Lolo
Forumet er livet
Håper streken utvikler seg til en nydelig rosa strek som veldig kort tid ♡
Dere er søte daVet du ikke har troa, men vi håper likevel.
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper streken utvikler seg til en nydelig rosa strek som veldig kort tid ♡
Dere er søte daVet du ikke har troa, men vi håper likevel.
Takk søtaTestetøsa jeg ser og rosa strek, håper den er begynnelsen på noe nytt
Irriterer meg over at jeg begynte testinga. For nå vil jeg jo bare ha positiv test og komme i gang med neste kapittel. Igjen...
Og det er jo bare dumt når sjansen er så liten
Skulle gjerne trylla frem en strek selv. En ekte strek. Men...Huff. Skulle virkelig ønske at jeg kunne trylle frem en tydelig ekstra strek på dagens test. Det er fortsatt tidlig, så jeg håper selv om det er liten sjanse. ♥
Skulle gjerne trylla frem en strek selv. En ekte strek. Men...
Og tåpelig som jeg er, har jeg i dag begynt å håpe, selv om det er så minimal sjanse. Hva er greia med 8-10 dpo liksom? Da MÅ man bare håpe da...
Sånn er det vel bare... testetøsa har det med å vinne virker som vi alle havner der og håper ekstra uansett hvordan situasjonen er.Jeg har havna på kjøret igjen testetøsakjøret...
Vis vedlegget 137376
Er jo totalt unødvendig
Men som Lykkeliten sier; 8-10 dpo er nesten-gravid-dagene...
Ja, er vel bare sånn det er. Jeg er hvertfall 9 dpo, men jan være 10 dpo også. Har uansett ikke troa så irriterer meg over at jeg ikke klarer la være testeSånn er det vel bare... testetøsa har det med å vinne virker som vi alle havner der og håper ekstra uansett hvordan situasjonen er.
Jeg håper for deg ♡ og som Lykkeliten sier så er det veldig tidlig enda ♡
Takk for at du heierKrysser fingrene alt jeg kan for at du får positiv test i morgen! Skimter streker på alle testene du har lagt ut iallfall, men skjønner at det sannsynligvis er MA-rester. Måtte de bli sterkere ♡
Tror ikke den er sterkere altså. Og hadde det vært reelt, så hadde den skulle vært godt tydeligere i dag. Og det er den ikke. Ikke etter 5 min hvertfall. Skal sjekke igjen etterpå.Bare jeg som synes streken ser tydeligere ut ? Håper iallefall for deg Om ikke denne, så neste gang
Tror ikke den er sterkere altså. Og hadde det vært reelt, så hadde den skulle vært godt tydeligere i dag. Og det er den ikke. Ikke etter 5 min hvertfall. Skal sjekke igjen etterpå.
Men tusen takk for at du heier
Ja, skikkelig drittÅå, dritt Men da er vel alle hcgrester endelig ute, og da satser vi på neste runde