Lolo og veien til tredjeskatten

Jippi!!! Hurra for hudlegen. ♡

Og om du hadde EL med blødning og litt hcg så er du jo bare veldig fruktbar, det tyder bra tenker jeg. :D
 
Må nesten satse på nytt terminforum. Men tror jeg tidligst rekker juni?

Juni blir bra det! :D EL på søndag (6.9) gir termin 1. juni. :)
 
Jeg har vært hos legen som behandler min autoimmune sykdom, og fått klarsignal om å kunne gå på lavdose prednisolon. Jeg er så happy! livet kommer til å kjennes så mye enklere. og som en bonus håper jeg på å bli (fort) gravid igjen.
Juhu. Lykkelig jeg nå :D
Flott! Det var veldig kjekt å lese ♡ Nå skal du bli fort gravid igjen :D
 
Men i all verden, jeg har vunnet premie i topp 100 august. Og ikke hvilken som helst, men Hawk IDA ISING stelleveske!!

Nå trenger jeg bare å bli gravid igjen, så jeg får brukt den;)
 
Gratulerer! Du skal få bruk for den! ❤️
 
Hurra ! Gratulerer med premien :D Nå må du bare bli gravid igjen ja ;)
 
Men i all verden, jeg har vunnet premie i topp 100 august. Og ikke hvilken som helst, men Hawk IDA ISING stelleveske!!

Nå trenger jeg bare å bli gravid igjen, så jeg får brukt den;)
Gratulerer så mye :D du får snart bruk for den ♡♡
 
Må nesten satse på nytt terminforum. Men tror jeg tidligst rekker juni?

Du har sikkert rett i det, henger ikke helt med på månedene :p Men juni blir bra! :) Hurra for legen forresten! Og premie! :D Nå skal det bli baby!!
 
Hurra for prednisolon og stelleveske :D Godt med litt positivitet! Så håper jeg blødningene snart avtar og dere kan få prøve på nytt ♡
 
Hurra for prednisolon og stelleveske :D Godt med litt positivitet! Så håper jeg blødningene snart avtar og dere kan få prøve på nytt ♡
Blødningene er på retur:D så digg! Føler august var ett eneste stort blodbad...:o nå blir det andre saker;)
Tok første dose presnisolon i går. For en lykke! Føler meg litt narkis der jeg tar 9 tabletter pred, folat, jern, d-vit... ;)
 
Du har sikkert rett i det, henger ikke helt med på månedene :p Men juni blir bra! :) Hurra for legen forresten! Og premie! :D Nå skal det bli baby!!
Ja, nå må det bli baby. Junitermin passer bra. Det har jeg prøvd før, med hell;)
 
Blødningene er på retur:D så digg! Føler august var ett eneste stort blodbad...:o nå blir det andre saker;)
Tok første dose presnisolon i går. For en lykke! Føler meg litt narkis der jeg tar 9 tabletter pred, folat, jern, d-vit... ;)
Jey, så bra :D :D Haha, kjenner meg igjen med trippel kur Femar og det hele :P Alt hva vi gjør for en baby!
 
Jey, så bra :D :D Haha, kjenner meg igjen med trippel kur Femar og det hele :P Alt hva vi gjør for en baby!
Haha, ja man ofrer litt;)
Selv om vi nok ikke er villige til å gå all inn med alt det måtte innebære denne gangen her.
 
Haha, ja man ofrer litt;)
Selv om vi nok ikke er villige til å gå all inn med alt det måtte innebære denne gangen her.
Det skjønner jeg. Håper dere får det til nå på egenhånd :)
 
Back
Topp