Lolo og veien til tredjeskatten

Medisinsk er mest skånsomt ja, så fordel sånn sett. Men den ventingen... Særlig med denne formen. Fikk heldigvis med med Afipran. Totalt unødvendig å være unødvendig kvalm nå hvertfall.

Takk for PM-tilbud. Plutselig. Kanskje.

Synes også ventingen var fæl. Jeg mener at kvalmen begynte å gi seg da modningspillen begynte å virke. Det er helt dust at man er kvalm med død spire i magen. :( Håper afipran kombinert med modningspillen hjelper deg.

Jeg synes medisinsk abort (etter at ventingen var over) var ganske greit. Det var noen timer venting på at noe skulle skje, så var det en time hvor noe skjedde (rier/smerter) og så var selve aborten egentlig over, men jeg blødde ganske kraftig i mange timer etterpå (da med kun vanlige menssmerter). Husk at du bare skal ta hensyn til deg selv nå, så smertestillende er helt greit. ♡
 
Tenker også masse på deg!!
 
Håper det har gått så bra som det kunne og at spekeskinka smakte like godt som jeg ser for meg den gjorde! :-)
 
Modningstabletten har gitt litt murringer og antydning til spotting. Så noe skjer. På vei for å fullføre nå, så om alt går etter planen så er jeg ferdig i ettermiddag...
 
Tenker masse på deg i dag. Ikle lett, men litt godt å bli ferdig når det først var gått galt.
 
Herregud, hva er det jeg leser :( :( :( Jeg klarer ikke å holde meg oppdatert på forumet for tiden, så jeg har ikke sett dette før nå. Kjære, gode Lolo, jeg sender deg en gigantisk klem. Det var ikke slik det skulle bli! ♡ Håper alt går greit i dag og at du snart kan se fremover igjen. Tenker på deg ♥
 
Da er jeg ferdig.
Det hele tok 4.5 t fra jeg fikk første pillene og til morkaka var ute. Er på sykehuset enda, for ble så groggy og alle medisinene, men skal nok snart hjem nå.
Hjem til to de fantastiske gutta mine, verdens beste hjerteplaster.
 
Herregud, hva er det jeg leser :( :( :( Jeg klarer ikke å holde meg oppdatert på forumet for tiden, så jeg har ikke sett dette før nå. Kjære, gode Lolo, jeg sender deg en gigantisk klem. Det var ikke slik det skulle bli! ♡ Håper alt går greit i dag og at du snart kan se fremover igjen. Tenker på deg ♥
Takk søte du❤️
Var ikke slik det skulle være nei, men var ikke min tur til å lykkes denne gangen. Dessverre :(
 
Da er jeg ferdig.
Det hele tok 4.5 t fra jeg fikk første pillene og til morkaka var ute. Er på sykehuset enda, for ble så groggy og alle medisinene, men skal nok snart hjem nå.
Hjem til to de fantastiske gutta mine, verdens beste hjerteplaster.
Godt å høre at det gikk greit. Håper du får komme hjem snart. Ta vare på deg selv. Sender deg uendelig mange klemmer ♡
 
Fikk komme hjem i går kveld. Klarte til og med å få ned litt sushi etterhvert også, på tross av mye kvalme.

I dag derimot er formen upåklagelig! Jeg våknet sulten. Bare sulten. Ikke kvalm eller uvel. Merkelig. Og jeg har drukket kaffe, som smakte godt. Merkelig hvor fort kroppen går til ugravid status... Måtte den nå bare forbli i gravidønsket og gjøre meg fort gravid igjen.
 
Krysser alt jeg har for at du blir kjapt gravid igjen og denne gangen får en baby i armene til slutt❤️
 
Har bedt om å få flyttet dagboka tilbake til FS. Glemte helt av at den lå på feil forum nå, for jeg har den jo bare på abonnement.
 
Har bedt om å få flyttet dagboka tilbake til FS. Glemte helt av at den lå på feil forum nå, for jeg har den jo bare på abonnement.

Ville helst ikke se deg der igjen, men du er hjertelig velkommen ❤️ Nå skal du bli raskt gravid igjen så du slipper å være der så lenge ! Sender deg en god klem ❤️
 
Fikk komme hjem i går kveld. Klarte til og med å få ned litt sushi etterhvert også, på tross av mye kvalme.

I dag derimot er formen upåklagelig! Jeg våknet sulten. Bare sulten. Ikke kvalm eller uvel. Merkelig. Og jeg har drukket kaffe, som smakte godt. Merkelig hvor fort kroppen går til ugravid status... Måtte den nå bare forbli i gravidønsket og gjøre meg fort gravid igjen.
Godt å høre du er ved godt mot, håper virkelig dere lykkes fort nå
og at dere ender opp med baby neste gang <3 Klem
 
Back
Topp