Lolo og veien til tredjeskatten

Hør på Sara, sykemelding må til! Og arbeidsmengden reduseres tilsvarende. Det satt jo litt inne for Sara og, så ta til deg hennes positive erfaring nå! Bort med den flinke piken ift jobb, vær heller flink pike for deg selv og mini i magen❤️

Og ang sjefen som avbrøt deg, da får du si det når du leverer sykemeldingen at du prøvde å si det i går men ble avbrutt!
 
Jeg bør nok si det i morgen ja.
Men mulig jeg dropper det. Kommer til å komme rett til gruppemøte etter legetimen, så mulig jeg skylder på generell slitenhet/forebyggende for å møte veggen. De kommer jo til å merke at jeg er gradert borte, de som er på gruppa mi. Så slipper jeg si noe til noen enda. Like greit tilfelle det går galt igjen.
 
Hør på Sara, sykemelding må til! Og arbeidsmengden reduseres tilsvarende. Det satt jo litt inne for Sara og, så ta til deg hennes positive erfaring nå! Bort med den flinke piken ift jobb, vær heller flink pike for deg selv og mini i magen❤️

Og ang sjefen som avbrøt deg, da får du si det når du leverer sykemeldingen at du prøvde å si det i går men ble avbrutt!

Jeg skal prøve å ta det til meg. Men det er vanskelig.
 
Det jobbes hvertfall med å redusere arbeidsmengden. Så jeg kom hvertfall gjennom med budskapet uten å oute graviditeten da ;)
 
I ettermiddag og kveld har formen vært bedre. Og såklart begynner jeg å bekymre meg med en gang. Så tullete. Men det var ca rundt her det begynte å gå galt forrige gang. Fikk 2-3 på cbd på dag tilsvarende k dag, og 1-2 neste dag. Så det påvirker meg nok også litt.
Uansett kom hun der testetøsa på hastig visitt her og svei av en bt-strimmel. Og den så fiiiin ut;
ImageUploadedByBV Forum1434050222.342834.jpg

Sterker enn den for tre dager siden, og sterkere enn kontrollstreken.
Så da må jeg nesten bare slå meg til ro med at det foreløpig går rette veien.
Er trøtt som en dupp nå, men må rydde endel før jeg kan legge meg. Men om en time er jeg nok i senga. Må det.

I morgen tidlig er det legetime. Så får vi se hva som skjer da.
 
Skjønner godt du er bekymra ❤️ men dette skal gå bra! Lykke til i morgen ❤️
Takk.
Det må jo egentlig bare gå bra. Og jeg har jo bestemt meg for å være positiv. Det er bare vanskelig noen (mange...) ganger.
 
Lykke til hos legen i morgen! Håper du får sykemelding og kan hente deg inn litt igjen. Det er viktigere enn noen gang nå! ♥
 
Vær flink jente i dag, legg den flinke jenta igjen hjemme!
 
5+0

Legetime i dag.
Fylt ut helsekort, og henvist til Riksen.
Legen foreslo 50% sykemelding, men jeg pruta til 30%. Kunne egentlig tenkt meg 20, men gikk med på 30.
Tror det skal bli godt.

Spent på reaksjonen på jobb. Tror ikke jeg kommer til å si noe om svangerskapet, for det er faktisk ikke det som er brukt som sykmeldingsgrunn heller.
 
Godt.

Jeg har faktisk 40.

Uansett, det er godt å ikke måte jobbe så mye
 
Bra :) pass på deg selv og lille-Lolo nå❤️

Jeg gjorde forresten det samme, forhandlet meg fra 50 til 30% :p det var ikke så altfor mange som gjorde det iflg legen ;)
 
Bra :) pass på deg selv og lille-Lolo nå❤️

Jeg gjorde forresten det samme, forhandlet meg fra 50 til 30% :p det var ikke så altfor mange som gjorde det iflg legen ;)
Hihi, godt det ikke bare er jeg som pruter med legen ;)
50% var voldsomt synes jeg. Jeg klarer jo de 6-6.5 t som er normalt er på kontoret. Det er timene hjemmefra jeg ikke hanskes med lengre...
 
Sjefen er orientert om sykemelding, men bare med den grunnen som er angitt på selve sykemeldinga. Svangerskapet er nemlig ikke det han sykemeldte meg for, han mente (som meg) at det bare er siste dråpene som gjorde begeret fullt. Sykemeldt som dette i to uker, så gjør vi ny vurdering på de siste to ukene før ferien,hvilken %-andel jeg skal ha da.
Ikke happy sjef, men tok det greit. Tror han hadde tatt det bedre om det var pga sykemelding faktisk. FOr nå er det litt pga at han ikke har fått avlastet meg godt nok tidligere, så litt hans 'skyld' på en måte.
 
5+2

Søndag. En hektisk helg er snart over.
Måtte sende mannen ned etter kjeks og farris til meg før jeg kunne stå opp i dag. Kan ikke huske jeg har vært der så tidlig med de andre to. Kan bli en interessant sommer...
 
Trodde formen var bedre etter å ha stått opp og spist frokost. Den var det. En stund.
Blæ. Ligger på senga og psyker meg opp til vi får gjester om kort tid.
Snille mannen rydder og fikser.
Og barna er bestukket med ipad-tid...
 
5+3

I dag er dagen jeg begynte å blø på SA'en. Da hadde jeg 'visst' det noen dager allerede, hvilken vei det ville gå.

I dag har jeg såpass mye symptomer, at jeg strengt tatt ikke er bekymra. Kvalm, trøtt og ømme pupper taler for seg.
 
Back
Topp