Lolo og veien til tredjeskatten

Hadde 23 dager blødning, inkl spotting etter MA. Begynte å blø etter to pausedager. Var på kontroll CD 2 i denne blødningen, og da var det ingen rester å se. Så regner med alt er ute egentlig.
Godt det da! Men så kjedelig med så mye blødninger.. Vi får satse på at det er kroppen som gjør seg helt 120% klar til gullegget som kommer etterhvert❤️
 
Godt det da! Men så kjedelig med så mye blødninger.. Vi får satse på at det er kroppen som gjør seg helt 120% klar til gullegget som kommer etterhvert❤️
Kan jo håpe det er en slags forberedelse på langvarig blødningsfravær:D
 
Grunnen til at du blør er rett og slett bare at kroppen har fått panikk og må blø fra seg siden du snart skal bli gravid og ikke får blø på lang lang tid ;) Neimen seriøst altså, nå må den ta å gi seg og la deg få slippe litt ❤️
 
Håper det snart gir seg, da er det hvertfall ryddet veldig veldig opp inni der
for ny spire.. vi skal jo til Juni sammen <3
 
Grunnen til at du blør er rett og slett bare at kroppen har fått panikk og må blø fra seg siden du snart skal bli gravid og ikke får blø på lang lang tid ;) Neimen seriøst altså, nå må den ta å gi seg og la deg få slippe litt ❤️
Panikkblødbing ja, hihi.
Litt redd for å jinxe, men tror det har gitt seg nå:D
 
Håper det snart gir seg, da er det hvertfall ryddet veldig veldig opp inni der
for ny spire.. vi skal jo til Juni sammen <3
Godt opprydda, klar for midlertidig bolig frem til juni :D
 
PP 19 - CD 16

Fremdeles negative EL-tester, eller var det i går hvertfall. Enda et stykke unna positivt. Men spottinga ser ut til å gi seg. Var borte i går kveld hvertfall, så vi passa på. Tviler på at EL-testen blir positiv i dag, så da rekker nok uansett mannen hjem før EL blir;)

Denne prøvinga er kjesom altså. Lei, lei, lei.
 
Bra plan, gleder meg til å flytte til Juni sammen med deg og resten av gjengen som
ikke fikk Mai :P <3
Ja, vi er endel som gjør oss klare til juni nå! Gleder meg! Til juni ja. Ikke nødvendigvis til veien dit...
 
Dagens EL test er jo typisk nok ganske sterk da! Så nå håper jeg bare EL har tenkt å vente til mannen kommer hjem søndag kveld...

ImageUploadedByBV Forum1441975100.605474.jpg


Normalt sett har jeg 2 dager med positiv test, og denne er jo ikke positiv. Så håper!
 
Tok for moro skyld en g-test også. Eller moro og moro... Tenkte det er greit å ha dokumentert tingenes tilstand før jeg kommer til skrulletiden.

ImageUploadedByBV Forum1441975256.035320.jpg
 
Krysser fingrene for gullegg på vei, men ikke riktig modent helt enda. ❤️
 
Back
Topp