Lolo og veien til tredjeskatten

Hvis ikke dette er PPen vi skal lykkes igjen, så må jeg seriøst ned i vekt. Er 7-8 kg over trivselvekt. det er ikke bra. Og det verste er at 4 kg av de kom etter(!) MAen!! Hater kroppen min litt nå.

Har trent nå. Må få til to økter til denne uka. Har hatt godtestopp forrige uke, og denne. Men ikke i helga... Da synda jeg. Skjerpings! Det er jo bare jeg som kan gjøre noe med det...
Slik har det vært for meg også. Har gått opp en del kilo etter vi startet prøvingen... det tar virkelig på å miste. Merkes på kroppen.
 
Slik har det vært for meg også. Har gått opp en del kilo etter vi startet prøvingen... det tar virkelig på å miste. Merkes på kroppen.
Ved første Ma og SA, det året ble kroppen min heller ikke det samme. Er nok mye hormoner, samt at man er sliten og ikke trener så mye som før. Bra å ha mål. Jeg hadde også trening som mål etter Maen og da gikk tiden mye raskere:)
 
Kroppen ble helt ødelagt etter MA'en synes jeg og. Du er flink som setter deg mål og setter i gang. Jeg håper nå du blir gravid nå jeg da. ❤️
 
Slik har det vært for meg også. Har gått opp en del kilo etter vi startet prøvingen... det tar virkelig på å miste. Merkes på kroppen.
Ved første Ma og SA, det året ble kroppen min heller ikke det samme. Er nok mye hormoner, samt at man er sliten og ikke trener så mye som før. Bra å ha mål. Jeg hadde også trening som mål etter Maen og da gikk tiden mye raskere:)
Litt greit å høre det var slik for flere.
Tror trening blir bra mål.
 
Kroppen ble helt ødelagt etter MA'en synes jeg og. Du er flink som setter deg mål og setter i gang. Jeg håper nå du blir gravid nå jeg da. ❤️
Ødelagt ja, slik det kjennes.
Håper jeg også, for denne runden. Bare tror ikke.
 
Ødelagt ja, slik det kjennes.
Håper jeg også, for denne runden. Bare tror ikke.

Sånn det føltes for meg. Skjønner at du ikke tror, men av og til skjer de merkeligste ting. Noen ganger helt fantastiske ting. Jeg håper.
 
Sånn det føltes for meg. Skjønner at du ikke tror, men av og til skjer de merkeligste ting. Noen ganger helt fantastiske ting. Jeg håper.
Det er ikke realistisk å tro. Derav ingen troa. Håper er jo på en måte alltid der, nesten uansett. Vi vil jo så gjerne...
 
Det er ikke realistisk å tro. Derav ingen troa. Håper er jo på en måte alltid der, nesten uansett. Vi vil jo så gjerne...

Skjønner deg godt. ❤️
 
PP 19 - 6 DPO

Denne gangen har jeg så liten tro på å ha lyktes at det faktisk kjennes ut som at testetøsa skal bli fraværende. Merkelig og ukjent følelse :p

Jeg var hos legen i går. Siden jeg skal stå fast på prednisolon må jeg også ta kalsiumtilskudd. I tillegg står jeg jo på jern, og tar også folat.

Prednisolon: 10 mg/dg - helst morgen
Folat: 1 tbl/dag - tas når som heldt
Jern: 1-2 tbl/dg - 2 t avstand fra kalsium
Kalsium+d-vit: 500 mg morgen + kveld

Jeg må legge en plan for å få dette til å gå opp. Tror det blir kalsium, folat og prednisolon på morgenen. Jern når jeg kommer hjem fra jobb og mer kalsium til kvelds. Da bør alle hensyn være tatt:)

Rolig lørdag her. Ungene spiser pizzasnurrer og mannen har så vidt begynt på kveldens kjærestemiddag til oss. Og han frister med en amarone til. :D
Fin lørdag med andre ord.
 
Håper dere har hatt en super lørdagskveld. Det hørtes iallfall veldig koselig ut ♡ Og så håper jeg det er spire på gang nå som du tror det aller minst. Vi har jo mange bevis på det.. ;) Og skjønner at det må litt planlegging til med alle de medisinene. :O Og jeg synes det er mye med bare Femar, folat og d-vit liksom.. :P Klem til deg! ♡
 
Oh. Amarone hørtes bra ut! :D Håper det ble en flott kveld. ❤️
 
Har hatt en helt super kveld. Først matlaging sammen og så et himmelsk måltid med nydelig amarone. ❤️

Nå Tusvik&Tønne Tallshow i reprise før legge tid. (Og ja, så det igår (sumo) også, men må se igjen:p)
 
Har hatt en helt super kveld. Først matlaging sammen og så et himmelsk måltid med nydelig amarone. ❤️

Nå Tusvik&Tønne Tallshow i reprise før legge tid. (Og ja, så det igår (sumo) også, men må se igjen:p)

Hahahaha... Det gjør ingenting å se to ganger! :D
 
Har hatt en helt super kveld. Først matlaging sammen og så et himmelsk måltid med nydelig amarone. ❤️

Nå Tusvik&Tønne Tallshow i reprise før legge tid. (Og ja, så det igår (sumo) også, men må se igjen:p)
Koselig :)
Håper dere lykkes denne gangen :)
 
Jeg må må må komme meg på apotek i dag. Hente ut kalsium (som vel egentlig ikke trengs på resept, men som han ga på det for å dosere). Tar med mer prednisolon når jeg først er der, og skal raske med meg et glass folat også. Da har jeg nok av alt de neste 50 dagene. Det blir til slutten av november faktisk;)
Plutselig kjentes det kort ut til jul...:o
 
Er forresten 8 dpo i dag, i PP19.
Og testetøsa holder seg unna. Hva skjer a?:rolleyes:
Tydelig ag ikke en celle i kroppen egentlig har troa :p
 
50 dager og vips advent? Det er det jeg sier, tiden går for fort
 
Back
Topp