Lolo og veien til tredjeskatten

Bra med legetime. Sett igjen hun der flinke pika hjemme nå;)

Jeg har også valgt meg legetime på morgenen (heldigvis kan vi bestille på app, gull!), så jeg slipper å dra på jobb før etter timen. Ingen kommer til å merke at jeg har den engang, for den går utenfor kjernetid!
 
Jeg har sagt fra på jobb at jeg er gravid, og derfor varslet hr (i prsksis daglig leder akkurat nå) at jeg kommer sent fordi jeg skal på svangerskapskontroll.
 
Ja, for svangerskapskontroll har man jo krav på fri til såklart!
Men nå er det vel ikke helt det jeg skal på på fredag, skal jo bare be om at han henviser til Riksen.
 
Vi får fri for legetimer også vi da. Velferdspermisjon.
 
4+3
Nye tester i dag;
ImageUploadedByBV Forum1433743696.374021.jpg

ImageUploadedByBV Forum1433743936.706426.jpg

Tatt på andre morgenurin.

Veldig fornøyd med begge to :D

Nå venter en hektisk uke på jobb og med mye annet ekstra! Bare å håpe formen holder seg der den er nå hele uka. Ikke rom for å bli særlig mer trøtt og sliten for at uka skal komme vel j havn. Tvi tvi.
 
Veldig fine tester! :)
 
Da har jeg tatt hcg-prøve. Får komme igjen og ta oppfølgingsprøve på onsdag.
 
Bra med legetime. Sett igjen hun der flinke pika hjemme nå;)

Jeg har også valgt meg legetime på morgenen (heldigvis kan vi bestille på app, gull!), så jeg slipper å dra på jobb før etter timen. Ingen kommer til å merke at jeg har den engang, for den går utenfor kjernetid!
Var du flink til å sette igjen den flinke piken hjemme i dag da? Jeg var. 40% sykemeldt. Hjem for å sove før jeg henter ungene!
 
Var du flink til å sette igjen den flinke piken hjemme i dag da? Jeg var. 40% sykemeldt. Hjem for å sove før jeg henter ungene!
Jeg var hos en annen lege, som ikke sykemelder.
Skal til fastlegen på fredag, så det er da jeg må være flink... Eller ikke flink, alt ettersom.
 
Ok, blir sånn da ja
 
Ble akutt trøtt etter lunsj...
Zzzzzzzzzzz
 
Ble akutt trøtt etter lunsj...
Zzzzzzzzzzz
Jeg sitter også og gjesper, men jeg skal hjem om en halvtime og sove før jeg henter ungene. Så kan jeg kanskje fungere ettet middagen...
 
Jeg sitter også og gjesper, men jeg skal hjem om en halvtime og sove før jeg henter ungene. Så kan jeg kanskje fungere ettet middagen...
Høres veldig fristende ut!
 
Det var testene sine det :D Jippi ♡
 
Back
Topp