Lolo og veien til tredjeskatten

Godt å høre at blødningene omsider har stoppet. Nå har egget å få opp farta!! Håper testene snart blir positive :)
 
Det håper jeg også. Føles plutselig så uendelig lenge å vente på neste graviditet. Tenk om jeg har brukt opp kvota mi og ikke bli gravid mer?
Og hjelpes så skummelt det bli å bli gravid. Vet ikke om jeg vil klare glede meg over det før OUL-tider...
Klart du ikke har brukt opp kvoten din ♡ du skal bli gravid igjen! I 9 måneder ♡
Det vil nok være skummelt med ny graviditet ja. Jeg klarer ikke slappe helt av selv. Og det er nok en helt naturlig reaksjon. Kanskje du kan få hyppigere ul neste gang slik at du får slappet mer av over at alt er bra? :)
 
Klart du ikke har brukt opp kvoten din ♡ du skal bli gravid igjen! I 9 måneder ♡
Det vil nok være skummelt med ny graviditet ja. Jeg klarer ikke slappe helt av selv. Og det er nok en helt naturlig reaksjon. Kanskje du kan få hyppigere ul neste gang slik at du får slappet mer av over at alt er bra? :)
Håper du har rett...
Skjønner at du ikke slapper av ja. Vanskelig det, med litt historikk.
 
PP 18 - CD 26

Eller burde jeg skrive PP19 og CD1? Ikke vet jeg, men her blør jeg igjen... Bittelitt spotting i går og lett blødning idag... Nå er jeg ikke bare litt lei lengre...!
 
PP 18 - CD 26

Eller burde jeg skrive PP19 og CD1? Ikke vet jeg, men her blør jeg igjen... Bittelitt spotting i går og lett blødning idag... Nå er jeg ikke bare litt lei lengre...!
Hmmm.... kanskje det er cd 1 da. Vet at noen går rett til neste mens uten el mellom etter å ha mistet. Dritt dette her.... og kjedelig at man bare må vente og se :( klem ♡
 
Hmmm.... kanskje det er cd 1 da. Vet at noen går rett til neste mens uten el mellom etter å ha mistet. Dritt dette her.... og kjedelig at man bare må vente og se :( klem ♡
Ja, må jo bare vente og se. Litt kort syklus, men like greit å rense opp og få normalitet igjen. Skal på sykehuset i morra, så får høre hva de sier da.
 
Så kjedelig at du blør igjen. :( Håper det bare er kroppen som er forvirret nå som den er fruktbar på nytt. Jeg håper fortsatt på gullegg rett rundt hjørnet. ❤️
 
Så kjedelig at du blør igjen. :( Håper det bare er kroppen som er forvirret nå som den er fruktbar på nytt. Jeg håper fortsatt på gullegg rett rundt hjørnet. ❤️
Er nok ny mens faktisk. Tatt seg veldig opp allerede.
Men neste runde... Alle gode ting er PP19, sant?
 
Er nok ny mens faktisk. Tatt seg veldig opp allerede.
Men neste runde... Alle gode ting er PP19, sant?

OK, men det kan jo hende kroppen din trenger å blø ut absolutt alt av slimhinne for å gjøre seg mest mulig klar for ny EL. Jeg er håpefull for deg. ❤️
 
OK, men det kan jo hende kroppen din trenger å blø ut absolutt alt av slimhinne for å gjøre seg mest mulig klar for ny EL. Jeg er håpefull for deg. ❤️
Jeg håper du har rett ❤️
Og skal jeg først ha EL-fri syklus, så er jeg glad den er kort og på bare 25 dager.
 
Så kjedelig❤️ vi satser på at Lykkeliten har rett i at kroppen bare måtte blø ut slimhinnen skikkelig, og at neste el ikke er langt unna. Bra med legetime ihvetfall! Klem❤️
 
Håper det kommer noe bra utav timen i morgen
 
Back
Topp