Lolo og veien til tredjeskatten

11+4

Hjemme fra ferie, og de magiske 12 nærmer seg. Har dog ikke tenkt å fortelle noe før etter UL på Riksen 13+3. Skal på fest dagen etter 12 uker og orker ikke late som jeg drikker da. De som skjønner får bare skjønne det. Tror uansett mange har mistanke etter div tidligere i sommer.

Magen har vokst i ferien, men så har jeg også lagt på meg over 2 kg på to uker. Sånn går det når man må spise hele tiden for å ikke være uholdbart kvalm. Må skjerpe inn både mengde og type konsum. Kan all magen bare være fleskemage? Håper virkelig det er litt ekte babymage der også... Håper at det er baby som lever der inne. Jeg er jo kvalm og trøtt ut av en annen verden, så bør jo være liv laget der. Samtidig finner jeg ingen hjertelyd med doppleren, så blir litt stressa og bekymra...
 
Jeg har ringt helsestasjonen og 'varslet' meg til jordmortime. Her ringer man bare og sier man må ha time, så får man time i posten. Blir vel neppe før i oktober, men da blir jeg registrert i systemet hvertfall. Og får min 'gamle' jordmor som jeg hadde med guttene.
 
Jeg fikk beskjed om å ringe tidlig så det var ledig time. Ringte rundt uke 8, men de ville ikke ha meg inn før uke 24. Følte meg VELDIG tidlig ute da, haha!
 
Denne MA-frykten går helt til hodet på meg. Klarer ikke tenke rasjonelt, særlig når jeg heller ikke finner hjertelyden.
Så mannen beordret meg til å bestille time til en ekstra UL. Helt sikkert unødvendige penger å bruke, men sånn det er nå klarer jeg ikke slappe av i det hele tatt, og langt fra nyte noe.

På den fornuftige siden har jeg allerede sett hjerte på UL i niende uke, er trøtt som en dupp og alt for kvalm. Så symptomer er der, men magefølelsen er så crap at jeg ikke klarer å holde på fornuften. Blir bare verre og verre for hver dag.
Har UL på riksen om to uker, men det føles uendelig lenge til. Så da blir det ny UL på torsdag...
 
Denne MA-frykten går helt til hodet på meg. Klarer ikke tenke rasjonelt, særlig når jeg heller ikke finner hjertelyden.
Så mannen beordret meg til å bestille time til en ekstra UL. Helt sikkert unødvendige penger å bruke, men sånn det er nå klarer jeg ikke slappe av i det hele tatt, og langt fra nyte noe.

På den fornuftige siden har jeg allerede sett hjerte på UL i niende uke, er trøtt som en dupp og alt for kvalm. Så symptomer er der, men magefølelsen er så crap at jeg ikke klarer å holde på fornuften. Blir bare verre og verre for hver dag.
Har UL på riksen om to uker, men det føles uendelig lenge til. Så da blir det ny UL på torsdag...
Ny ul høres bra ut hvis du er så bekymret, kjære. Da er det vel verdt pengene å igjen få se det nydelige bankende hjertet❤️ Stor klem til deg, ikke kjekt å ha det slik.
 
Ny ul høres bra ut hvis du er så bekymret, kjære. Da er det vel verdt pengene å igjen få se det nydelige bankende hjertet❤️ Stor klem til deg, ikke kjekt å ha det slik.
Ja, tror UL er det beste nå. Ikke likt meg å være så bekymret uten egentlig å ha grunn...
 
Bestill ul ja, har vært på tre allerede jeg, men klarer bare ikke å gå å uroe meg.
:love022
 
Du fikk ul på torsdag? Uff fælt når man er så redd. Er akkurat likedan her! Kan ikke huske å ha viet det en tanke sist, men denne gangen er det veldig anderledes.
 
Ja, tror UL er det beste nå. Ikke likt meg å være så bekymret uten egentlig å ha grunn...
Krysser fingrene.

Jeg fant hjertelyden i går. Det reddet forstanden min.
 
Du fikk ul på torsdag? Uff fælt når man er så redd. Er akkurat likedan her! Kan ikke huske å ha viet det en tanke sist, men denne gangen er det veldig anderledes.
Fikk på torsdag ja, har bestilling på nett så la her i natten og la inn bestilling...
Jeg bekymret meg litt sist, men ikke sånn som nå. Denne gangen minner om bekymringen jeg hadde første gang, og da var det jo et alvorlig sykt barn der... Håper bare ikke magefølelsen er rett denne gangen...
 
Jeg lette lenge, men fant den heldigvis tilslutt.
 
Jeg leter også lenge, men finner ikke annet enn min puls overalt. Prøver p forklare for meg selv at det må bære morkake på fremre vegg som gjør det, men klarer ikke tro på det. Synes livmoren har sluttet å vokse, ikke kjent ligamentstrekk på evigheter etc..
 
Sikkert lurt med ekstra ul. Skjønner deg godt! Jeg hadde nok gjort det samme hadde det vært ledig (har faktisk sjekket, men ingenting ledig før jeg skal likevel). Det er verdt pengene når man får slappet mer av. Alt er nok i strålende orden. Som du sier selv har du jo masse symptomer :) men det er betryggende å se at alt er bra. Når på dagen har du fått time? :)
 
Fikk time 12:35, så litt utpå dagen. Håper jeg sover lenge i morra...
 
Skal liksom sove... Er jo natta nå. Men hodet bare kverner. MA meg her, og MA meg der...
Bare 12t 25min til vi får svaret.

Gruings.
 
Masse masse lykke til i morgen! Du skal se det går helt fint. Det er jo fortsatt tidlig, så det er ikke nødvendigvis rart du ikke finner hjertelyden :) Krysser fingrene for at du får se verdens fineste lille minimenneske med et ellevilt hjerte ♥
 
Back
Topp