Lolo og veien til tredjeskatten

Har vært en kos dag.
Men vært kvalm i varierende grad hele dagen. Spent på om det er oppstarten til ille-ukene, slik jeg har hatt tidligere.
 
7+3

I dag har jeg hatt verste kvalmedag på jobb så langt. Slet virkelig et par ganger, men funka fremdeles med mat. Må bare holde ut denne uka. Skal jobbe litt neste uke også, men det kan gjøre hjemmefra. Ellers tror jeg at jeg blir ganske alene på kontoret også.

Nå gledes det til middag. Må ha MAT!
 
7+3

I dag har jeg hatt verste kvalmedag på jobb så langt. Slet virkelig et par ganger, men funka fremdeles med mat. Må bare holde ut denne uka. Skal jobbe litt neste uke også, men det kan gjøre hjemmefra. Ellers tror jeg at jeg blir ganske alene på kontoret også.

Nå gledes det til middag. Må ha MAT!
Kjenner meg Så igjen! Hopper jeg over eller går det for lang tid mellom måltidene kommer kvalmen - og da sitter den godt!!
 
Tok meg en runde bakover i dagboka di, og ja, mye er likt da du var i dpo land :D Så spennende altså, håper bare veien min videre blir lik din ❤️ Får håpe du slipper unda oppkast !
 
Tok meg en runde bakover i dagboka di, og ja, mye er likt da du var i dpo land :D Så spennende altså, håper bare veien min videre blir lik din ❤️ Får håpe du slipper unda oppkast !
Ja, jeg håper sånn for deg at du får samme resultatet! :D

Ingen oppkast enda. Selv omd et har vært farlig nær et par ganger de siste døgnene...
 
Ja, jeg håper sånn for deg at du får samme resultatet! :D

Ingen oppkast enda. Selv omd et har vært farlig nær et par ganger de siste døgnene...

Ja det hadde vært helt fantastisk :D Det er bra ! Men er ikke noe særlig å gå rundt å være kvalm hele tiden :( Håper det gir seg fort :) Var du mye dårlig de andre gangene kanskje ?
 
Ja det hadde vært helt fantastisk :D Det er bra ! Men er ikke noe særlig å gå rundt å være kvalm hele tiden :( Håper det gir seg fort :) Var du mye dårlig de andre gangene kanskje ?
Var veldig kvalm med begge guttene, så dette kommer ikke som noen stor overraskelse akkurat...
 
7+6

Kvalm. Trøtt.
Jobber. Vil ut i sola.

Tror jeg kjenner livmora nå; 2-3 cm over symfysen. men er litt vondt å kjenne denne gangen synes jeg, så mulig jeg tar feil. men den 'kanten' jeg har kjent et par uker flytter seg hvertfall. Så kanskje?

1 uke til tidlig UL.
 
7+6

Kvalm. Trøtt.
Jobber. Vil ut i sola.

Tror jeg kjenner livmora nå; 2-3 cm over symfysen. men er litt vondt å kjenne denne gangen synes jeg, så mulig jeg tar feil. men den 'kanten' jeg har kjent et par uker flytter seg hvertfall. Så kanskje?

1 uke til tidlig UL.
Å så spennende :D håper det er livmoren du kjenner :) en uke kommer til å gå kjempefort! Gleder meg til å høre om hvordan det har gått :)
 
8+3

Helga har rast avgårde og formen min har vært bedre. Ble nesten litt bekymra. Men i dag er den sedvanlige kvalmen og trøtta på plass igjen, så mye vitner nok om at dagstempoet styrer noe av formen også. Bare et par dager jobb nå, så blir det ferie her også. Gjett om det gledes!

Er ganske sikker på at livmoren vokser d. Jeg har bakovervendt livmor (visstnok) og tipper det er derfor det ikke er så lett å være sikker på denne kanten jeg kjenner. Av samme grunn er ikke tuten ut noen ordentlig babytut enda, heller, bare kvapset som på vike utover fordi livmora tar plass inni. Men uansett, dette kvapset, er skjevt på morgenen, mer til min høyre side. Og det stemmer jo med at full blære presser livmoren mot kanten. Er uansett umåtelig spent på torsdagens ultralyd, og gruer meg veldig for om ikke alt er som det skal...
 
Håper du får se en nydelig liten minibaby på torsdag. Det gjør du jo aller høyst sannsynlig :D
 
Livmoren din vokser. Jeg tror ikke jeg har bakovervendt lenger, men hadde slett ikke noe klar babytut uke 8, har det ikke egentlig enda, uke 14, det meste av magen er lenger oppe enn livmora
 
Gleder meg masse til du skal på ul i morgen :) Gleder meg til oppdatering :D
Jeg gleder meg overhodet ikke, så bra noen kan gjøre det. Håper så veldig jeg kan komme med godt nytt...
 
Livmoren din vokser. Jeg tror ikke jeg har bakovervendt lenger, men hadde slett ikke noe klar babytut uke 8, har det ikke egentlig enda, uke 14, det meste av magen er lenger oppe enn livmora
Magen vokser hvertfall, så enten dytter livmora på eller så hag jeg lagt på meg en del... Mulig kombo av begge deler..
 
Da er det altså siste kveld før UL. Skummelt synes jeg. Er det sist kveld i 'lykkelige omstendigheter'? Håper ikke...
 
Da er det altså siste kveld før UL. Skummelt synes jeg. Er det sist kveld i 'lykkelige omstendigheter'? Håper ikke...
Dette blir ikke siste kveld i lykkelige omstendigheter. Det er jeg helt sikker på :) Dette skal gå kjempefint!
Når i morgen er timen?
 
Back
Topp