Lolo og veien til tredjeskatten

5+6

Kvalm. Verste morgenen til nå. Flaks jeg hadde ritz og farris på nattbordet.
Fikk spist to knekkebrød til frokost, og de krangler jeg med enda. Ugg.
Godt det forhåpentligvis 'bare' er ca 8-9 uker igjen med denne kvalmen og verre kvalme før det skal gi seg igjen. Sett ut fra min historikk. Tredjemann bør ikke være en luring. Dette bør ikke vare helt til fødsel...
 
6+0

Ny uke. Digg.
Helg. Herlig.
Har alt for mye sosialt i helga, men med god hvile mellom så bør det gå bra.

Jeg er gravid. Tjihi, klarer liksom aldri helt å forstå det;)
 
6+2

Det som er godt med å skifte uke på fredag, er at helgen går fort og vips er man 'godt' uti neste uke når hverdagen kommer igjen. Liker det.

Denne helgen har vært så alt for sosial, så nå ligger jeg som et slakt på sofaen. Et kvalmt slakt. Ugg. Orker ikke prøve planlegge middag engang.
 
I dag har jeg seriøst slitt med kvalmen. Den har blitt markant verre i går og enda verre i dag. Vil ikke egentlig klage, for er så glad for å være gravid. Men dette er ikke noe særlig altså. Godt man hag en bra premie i andre enden.
 
6+5

Onsdag. Mye mindre kvalm. Og mye mer bekymra. Mindre ømme pupper. og dermed enda mer bekymra.

Liker ikke første trimester noe særlig :(

hadde jeg bare hatt et tydelig tegn. Kjent livmoren, eller kunnet hørt hjertelyd. Eller kjent liv. Men alt dette er nok lenge tid. Vel, kanskje ikke livmoren. Men kanskje vokser den ikke...

Ønsker å være positiv, men det er vanskelig nå.
 
(forøvrig er det ekko i dagboka mi, beklager til evt lesere.
Men jeg trenger å ha ting nedskrevet for en evt neste gang, om det ikke går veien den gangen her)
 
Klem til deg❤️ ikke kjekt å ha det slikt. Det blir godt når du er kommet lengre og kan bruke doppler eller begynner å kjenne liv.
Jeg har tro på at det går din vei denne gangen❤️
 
Klem til deg❤️ ikke kjekt å ha det slikt. Det blir godt når du er kommet lengre og kan bruke doppler eller begynner å kjenne liv.
Jeg har tro på at det går din vei denne gangen❤️
Takk for at du har troa!
Jeg gleder meg og til å få kjent liv, eller kunne lytte med doppler. Men føler det er så lenge dit!
 
Sender deg en klem ♥ Det må være slitsomt med disse bekymringene. Forstår deg veldig godt, men sannsynligvis er de helt grunnløse. Du er gravid! :)
 
Sender deg en klem ♥ Det må være slitsomt med disse bekymringene. Forstår deg veldig godt, men sannsynligvis er de helt grunnløse. Du er gravid! :)
Du har rett. Jeg er gravid!
Og det er jo helt banalt å klage på dette med tanke på alle som heller skulle vært i mine gravide sko... Men det er nå en gang slik at det er vanskelig å unngå helt.
 
Jeg har hatt litt ligamentstrekk i kveld. Og er igjen kvalm og snorketrøtt. Tar det som gode tegn.

Måtte ta en test også, 33 dpo eller noe sånt;
ImageUploadedByBV Forum1435174859.857871.jpg

Teststreken var sterkere enn kontrollstreken allerede fra den trekte opp væsken.

Så alt dette sammen beroliger meg en hel del. Heldigvis.
 
Du har rett. Jeg er gravid!
Og det er jo helt banalt å klage på dette med tanke på alle som heller skulle vært i mine gravide sko... Men det er nå en gang slik at det er vanskelig å unngå helt.
Jeg har hatt litt ligamentstrekk i kveld. Og er igjen kvalm og snorketrøtt. Tar det som gode tegn.

Måtte ta en test også, 33 dpo eller noe sånt;
Vis vedlegget 123378
Teststreken var sterkere enn kontrollstreken allerede fra den trekte opp væsken.

Så alt dette sammen beroliger meg en hel del. Heldigvis.
Det er lov å være bekymret og å klage litt over kvalme o.l.! :) Fantastisk test. Heia spira :D
 
Det hjalp å sove litt på bekymringene.
Sovet ca 7.5 time i natt, men fremdeles stuptrøtt. Litt ømme pupper og kvalm.
Hvorfor kunne jeg ikke bare nyte dagen i går i stedet for å bekymre?

Har fortsatt å være snill med meg selv (les:lagt bort den flinke piken) og bedt om forlengelse av sykemeldingen.
 
7+0
Ny uke! Og i kveld skal vi lese babyverdentekst igjen. Liten milepæl dette.

Skal bare jobbe maks halv dag i dag, det blir bra tror jeg.

Våknet kvalm igjen i dag, så bekymrer meg ikke nå.

Det gledes til en helg med mindre planer enn de siste helgene. Håper på finvær og snille gutter...
 
7+0
Ny uke! Og i kveld skal vi lese babyverdentekst igjen. Liten milepæl dette.

Skal bare jobbe maks halv dag i dag, det blir bra tror jeg.

Våknet kvalm igjen i dag, så bekymrer meg ikke nå.

Det gledes til en helg med mindre planer enn de siste helgene. Håper på finvær og snille gutter...
Hurra for ny uke! :D
 
Har stort sett ligget på sofaen siden jeg kom hjem i dag. Men har fått skifta på to senger og laget middag da.

Magen skjedde det noe med i går. Bukseknappen måtte tvinges igjen k dag, og nå på kvelden er magen stoooor. Blir spennende å holde dette skjult...
 
7+2

Søndag.
Ser ut som det er sol i dag også. Er meldt det, så satser på det.

Skal ut på tur i dag, lang kjørevei, men hyggelig selskap er det alltid dit vi skal. Håper formen holder seg grei.

Hjemmeplanene er få i dag. Må få rydda klesskap. Kanskje jeg begynner med det i kveld.

Men først - dusj og litt utetid før vi setter oss i bilen.[/B]
 
Last edited:
Back
Topp