Lolo og veien til tredjeskatten

Sender deg en klem ♡
 
Klem til deg ❤️ Unner deg så inderlig at det klaffer igjen nå ved første sjanse, og at den holder helt til mål, det fortjener du ❤️
 
Klem til deg ❤️ Unner deg så inderlig at det klaffer igjen nå ved første sjanse, og at den holder helt til mål, det fortjener du ❤️
Tusen takk❤️
Synes vi har hatt nok skjær i sjøen de siste 7 årene, så synes gjerne det kan lykkes fort nå ja. Men det gjelder for mange her inne!
Og jeg har null tro, men håpet gir jeg ikke opp!
 
Hmm... teit å bruke ferien sin på det da. Det burde du fått kompensasjon for synes jeg. Det er jo vanlig å bli sykemeldt.
Jo, ser den. Men samtidig greit å slippe involvere arbeidsgiver også. Ingen som visste om dette her...
 
Jeg skjønner... ja det er jo greit å slippe det. Helt sant :)
Min leder visste om den forrige som gikk skeis, men ikke nå. Orket bare ikke fortelle før jeg måtte. Og må måtte jeg visst ikke...
 
Min leder visste om den forrige som gikk skeis, men ikke nå. Orket bare ikke fortelle før jeg måtte. Og må måtte jeg visst ikke...
Skjønner deg godt. Jeg synes også det har vært grusomt å måtte involvere arbidsgiver.

Håper spiren sitter raskt igjen for deg nå ♡ det fortjener du så inderlig!
 
Skjønner deg godt. Jeg synes også det har vært grusomt å måtte involvere arbidsgiver.

Håper spiren sitter raskt igjen for deg nå ♡ det fortjener du så inderlig!
På jobb vil jeg liksom bare være meg. Ikke en gravid utgave av meg selv :p
Men ved en evt neste gang må jeg nok si noe tidligere, for kommer til å be om gradert sykemelding fort. Orker ikke stresset på jobb sammen med all gravidbekymringen jeg vet vil komme..
 
På jobb vil jeg liksom bare være meg. Ikke en gravid utgave av meg selv :p
Men ved en evt neste gang må jeg nok si noe tidligere, for kommer til å be om gradert sykemelding fort. Orker ikke stresset på jobb sammen med all gravidbekymringen jeg vet vil komme..
Enig der!
Ja det må du absolutt gjøre :) jeg merker at jeg har det myyye bedre nå som jeg slipper jobb-stress i tillegg til gravid-bekymringer. Sykemelding har vært gull verdt for meg.
 
Enig der!
Ja det må du absolutt gjøre :) jeg merker at jeg har det myyye bedre nå som jeg slipper jobb-stress i tillegg til gravid-bekymringer. Sykemelding har vært gull verdt for meg.
Ja, 30% hjelper så utrolig mye! Hvertfall for meg!
 
Back
Topp