Lolo og veien til tredjeskatten

PP19 - 9DPO

da kan vi slå fast at gårsdagens skygge bare var MA-rester, for i dag er den svakere;
ImageUploadedByBV Forum1442897719.292615.jpg


Men da har jeg hvertfall utgangstester;)

Her er forresten dagens innen tidsfristen også;
ImageUploadedByBV Forum1442897777.312140.jpg
 
Irriterer meg over at jeg begynte testinga. For nå vil jeg jo bare ha positiv test og komme i gang med neste kapittel. Igjen...
Og det er jo bare dumt når sjansen er så liten :(
 
Irriterer meg over at jeg begynte testinga. For nå vil jeg jo bare ha positiv test og komme i gang med neste kapittel. Igjen...
Og det er jo bare dumt når sjansen er så liten :(

Huff. :( Skulle virkelig ønske at jeg kunne trylle frem en tydelig ekstra strek på dagens test. Det er fortsatt tidlig, så jeg håper selv om det er liten sjanse. ♥
 
Huff. :( Skulle virkelig ønske at jeg kunne trylle frem en tydelig ekstra strek på dagens test. Det er fortsatt tidlig, så jeg håper selv om det er liten sjanse. ♥
Skulle gjerne trylla frem en strek selv. En ekte strek. Men...:(
Og tåpelig som jeg er, har jeg i dag begynt å håpe, selv om det er så minimal sjanse. Hva er greia med 8-10 dpo liksom? Da MÅ man bare håpe da...:p
 
Skulle gjerne trylla frem en strek selv. En ekte strek. Men...:(
Og tåpelig som jeg er, har jeg i dag begynt å håpe, selv om det er så minimal sjanse. Hva er greia med 8-10 dpo liksom? Da MÅ man bare håpe da...:p

Det er liksom 8-10 dpo som er nesten-gravid-dagene. Lov til å håpe og testetøsa og tusen tanker. Vanskelig tid. :confused:

Jeg håper! ♡
 
Jeg har havna på kjøret igjen :rolleyes: testetøsakjøret...

ImageUploadedByBV Forum1442930647.200754.jpg


Er jo totalt unødvendig :p

Men som Lykkeliten sier; 8-10 dpo er nesten-gravid-dagene...
 
Jeg har havna på kjøret igjen :rolleyes: testetøsakjøret...

Vis vedlegget 137376

Er jo totalt unødvendig :p

Men som Lykkeliten sier; 8-10 dpo er nesten-gravid-dagene...
Sånn er det vel bare... testetøsa har det med å vinne :confused: virker som vi alle havner der og håper ekstra uansett hvordan situasjonen er.

Jeg håper for deg ♡ og som Lykkeliten sier så er det veldig tidlig enda ♡
 
Sånn er det vel bare... testetøsa har det med å vinne :confused: virker som vi alle havner der og håper ekstra uansett hvordan situasjonen er.

Jeg håper for deg ♡ og som Lykkeliten sier så er det veldig tidlig enda ♡
Ja, er vel bare sånn det er. Jeg er hvertfall 9 dpo, men jan være 10 dpo også. Har uansett ikke troa så irriterer meg over at jeg ikke klarer la være teste :rolleyes:

Takk for at du håper ❤️
 
Hvis (når?) jeg får mens senere i uka, så blir dette første kur med prednisolon, som prøver, at jeg ikke blir gravid. Har 3 av 3 kurer sittet med positive tester faktisk. Men trolig ikke på den fjerde. Dette er eneste ganger jeg har vært (helt sikkert) gravid.
 
Krysser fingrene alt jeg kan for at du får positiv test i morgen! Skimter streker på alle testene du har lagt ut iallfall, men skjønner at det sannsynligvis er MA-rester. Måtte de bli sterkere ♡
 
Krysser fingrene alt jeg kan for at du får positiv test i morgen! Skimter streker på alle testene du har lagt ut iallfall, men skjønner at det sannsynligvis er MA-rester. Måtte de bli sterkere ♡
Takk for at du heier ❤️
Det er 'noe' på alle testene, men det er jo helt uten verdi om det ikke blir mer. Har jo ikke hatt 'hvitere' tester etter MAen, så er helt sikkert rest.
 
Bare jeg som synes streken ser tydeligere ut ? Håper iallefall for deg ❤️ Om ikke denne, så neste gang :)
 
Bare jeg som synes streken ser tydeligere ut ? Håper iallefall for deg ❤️ Om ikke denne, så neste gang :)
Tror ikke den er sterkere altså. Og hadde det vært reelt, så hadde den skulle vært godt tydeligere i dag. Og det er den ikke. Ikke etter 5 min hvertfall. Skal sjekke igjen etterpå.
Men tusen takk for at du heier ❤️
 
PP 19 - 10 DPO

Bildene er av samme test, bilde på ulike steder med ulikt lys;
ImageUploadedByBV Forum1442984965.505240.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442984974.972446.jpg


Med andre ord ingen utvikling og dermed trolig resten av MA bare.
Tar nok en test i ettermiddag/kveld også, men regner med den er negativ og da gir jeg opp denne runden.
 
Tror ikke den er sterkere altså. Og hadde det vært reelt, så hadde den skulle vært godt tydeligere i dag. Og det er den ikke. Ikke etter 5 min hvertfall. Skal sjekke igjen etterpå.
Men tusen takk for at du heier ❤️

Åå, dritt :( Men da er vel alle hcgrester endelig ute, og da satser vi på neste runde ❤️
 
Åå, dritt :( Men da er vel alle hcgrester endelig ute, og da satser vi på neste runde ❤️
Ja, skikkelig dritt :(
Men sånn er det. Var jo forberedt siden det ble dårlig med aksjer den runden her...
 
Back
Topp