Lolo og veien til tredjeskatten

Sender klem <3 Godt hcg synker så det snart kan
stige igjen med ny sterk spire som sitter hele veien.
Hcg synker uten tvil, blødningen avtar, og nå er det bare å vente...
 
Så bra ! Nå skjer det ting ❤️
Jaaa, kjennes godt at det går rette veien. Selv om det egentlig er å gå feil vei... å kan det gå den egentlig rette veien igjen snart kanskje?
 
PP 18 - CD 12

Normalt pleier jeg teste etter EL på denne tiden i syklusen. Det er rimelig nyttesløst nå. Lite sannsynlig med EL mens jeg har såpass hcg og heller ikke lov til sex før tidligst på søndag. Dvs om jeg ikke blør lengre.
Tar ny test søndag/mandag, liker å ha kontroll.
 
PP 18 - CD 12

Normalt pleier jeg teste etter EL på denne tiden i syklusen. Det er rimelig nyttesløst nå. Lite sannsynlig med EL mens jeg har såpass hcg og heller ikke lov til sex før tidligst på søndag. Dvs om jeg ikke blør lengre.
Tar ny test søndag/mandag, liker å ha kontroll.
Bra hcg er på vei ned og at blødningen avtar.
Jeg er en av dem som får veldig forsinket eggløsning etter abort. Tror jeg fikk el rundt cd 35 etter forrige MA hvis det er til hjelp. Håper du kommer fort igang igjen :)
 
Så bra HCG er godt på vei ned. Da er du snart oppå hesten igjen ♡ Håper ikke det tar altfor lang tid!
 
Jeg fikk også sen, selv for meg å være, el etter sa (MA har jeg ikke hatt) men det viktigste er jo at den kommer, og det når dere har lov å ha sex igjen
 
PP18 - CD17

Blødningen er helt klart på hell, kanskje på grensa til spotting nå. Endelig.
G-testen er såvidt positiv.
EL-testen er negativ.

Tenker jeg ikke gidder med g-tester nå, da får jeg heller ta EL tester og vente på EL...

Ellers popper det opp nyheter om gravide overalt føles det som, men det er vel tiden for det...
 
Takk som spør. Går greit, men takler ikke så bra graviditetsannonseringer merker jeg...

Det er fryktelig vanskelig med graviditetsannonseringer under nedturene. :( Sender deg en stor og god klem ♡
 
Takk som spør. Går greit, men takler ikke så bra graviditetsannonseringer merker jeg...
Uff, det der har jeg opplevd noen ganger :( det er ikke noe kult når alle mulige annonserer at de er gravide :(
Jeg håper det snart er din tur ♡
 
Det er fryktelig vanskelig med graviditetsannonseringer under nedturene. :( Sender deg en stor og god klem ♡
Den prøverunden her, altså fra januar 2014, så har ikke graviditetsannonseringer plaget med i det hele tatt faktisk. Før n¨. Men nå kom det tre på rappen (ila 5 dager) i tillegg til en noen uker før. Og tre av de må jeg forholde meg til jevnt og trutt. Er veldig glad på dems vegne altså, men ekstra sårt med februrarterminen, og ekstra sårt når hun ene som er gravid er ei jeg så gjerne skulle hatt permisjon sammen med...
 
PP 18 - CD 18

Endelig ser det ut til at det i beste fall bare blir en dag med spotting. Håper virkelig det, for dette har jammen tatt tid.
Blir nok å ta EL-test daglig fremover, så vi ikke risikerer å misse EL. Ikke for det, tror vi kommer til å gjøre det som må til uavhengig av EL i grunnen, vært tørke lenge nok nå...;)
 
PP 18 - CD 18

Endelig ser det ut til at det i beste fall bare blir en dag med spotting. Håper virkelig det, for dette har jammen tatt tid.
Blir nok å ta EL-test daglig fremover, så vi ikke risikerer å misse EL. Ikke for det, tror vi kommer til å gjøre det som må til uavhengig av EL i grunnen, vært tørke lenge nok nå...;)
Håper virkelig du er ferdig å blø nå! Satser på el ikke er så langt unna :)
 
Så godt å høre at det er redusert til spotting. ♥
 
Da håper vi du snart er ferdig med blødning, og eltestene blir sterkere! Tenker på deg, stor klem❤️
 
Håper virkelig du er ferdig å blø nå! Satser på el ikke er så langt unna :)
Tror jeg er ferdig nå altså. Bare bittelitt spotting. Men skal kanskje passe meg for å være for sikker. Nettopp løpt en tur, så spørs om det setter igang noe...
 
Back
Topp