Lolo og veien til tredjeskatten

Jeg skulle bestille time til gyn i dag, men så har gyn ferie når jeg skulle hatt time. Siste ledige time er jeg 5+6. Neste er etter hans ferie og da er jeg 10+3. Planen var at jeg skulle komme på UL rett etter 6 uker, som oppfølging for prednisolonen. Vel, hun sekretæren skulle høre med gyn hva han tenker. Så gikk telefonen min tom for strøm og er det ikke typisk at de har ringt meg akkurat da!!! Så irriterende!
 
Foe å ha for min egen del, om jeg skulle trenge det senere, her er dagens tester;
ImageUploadedByBV Forum1433783672.390671.jpg
ImageUploadedByBV Forum1433783680.857722.jpg
 
Da er dagboka på plass hos februarklubben.

Status i kveld er trøtt, kvalm og sliten. Men må jobbe... :(
 
Det er ikke noe som heter "må jobbe". Kroppen din og lille spire er viktigst.
Når man har frist i dag, og har vært så dum å lov å holde den, så må man... Men snart ferdig nå.
 
4+4

Da har man kommet seg til 4+4. Fremdeles veldig kort, og dette kan fremdeles gå galt i enda lang lang tid. Samtidig har jeg bestemt meg for å ikke stresse med det. Positive tanker, positive ord etc ;)

Har bestilt time til UL i dag. FIkk når jeg er 8+6, det tror jeg blir bra. Bare som en betryggelse på at det er liv,siden jeg går på prednisolon. Så får jeg nok henvisning til Riksen for ekstra oppfølging der, og da tipper jeg det blir ca uke 13-etellerannet.

I går kveld ble jeg så innmari kvalm. Var uggen på morgenen i dag, og ble det igjen når jeg ble lunsj.sulten. Nå er jeg uggen igjen, så bør vel spise litt. Håper jeg slipper kvalme i kveld, for skal bort.
Ellers har kveldsoppblåstheta kommet, og mye mer utflod enn normalt. Puppene er fremdeles ømme. Sånn, det var symptomstatus :p
 
Godt å høre at du er positiv, denne gangen skal det gå bra! :D så spennende med ul, nå er det bare å telle ned❤️
 
Da har jeg fått første hcg-svar, som ble tatt noen timer etter jeg fikk 2-3 på cbd; 167.

Skal ta ny prøve nå. Har regnet meg frem til at den bør være over 300, helst over 320.
 
Jeg er litt stressa for at hcg er for lav... I følge denne tabellen er jeg innenfor;
ImageUploadedByBV Forum1433927432.565998.jpg

Men på denne er det lavere enn snittet;
ImageUploadedByBV Forum1433927471.879552.jpg


Nå KAN jeg selvsagt ha vært 16 dpo på mandag i stedet...

Venter spent på svar på dagens prøve. Trolig ikke før i morra... Imens må jeg legge bort bekymringen. Prøve.

Drømte i natt at jeg mistet. Så virkelig. Var så oppgitt når jeg våknet uggen, siden jeg ikke var gravid lengre...
 
Jeg har fått svar på den andre blodprøven!

Mandag (17 dpo): 167
Onsdag (19 dpo): 306

Godt nøgd :D
 
Litt bekymret for at hcg er lav. Prøver å legge til faktoren at
Hurra for bra resultat! :D
Takker. Fornøyd med stigningen, eller at det er stigning hvertfall. Doblingstiden på over 52 timer er ikke noe superprima, men godt nok innenfor til at jeg slapper av.
 
At det er mulig å være så trøtt!
Jeg må jobbe en time, men så er det seriøst rett i seng tror jeg... :sleep011
 
At det er mulig å være så trøtt!
Jeg må jobbe en time, men så er det seriøst rett i seng tror jeg... :sleep011
Det et derfor det er godt å være delvis sykemeldt... Så nå jeg ikke jobbe en time på kvelden


Faktisk får jeg gå hjem og sove også.
 
Back
Topp