Lolo og veien til tredjeskatten

Moderator Heidi, som er på Feb2016.
Purret nå :)
Føles så veldig feil å ha denne på terminforum nå...

Spør Mod Grete, hun som har ansvaret for FS nå som Stine skal i permisjon. :) Grete er rask og ofte på.
 
Da spurte jeg henne også. Takk for tips!

Jeg flytter den nå, leit å flytte dagbøker tilbake, men krysser alt jeg har for at du kommer inn på et nytt terminforum snart <3

Beklager at det tok litt tid å få flytett den, Heidi har ferie denne uka, så da ble det desverre ikke fanget opp at du spurte.
 
Jeg flytter den nå, leit å flytte dagbøker tilbake, men krysser alt jeg har for at du kommer inn på et nytt terminforum snart <3

Beklager at det tok litt tid å få flytett den, Heidi har ferie denne uka, så da ble det desverre ikke fanget opp at du spurte.
Da forstår jeg at det tok tid. Klart folk må ha lov til å ha ferie :)

Satser på å flytte den tilbake til terminforumland om noen måneder. Eller hvert en gang i fremtiden...
 
Rart å se deg her igjen, men heldigvis skal du snart ut igjen ❤️
 
Ja håper det! Sammen med resten av gjenger her inne. Enkefalos, lykkeliten, Jada og noen flere skulle jeg gjerne snart sett over på terminforum altså!
Absolutt.

Og BLI der!!!
 
Ja håper det! Sammen med resten av gjenger her inne. Enkefalos, lykkeliten, Jada og noen flere skulle jeg gjerne snart sett over på terminforum altså!

♥♥♥

Vi må komme oss ut herfra, og bli der. ♡
 
Ja håper det! Sammen med resten av gjenger her inne. Enkefalos, lykkeliten, Jada og noen flere skulle jeg gjerne snart sett over på terminforum altså!
Ja, nå synes jeg vi kan flytte hele hurven og bli der! Sender deg en klem ♥
 
PP 18 - CD 8

Trodde en stund blødningen var over, men den gang ei. Har gått ned til lett mensblødning.

Har blitt forkjøla og synes det er umåtelig urettferdig! Nettopp vært i crap form HELE juni og HELE juli. Så får jeg noen dager bedre form før jeg blir slått ut med forkjølelse. Dritt.

Vurderer egenmeldingsdag i morgen. Evt i beste fall hjemmekontor. Tror ikke jeg uansett orker å forholde meg så mye til folk i morra. Er jo dagen vi skulle vært på Riksen. Den dagen vi så frem til å få overstått i hele sommer. Den dagen vi hadde håpet å juble for en (tilsynelatende) frisk baby på vei.

Sånn ble det ikke.

:(
 
Kjipt å se deg her igjen :( Håper det klaffer igjen ganske så kjapt! Lykke til <3
 
Nå skulle vi vært inne til UL på Riksen... Vedlig trist st det ikke gikk veien. Samtidig veldig glad for at vi er ferdige med MAen - at den inne oppdages i dag.
 
Back
Topp