Lolo og veien til tredjeskatten

Ikke en lett tenkeboks, jeg har vært der.

Det må tas et bevisst valg ja, å IKKE velge er ikke det minste til hjelp for hodet, for hodet trenger en avgjørelse. Når er nok nok? Da skal man slutte å prøve, håpe og lure, da skal man videre. Man går ikke videre før det valget er tatt, skikkelig.

Tenker masse på deg
 
Sender deg en klem ❤️ Håper dere finner ut av det, og at det blir til det beste for dere alle ❤️
 
Sender seg også en stor klem! Ingen enkel avgjørelse i det hele tatt. Håper dere finner ut av det ♡♡ Tenker på deg!
 
Har ikke lest her på en liten stund, men skjønner nå hvorfor du tar litt pause. ♡ Håper dere finner en avgjørelse som er riktig for dere, selv om jeg stadig har et håp om at du skal komme til termin med en tredje. ♥ Sender deg mange gode klemmer
 
Jeg spotter. Ca 4 dpo. Det henger ikke på greip med noen ting.

Vi har bestemt oss, for at vi er ferdige med prøvingen. Det kjennes som en enorm lettelse. Faktisk. Vi har det så bra der vi er nå, og det skal få fortsette.
Skrekktanker om potensielt syke barn har satt seg litt i oss, etter diverse opplevelser. Og vi har kommet frem til at vi ikke for en hver pris vil ha en tredjeskatt. Prisen til nå er nok.

Riktignok har vi prøvd denne runden, så er jo en liten sjanse. Kommer nok til å takle å være gravid nå. Men selv om det nok er tabu å si her, så håper jeg nesten at jeg ikke er det. Vi har tatt et valg.
For all del - barnet er velkomment om vi har lyktes nå. Det er bare helt greit å ikke ha lyktes også.

Holder vel liv i boka til mensen kommer, men da blir det kroken på døra her.

Tusen takk for alle gode ord og støtte hele veien! Dere er unike alle sammen.
Og jeg vil gjerne fortsette å følge dere! Trengte bare en pause mens vi tenkte oss om.
 
Det blir rart å ikke kunne følge dere mer på veien mot baby hvis det ikke klaffer nå. Men jeg forstår veldig veldig godt at et valg måtte tas. Det er helt sikkert et klokt valg å ta. Det er krevende dette her. Kommer dere til å begynne med prevensjon, eller er det sjanser for at det kan dukke opp en overraskelsesspire? Heier en sist gang på deg nå i alle fall. ♡
 
Jeg er imponert over dere som har tatt et valg. Det har nok ikke vært lett tenker jeg. Men det er vel godt å ha tatt avgjørelsen. Nyt de to skattene dere har, så vil tiden vise nå om det som blir siste pp vil gi dere en overraskelse :)
Men det blir veldig rart å ikke følge deg videre❤️
 
Et tøft valg, men når det et tatt så er det nok et rett valg.

Lykke til videre med de to dere har, de er heldige som har dere.
 
Du er tøff. Kan tenke meg at dette ikke har vært noe lett valg. Det blir rart å ikke følge deg videre. Ønsker deg all mulig lykke til videre ♡♡♡
 
Så bra at du tror dere har valgt rett for dere. Det blir veldig rart å ikke følge deg til tredjemann, men så vet jeg jo at du er en fantastisk mamma til de to herlige dere har! ♥ Sender deg en god klem også
 
Signerer de andre her ❤️ Blir rart å ikke følge deg ja, men godt dere har klart å ta et valg :) Massemasse lykke til og kos deg med familien din ❤️ Setter pris på alle gode ord og hjelp jeg har fått fra deg, det skal du vite ❤️
 
Det må ha vært et utrolig tøft valg å ta! Hadde virkelig håpet at du skulle kommet helt i mål med ei ny spire, særlig etter at du måtte dra fra oss i februar :( Kan tenke meg at det sikkert er både godt og vondt å ha tatt et slik valg <3
 
Sender deg en stor klem, jeg vet nøyaktig hvordan du har det.
Eksen og jeg prøvde i 5 år før vi ga opp, det var en tøff avgjørelse,
men livet ble mye bedre med tiden, etter vi hadde bestemt oss. <3
Kommer til å savne deg her om du ikke er gravid nå da ;)
 
Jeg har bommet kraftig på el-antakelsen, for her er det uten tvil cd2.

Så da vil jeg få takke for meg blant denne herlige gjengen! Måtte dere alle gå videre og få de barna dere ønsker, og komme vel i havn med de som er på vei.

Kommer nok til å luske rundt på forumet, men naturlig nok ikke så mye på FS. Annet enn dagbøkene jeg følger så klart.

Dette har vært en lang prosess og vanskelig avgjørelse. Men den kjennes faktisk helt rett. Og jeg kjenner meg ganske lettet også.
 
Det blir rart å ikke kunne følge dere mer på veien mot baby hvis det ikke klaffer nå. Men jeg forstår veldig veldig godt at et valg måtte tas. Det er helt sikkert et klokt valg å ta. Det er krevende dette her. Kommer dere til å begynne med prevensjon, eller er det sjanser for at det kan dukke opp en overraskelsesspire? Heier en sist gang på deg nå i alle fall. ♡
Det blir prevensjon ja. Minipille ja, da er det lett å ombestemme seg. I enda et lite år vi muligheten til å kunne ombestemme oss. Selv om jeg er ganske trygg på å ikke skulle gjøre det...
 
Jeg er imponert over dere som har tatt et valg. Det har nok ikke vært lett tenker jeg. Men det er vel godt å ha tatt avgjørelsen. Nyt de to skattene dere har, så vil tiden vise nå om det som blir siste pp vil gi dere en overraskelse :)
Men det blir veldig rart å ikke følge deg videre❤️
Tusen takk! Nyter veldig de to vi har ja!
 
Så bra at du tror dere har valgt rett for dere. Det blir veldig rart å ikke følge deg til tredjemann, men så vet jeg jo at du er en fantastisk mamma til de to herlige dere har! ♥ Sender deg en god klem også
Tusen takk for veldig fine ord!
Du er god du Lykkeliten! ❤️
 
Back
Topp