Lolo og veien til tredjeskatten

For de aller fleste så slipper jo ikke egget før etter negativ EL-test da. Og så kan det leve en god stund etter at det slipper. Jeg har ikke gitt opp egget ditt. ♡
Neida, har ikke gitt opp jeg heller, men synes ikke timinga var helt optimal;)
 
Det er bra. Skal prøve la det smitte over hit;)

Jeg håper at alt ved meg er ekstremt smittsomt nå, har jo holdt av sånn luksus-suite på juni. ;) ❤️
 
Det ble ingen flere aksjeinnleggelser. Litt skuffa over det. Samtidig er vi enig om at denne bonusen ikke skal bli til med pliktløp, og det var slik det kjentes på søndag. For begge.
Har en liten sjanse i en aksjeinnleggelse på torsdag, men da føler jeg bare tappen var helt hard og lukket og har NULL troa. Må jo håpe, men håpet er nøkternt.
 
I dag er det 7 år siden jeg hadde uttak på mitt IVF/CSI-forsøk. Veldig rart å tenke på alt hva disse sju årene har brakt med seg. På godt og vondt. Hvis jeg hadde visst da hva vi skulle gjennom, hadde vi da turt? Og om vi langs veien hadde visst hvor lykkelig alt skulle ende, hadde vi egentlig klart å tro på det?

jeg er heldig som har verdens beste familie. Oss fire. Storebror, minstemann, mannen og jeg. En liten skatt til er bonus. Det er viktig å huske. Ja, vi vil så gjerne. Samtidig har vi det så fint nå også.
 
Håper det holdt likevel. ❤️
 
Hvis ikke dette er PPen vi skal lykkes igjen, så må jeg seriøst ned i vekt. Er 7-8 kg over trivselvekt. det er ikke bra. Og det verste er at 4 kg av de kom etter(!) MAen!! Hater kroppen min litt nå.

Har trent nå. Må få til to økter til denne uka. Har hatt godtestopp forrige uke, og denne. Men ikke i helga... Da synda jeg. Skjerpings! Det er jo bare jeg som kan gjøre noe med det...
 
Håper det var noen supersvømmere i aksjon og at dere før bonusen ♡ Og så bra du er i gang med trening :D Tommel opp!
 
PP19 - 5DPO

Ja, så går nå dagene. 5 dpo allerede, men null spent. Har ingen tros denne runden her. For en gangs skyld passer kommende mens med at mannen er bortreist. Og jeg skal i tillegg ha fokus på trening og vektnedgang.

Men hei - det er fredag! Elsker fredager, har jo hele helga i vente :D
 
PP19 - 5DPO

Ja, så går nå dagene. 5 dpo allerede, men null spent. Har ingen tros denne runden her. For en gangs skyld passer kommende mens med at mannen er bortreist. Og jeg skal i tillegg ha fokus på trening og vektnedgang.

Men hei - det er fredag! Elsker fredager, har jo hele helga i vente :D
Fredag er en bra dag enten man jobber eller ikke i helgen :D
Synes du har laget deg en bra plan, men håper i tillegg på at det skal dukke
opp en liten overraskelse istedet for tr etterhvert denne pp'n :)
 
Back
Topp