Lolo og veien til tredjeskatten

Huff :( så veldig, veldig trist :( vi skulle jo vært like langt, 12 uker i morgen! Urettferdig..
 
Dette er hjerteskjærende :( så utrolig urettferdig. Har ikke ord. Ønsker deg alt godt ♡
 
Åånei, så uendelig trist. :( :(
Dette skulle jo ikke skje! Stor klem til dere, håper den medisinske biten går raskt og smertefritt. :(
Legger igjen noen ord her og jeg! Syns dette var så utrolig trist :( Skjønner du føler deg tom og trist og husk at du har lov til å sørge <3
Huff :( så veldig, veldig trist :( vi skulle jo vært like langt, 12 uker i morgen! Urettferdig..
Dette er hjerteskjærende :( så utrolig urettferdig. Har ikke ord. Ønsker deg alt godt ♡
Takk for gode ord alle sammen❤️

Vi skal nok komme gjennom dette her, men gruer for morgendagen. Har aldri hatt narkose før, og vet de fleste i min familie blir veldig dårlig av det...
 
Det var en rar opplevelse hos gyn i dag. Var der alene fordi vi ikke hadde barnevakt til gutta.
Gyn sa han alltid tok bekymra gravide på alvor og ba meg ta plass i stolen. Vi ble enige om innvendig ul, man ser tross alt mest da.

Det tok meg ikke mange sekundene å se at det var dødt. Ikke noe hjerte som slo og ikke noe bevegelse. Jeg sa det flere ganger. Det er dødt. Før gyn tilslutt bekreftet. Han ville bare være helt sikker først. Så målte han litt, og viste meg et stort ødem i nakkefolden. Det kunne ha vært grunnen, men det kan like gjerne være væske som hag tilkommet fordi det har vært dødt en stund.

Den følelsen i stolen der, når jeg skjønner at det er dødt... Den var bare fæl. Enda jeg visst. Helt innerst inne visste jeg dette, men jeg håpet så indelig jeg tok feil...

Faens dritt.
 
:( Utrolig trist og vondt. Må ha vært en forferdelig opplevelse og vondt og vanskelig nå. Håper du får tid til å sørge nå <3
 
:( Utrolig trist og vondt. Må ha vært en forferdelig opplevelse og vondt og vanskelig nå. Håper du får tid til å sørge nå <3
 
Takk for at du deler. ❤
Veldig trist at dere må gjennom dette, igjen, og etter å ha prøvd så lenge. Livet er utrolig urettferdig! :(
 
Får helt frysninger, Lolo. For en forferdelig opplevelse. Håper det går så godt det kan på sykehuset i dag, og at du kjenner deg bedre om noen dager <3
 
Jeg har mistet dagboken din (trodde jeg abonnerte på den), jeg må nesten skylde på sommerferie og fjernhet. Jeg fikk så utrolig vondt i magen da jeg så oppdateringene dine i går. :( Jeg har ikke ord. MA er helt grusomt. Ville bare sende deg en klem til og ønske deg lykke til. ♥
 
Forferdelig vondt. Jeg ønsker deg alt godt! Håper alt går fint med utskrapningen. Tenker masse på deg. Sender mange gode klemmer og tanker ♡
 
Det blir ikke utskraping. Legene diskuterte og ble enige om medisinert abort.
Så nå har jeg fått en forberedende/modnings pille, og skal tilbake på søndag for å fullføre dette.

Et stort slag i trynet at vi ikke ble ferdige i dag. Dette er jo bare dritt, og bare vente gjør ikke ting bedre...
 
Klem.

Vente gjør det ikke bedre, nei
 
Etter medisinsk abort finnes det hvert fall null grunn til å vente med å prøve på nytt, så det er en fordel sånn sett. Beste alternativet for livmoren egentlig. Jeg skjønner om det ikke hjelper noen ting akkurat nå. Jeg synes det var helt grusomt å gå de dagene og vente. :( Bare send meg PM om du lurer på noe. ♥

Sender deg en stor klem ♡
 
Etter medisinsk abort finnes det hvert fall null grunn til å vente med å prøve på nytt, så det er en fordel sånn sett. Beste alternativet for livmoren egentlig. Jeg skjønner om det ikke hjelper noen ting akkurat nå. Jeg synes det var helt grusomt å gå de dagene og vente. :( Bare send meg PM om du lurer på noe. ♥

Sender deg en stor klem ♡
Medisinsk er mest skånsomt ja, så fordel sånn sett. Men den ventingen... Særlig med denne formen. Fikk heldigvis med med Afipran. Totalt unødvendig å være unødvendig kvalm nå hvertfall.

Takk for PM-tilbud. Plutselig. Kanskje.
 
Ja, nå som jeg vet det er dødt kan jeg liksom ikle bli fort nok ferdig...
Kjenner følelsen :( jeg vet det ikke er en trøst, men jeg har i det minste positiv erfaring med medisinsk abort. Hele prosessen tok 6-7 timer før alt var over begge gangene. Jeg håper det går like "knirkefritt" for deg ♡
 
Kjenner følelsen :( jeg vet det ikke er en trøst, men jeg har i det minste positiv erfaring med medisinsk abort. Hele prosessen tok 6-7 timer før alt var over begge gangene. Jeg håper det går like "knirkefritt" for deg ♡
6-7 timer skal jeg tåle. Håper jeg er like heldig.
Hvis man kan si heldig om slikt...
 
Har ligget og sovet og slumret i senga i over to timer nå, mens mann og barn har holdt på ute. Så godt. Og nødvendig.

Men nå er det nødvendig med middag. Ingen typisk fredagsmat, men etter lang tid med feriemat så er det fiskeboller med gulrøtter og bacon som frister!

Og vet dere hvor godt det var med spekeskinke i dag eller?? Nyyyyyt!
 
Back
Topp