg klarte ikke slå meg til ro med den testen i dag. Føler meg jo gravid...
Så tok en til en time senere;
Hvis jeg tar bort gårsdagens kveldstest og den forrige fra i dag, så ser jo dette bra ut vel, for 15 dpo?
Vis vedlegget 120324
Jeg synes den siste testen ser veldig fin ut jeg, det er jo klar stigning :) Du er gravid ;) Skjønner godt at det er vanskelig, men prøv så godt du kan å slappe av og nyt det ❤️
 
Back
Topp