Lolo og veien til tredjeskatten

Jeg har trua! :D Håper veldig for deg altså! :)
Takk for det❤️
Har litt troa igjen jeg også faktisk! Digg!
Vil veldig gjerne komme dinglende inn i et terminforum før du og de andre februardamene føder! Bra med alle der inne på terminforumet vel? Ingen flere som har forlatt dere?
 
Takk for det❤️
Har litt troa igjen jeg også faktisk! Digg!
Vil veldig gjerne komme dinglende inn i et terminforum før du og de andre februardamene føder! Bra med alle der inne på terminforumet vel? Ingen flere som har forlatt dere?
Så bra, viktig å ha trua, da blir ventetida lettere :) Kanskje ikke kortere men, iallefall lettere ;)

Såklart skal du inn i terminforum før februar, ingen tvil om det :) Du skal jo inn i juni :D

Det er litt på og av hvor mye jeg får med meg av tråder og div, men tror ikke det er noen som har måttet forlate nå de siste ukene i allefall.. Noen som har flytta til mars da, men det må de jo nesten få lov til :P
 
PP 19 - CD 9.

Dagene gikk plutselig veldig fort. Jeg må jo begynne teste etter EL. Blødningen er over og jeg vet hva jeg og mannen skal i helga :D:D

Kjenner jeg er litt mer der at jeg gleder meg igjen. Samtidig som jeg også gruer meg, til et evt svangerskap. For et par uker siden bare gruet jeg meg, så det går fremover.
Vil jo så gjerne ha dette resultatet da, selv om jeg vet veien dit er kjip...
 
PP 19 - CD 9.

Dagene gikk plutselig veldig fort. Jeg må jo begynne teste etter EL. Blødningen er over og jeg vet hva jeg og mannen skal i helga :D:D

Kjenner jeg er litt mer der at jeg gleder meg igjen. Samtidig som jeg også gruer meg, til et evt svangerskap. For et par uker siden bare gruet jeg meg, så det går fremover.
Vil jo så gjerne ha dette resultatet da, selv om jeg vet veien dit er kjip...
Endelig er du ferdig med blødning. Det var godt ♡ deilig å få tankene over på noe annet kan jeg tenkte meg :) ønsker deg en kjempefin helg :)
 
Så utrolig deilig det må være å endelig være ferdig med blødningene! Jeg husker det var utrolig godt å kunne være intim med mannen sin igjen også. Det trengs jo også i en sårbar situasjon. Håper EL er rett rundt hjørnet :D
 
Så bra at du endelig har sluttet å blø! Nå håper jeg du blir raskt gravid igjen, og får baby neste sommer❤️
 
Endelig er du ferdig med blødning. Det var godt ♡ deilig å få tankene over på noe annet kan jeg tenkte meg :) ønsker deg en kjempefin helg :)
Ja, endelig!
Tror helga blir bra jeg.
 
Så utrolig deilig det må være å endelig være ferdig med blødningene! Jeg husker det var utrolig godt å kunne være intim med mannen sin igjen også. Det trengs jo også i en sårbar situasjon. Håper EL er rett rundt hjørnet :D
Det er en sann befrielse! Gleder meg til intimitet med mannen. Som du sier, egentlig veldig viktig i en slik fase, men likevel umulig.
 
Det er virkelig tiden for graviditetsannonseringer idag. 3 stk så langt, riktignok er ene svenskeprinsessa da. Psyken tåler det egentlig greit nok, men blir jo en stadig påminnelse om det straks skulle vært vår tur til å annonsere vidt og bredt...
 
♥♥♥

Sender deg en klem
 
Tusen takk søte❤️

Kanskje det er vår tur til full annonsering ved juletider? Må bare håpe det hvertfall...

Det håper jeg virkelig at det er! ♥♥♥
 
Back
Topp