Lolo og veien til tredjeskatten

Ja, synes jeg fortjener litt opphold nå.
Er jo glad for kort syklus og ny frisk. Samtidig så blir man jo ikke gravid av å ha mens... :p

Nei mens er noe dritt ! Skulle hatt en avknapp og heller hatt massevis av eggløsning, haha ;)
 
Håper du snart slutter å blø ❤️ blødd lenge du nå
 
Håper du snart får blendahvit test og heller en sterk EL-test (uten blødninger). ♥
 
Håper du snart får blendahvit test og heller en sterk EL-test (uten blødninger). ♥
Det håper jeg også!
Jeg tror jo faktisk jeg hadde EL før denne mensen, for litt før blødning gikk over til mens, så var det endel slim med, som virka blankt. Trodde ikke EL gikk når man blødde? Men samma det, var uaktuelt å gjøre noe med den uansett liksom.
Den her runden derimot... :D
 
Bare at mange egg er jo ikke bra da, sånn sekslinger og sånn
 
Nå er det på tide å roe ned bløingen ja, og heller bygge opp til ei skikkelig monster-eggløsning! :D
 
Nå er det på tide å roe ned bløingen ja, og heller bygge opp til ei skikkelig monster-eggløsning! :D
Monster-EL er notert:D
Hvordan går det med deg da? Nærmer seg vel OUL nå? Og kanskje litt babymage?
 
Monster-EL er notert:D
Hvordan går det med deg da? Nærmer seg vel OUL nå? Og kanskje litt babymage?

Det går veldig fint her ja, synes tida går fort og veldig saaakte på samme tid :P OUL 18.september, så det nærmer seg etterhvert, blir spennende! :) Lite med babymage da, ser mest ut som jeg har hatt en fin sommer med masse god mat :rolleyes:

Blir vel mai på deg nå eller? Ja, for det blir jo nytt terminformum nå, bare å forberede seg ;)
 
Det går veldig fint her ja, synes tida går fort og veldig saaakte på samme tid :P OUL 18.september, så det nærmer seg etterhvert, blir spennende! :) Lite med babymage da, ser mest ut som jeg har hatt en fin sommer med masse god mat :rolleyes:

Blir vel mai på deg nå eller? Ja, for det blir jo nytt terminformum nå, bare å forberede seg ;)
Må nesten satse på nytt terminforum. Men tror jeg tidligst rekker juni?
 
Jeg har vært hos legen som behandler min autoimmune sykdom, og fått klarsignal om å kunne gå på lavdose prednisolon. Jeg er så happy! livet kommer til å kjennes så mye enklere. og som en bonus håper jeg på å bli (fort) gravid igjen.
Juhu. Lykkelig jeg nå :D
 
Jeg har vært hos legen som behandler min autoimmune sykdom, og fått klarsignal om å kunne gå på lavdose prednisolon. Jeg er så happy! livet kommer til å kjennes så mye enklere. og som en bonus håper jeg på å bli (fort) gravid igjen.
Juhu. Lykkelig jeg nå :D
Så fint med noen gode nyheter oppi det hele! :D Da satser vi på at du blir gravid igjen snart❤️
 
Back
Topp