Lolo og veien til tredjeskatten

Så godt at blødningene endelig er i ferd med å gi seg helt. Det er nok godt å slippe den konstante påminnelsen. Jeg husker iallfall at jeg syntes det var godt den gangen jeg mistet. Nå håper jeg på super-EL og rett inn på nytt terminforum igjen :)
 
Så godt at blødningene endelig er i ferd med å gi seg helt. Det er nok godt å slippe den konstante påminnelsen. Jeg husker iallfall at jeg syntes det var godt den gangen jeg mistet. Nå håper jeg på super-EL og rett inn på nytt terminforum igjen :)
Godt å slippe stadige påminnelser ja.
EL er jo bare dritt å måtte teste etter. Var liksom så klar for å være ferdig med dette... Håper såklart på super-EL og kjapt gravid igjen. Men realisten i meg tror dette tar lang tid. Om det noen gang blir en tredjeskatt...
 
Signerer de andre her ! Måtte el komme raskt så spiren sitter igjen så fort som mulig ❤️
 
Altså, hva ER det om dagen? Alle er jo gravide jo! Og alle har behov for å si det til meg...
Siste halvåret har jeg vel ikke fått vite om mer enn en graviditet. De siste 8 dagene har det kommet ikke mindre enn 5 annonseringer! Hva skjer??

På'n igjen med kraftig spotting her i dag, etter nesten ingenting i går. CD 20 nå... Føles meningsløst å teste etter EL når jeg potter fremdeles, men får vel finne frem en test i ettermiddag.
 
Greit å ta en test kan jo hende EL nærmer seg uansett,
får håpe det bare er en liten etterblødning og ikke noe som fortsetter.
 
Huff, skjønner hva du mener. I fjor var det et slikt rush for meg også, tror 9 graviditeter ble annonsert ila 2 uker. Det er så utrolig sårt! Særlig når du er i den situasjonen du er i nå kan jeg tenke meg :(
Sender deg en god klem og håper at blødningene avtar igjen, og el er på vei❤️
 
PP 18 - CD 24

Dagboken oppdateres så sjelden nå, at jeg måtte langt ned på side 2 på dagbøkene for å finne den igjen :o Skjerpings til meg!

Blødningen og spottingen har OMSIDER gitt seg. Første dag uten spotting var i går, så holdet det gående i 22 dager. Det er lenge synes jeg.
har tatt EL-test et par dager, men den er begredelig enda. Tidligste jeg kan håpe på er EL ila helga en gang, men tviler. Skulle ikke forundre meg om kroppen slår til med EL-fri syklus eller noe...
 
Endelig da, varte jaggu lenge nok disse blødningene.

Håper kroppen samarbeider med deg og at du får EL, veldig snart :)
 
Godt å høre at du endelig er ferdig å blø. Det varte jammen lenge! Håper el er nærmere enn du tror :) nå må kroppen samarbeide synes jeg :)
 
Jeg synes det var innmari lenge med blødning. Nesten rart om det er normalt? Men jeg har holdt på med renselse unormalt lenge også, etter fødslene. Så mulig jeg bare er en lang-bløder ;) Er jo normalt en ukes med vanlig mens også...

Håper jeg tar feil ang kroppen, meeeen...
 
Så bra du endelig har slutta å blø ! Nå må kroppen komme igang fort å gi deg el :)
 
Jeg synes det var innmari lenge med blødning. Nesten rart om det er normalt? Men jeg har holdt på med renselse unormalt lenge også, etter fødslene. Så mulig jeg bare er en lang-bløder ;) Er jo normalt en ukes med vanlig mens også...

Håper jeg tar feil ang kroppen, meeeen...
Jeg blødde 18 dager så vet hvordan det føles å blø lenge
 
Så bra du endelig har slutta å blø ! Nå må kroppen komme igang fort å gi deg el :)
Ja, endelig! Synes det var lenge etter det blodbadet som var på abortdagen. Men nå er det over hvertfall. Så var det bare å jakte EL...
 
Ja, endelig! Synes det var lenge etter det blodbadet som var på abortdagen. Men nå er det over hvertfall. Så var det bare å jakte EL...

Huff ja ! Makan til tid det skulle ta.. Håper el er rett rundt hjørnet nå, det må den bar altså :)
 
Huff ja ! Makan til tid det skulle ta.. Håper el er rett rundt hjørnet nå, det må den bar altså :)
EL-testene er ikke noe å juble for akkurat, men det kommer seg vel.
 
De kommer snart, håper jeg
 
De kommer snart, håper jeg
Det håper jeg også. Føles plutselig så uendelig lenge å vente på neste graviditet. Tenk om jeg har brukt opp kvota mi og ikke bli gravid mer?
Og hjelpes så skummelt det bli å bli gravid. Vet ikke om jeg vil klare glede meg over det før OUL-tider...
 
Back
Topp