Lolo og veien til tredjeskatten

Jula er en fin tid å annonsere graviditet på, så den går vi for ❤️
 
Har titta litt på sykemeldingsdatoer og slikt jeg. Ser at jeg bør bli gravid på kommende EL, eller vente til desember-EL dersom jeg skal kunne bli sykemeldt i første trimester uten at det medfører noe krøll videre.
Så da er det bare å gå hardt ut da;) står jo på ny prednisolonkur nå. Har blitt gravid på siste tre kurer (ila et halvt år), så tenker jo at kaaaanskje?
 
Har titta litt på sykemeldingsdatoer og slikt jeg. Ser at jeg bør bli gravid på kommende EL, eller vente til desember-EL dersom jeg skal kunne bli sykemeldt i første trimester uten at det medfører noe krøll videre.
Så da er det bare å gå hardt ut da;) står jo på ny prednisolonkur nå. Har blitt gravid på siste tre kurer (ila et halvt år), så tenker jo at kaaaanskje?

Men du tjener jo inn en uke for hver uke du jobber, så det må vel uansett holde for et svangerskap?

Men du skal til juni. ❤️❤️❤️
 
Men du tjener jo inn en uke for hver uke du jobber, så det må vel uansett holde for et svangerskap?

Men du skal til juni. ❤️❤️❤️
Ja, det der må jeg sjekke opp. Hvertfall om jeg trenger sykemelding etter sept pga svangerskap, eller før januar generelt. M

Juni it is! Må jo bare ha troa ❤️
(Selv om jeg egentlig litt har sluttet å tro...)
 
Ja, det der må jeg sjekke opp. Hvertfall om jeg trenger sykemelding etter sept pga svangerskap, eller før januar generelt. M

Juni it is! Må jo bare ha troa ❤️
(Selv om jeg egentlig litt har sluttet å tro...)

Jeg har troa for deg! ❤️
 
PP19 - CD 14

Jeg spotter enda. Lov å bli litt lei eller? Med unntak av to dager i slutten av august har jeg blødd eller spotta hver dag siden 2.august...!
Blir ikke mye baby av dette.
Trodde jeg var ferdig for en liten uke siden, men den gang ei.

Ikke blir EL-testene positive heller da, så sånn sett lite stress. Bare litt kjipt at mannen skal bort i helga. Typisk med spotting tom torsdag da, og pos EL-test på fre/lør. Får nesten håpe det ikke skjer;)
 
Åh, selvfølgelig har du lov til å være lei! :( Skal du på noe mer kontroll om det ikke stopper opp etter hvert?
 
Skjønner du er lei! Kan ikke forestille meg å faktisk blø så lenge som du har gjort :( håper det klaffer med eggløsning og at mannen er hjemme samtidig! Klem ♡
 
Så klart har du lov til å bli lei, veldig lei!❤️ og med god grunn!!
Men har ikke du blødd ganske lenge nå..? Har du vært på kontroll om det kan være noe rester..?
 
Åh, selvfølgelig har du lov til å være lei! :( Skal du på noe mer kontroll om det ikke stopper opp etter hvert?
Lei lei lei.
Skal ikke mer på kontroll nei. Ikke før jeg er gravid. Hvis jeg blir...
Var jo på cd 2 i ny syklus når jeg var på sykehuset. At jeg hadde blødd/spotta 23 dager etter MA er liksom ganske innafor. Men 14 dager ut i ny syklus forventer jeg liksom å være ferdig med de røde dagene...
 
Skjønner du er lei! Kan ikke forestille meg å faktisk blø så lenge som du har gjort :( håper det klaffer med eggløsning og at mannen er hjemme samtidig! Klem ♡
Jeg har blødd lenge før jeg altså. 11 ukers renselse med første. 'Bare' 8 uker med andremann. Da hadde det jo ikke så mye si. Nå derimot, er jeg lei...
 
Så klart har du lov til å bli lei, veldig lei!❤️ og med god grunn!!
Men har ikke du blødd ganske lenge nå..? Har du vært på kontroll om det kan være noe rester..?
Hadde 23 dager blødning, inkl spotting etter MA. Begynte å blø etter to pausedager. Var på kontroll CD 2 i denne blødningen, og da var det ingen rester å se. Så regner med alt er ute egentlig.
 
Jeg har blødd lenge før jeg altså. 11 ukers renselse med første. 'Bare' 8 uker med andremann. Da hadde det jo ikke så mye si. Nå derimot, er jeg lei...
Nå har du blødd nok. Det må være slutt nå. Nå vil vi ha gullegg ♡
 
Back
Topp