Lolo og veien til tredjeskatten

Tusen takk❤️
Synes vi har hatt nok skjær i sjøen de siste 7 årene, så synes gjerne det kan lykkes fort nå ja. Men det gjelder for mange her inne!
Og jeg har null tro, men håpet gir jeg ikke opp!

Ja det vil jeg si dere har ! Nei håpet må du aldri miste ❤️
 
Nå har jeg lett og lett, etter papiret jeg fikk med meg med pasientinformasjon i forbindelse med den medisinske aborten. Men finner det overhodet ikke :eek:
Vet det stod en del der om når man måtte ta kontakt igjen. Husker bare ikke detaljene rundt økt blødning. For jeg hadde 1.5 døgn med veldig lett blødning, på grensa til spotting. Og nå blør det plutselig medium mensblødning igjen. Det var noe med 2 uker, men var det i forhold til blødning? Må lete mer, tydeligvis. Men det får bli i morra, for nå er det natta.
 
Jeg synes å huske at det var ved kraftig blødning etter to uker, eller ved feber. Men husker ikke helt jeg heller...
 
Jeg synes å huske at det var ved kraftig blødning etter to uker, eller ved feber. Men husker ikke helt jeg heller...
Det er det jeg mener også. Men er jo ikke over to uker enda. Er bare på dag 10. Har riktignok lett feber men det er nok pga forkjølelse.
 
Det er det jeg mener også. Men er jo ikke over to uker enda. Er bare på dag 10. Har riktignok lett feber men det er nok pga forkjølelse.
Har du feber ville jeg tatt kontakt uansett. Bedre å bli sjekket en gang for mye enn en gang for lite.
 
Har du feber ville jeg tatt kontakt uansett. Bedre å bli sjekket en gang for mye enn en gang for lite.
Er sylte forkjøla, og har en knapp grad opp. Fremdeles lavt på 37-tallet.
 
Joda, enig i den. Men formen generelt er bedre i dag enn i går.
Godt å høre. Jeg opplevde komplikasjoner etter min første MA skjønner du. Helt ut av det blå. Hadde jeg forstått signalene bedre kunne det sikkert vært forhindret.
 
Godt å høre. Jeg opplevde komplikasjoner etter min første MA skjønner du. Helt ut av det blå. Hadde jeg forstått signalene bedre kunne det sikkert vært forhindret.
Hva skjedde?
 
Jeg hadde masse rester igjen og blod som koagulerte noe voldsomt. Eneste jeg merket selv var at jeg var veldig svimmel og dårlig. Kroppen fikset opp i det selv da, men det var en grusom opplevelse der jeg mistet store mengder blod. Men det gikk heldigvis bra :) har nok bare blitt veldig påpasselig med å heller ringe en gang for mye enn en gang for lite.
 
Jeg hadde masse rester igjen og blod som koagulerte noe voldsomt. Eneste jeg merket selv var at jeg var veldig svimmel og dårlig. Kroppen fikset opp i det selv da, men det var en grusom opplevelse der jeg mistet store mengder blod. Men det gikk heldigvis bra :) har nok bare blitt veldig påpasselig med å heller ringe en gang for mye enn en gang for lite.
Huff da, høres ikke bra ut.
Blødningen min har roet seg utover dagen, så da håper jeg det siste er på vei ut nå.
 
Huff da, høres ikke bra ut.
Blødningen min har roet seg utover dagen, så da håper jeg det siste er på vei ut nå.
Ja det var en grusom opplevelse. Håper du snart er ferdig nå og at både forkjølelse og feber gir seg :)
 
Juhu! Trodde aldri jeg skumme juble for svakere g-tester, men det gjør jeg altså.
Bare se her;
ImageUploadedByBV Forum1439406192.389648.jpg


Nå må da hcg være på vei ut av kroppen!
 
Fint at det er på vei ut av kroppen, selv om jeg vel aldri testet så positivt som det der (Jeg sluttet jo å teste etter to tester da, strek er strek)

Så håper jeg kroppen kommer fort i rute, blir gravd og HOLDER DEN DER!
 
Helt klart på vei ut nå ja. :)
 
Var like sterke begge strekene når jeg tok forrige test, så dette er positivt!
Da antar jeg at det begynner å bli lite blødning igjen også. Litt lei det der nå.
Får ta ny test til uka, og da håper jeg den er supersvak. Enn det, jakte på negativ test...:eek:
 
Var like sterke begge strekene når jeg tok forrige test, så dette er positivt!
Da antar jeg at det begynner å bli lite blødning igjen også. Litt lei det der nå.
Får ta ny test til uka, og da håper jeg den er supersvak. Enn det, jakte på negativ test...:eek:
Det går rett vei, ja!
 
Back
Topp