Lolo og veien til tredjeskatten

Fikk komme hjem i går kveld. Klarte til og med å få ned litt sushi etterhvert også, på tross av mye kvalme.

I dag derimot er formen upåklagelig! Jeg våknet sulten. Bare sulten. Ikke kvalm eller uvel. Merkelig. Og jeg har drukket kaffe, som smakte godt. Merkelig hvor fort kroppen går til ugravid status... Måtte den nå bare forbli i gravidønsket og gjøre meg fort gravid igjen.
skal krysse alt for at den savner å være gravid :-)
 
Ville helst ikke se deg der igjen, men du er hjertelig velkommen ❤️ Nå skal du bli raskt gravid igjen så du slipper å være der så lenge ! Sender deg en god klem ❤️
Håper det blir et kjapt opphold på FS ja. Vil følge etter deg til terminforum nå, selv om jeg tidligst rekker måneden etter deg;)
Og tusen takk for klemmen❤️
 
Godt å høre du er ved godt mot, håper virkelig dere lykkes fort nå
og at dere ender opp med baby neste gang <3 Klem
Håpet og motet må man ha!
Og neste gang må det da bli baby! Sant?
Takk for klemmen❤️
 
CD 3

3 dager siden aborten. Fysisk går det bra. Psykisk går det også greit. Er så klart lei meg, men er ikke lengre stadig på gråten. Godt, egentlig.
Blør mye enda. Som første dag på vanlig mens, kanskje? Tipper det går minst 2 uker med blødning. Vi får se.

Tok en g-test i dag, for å se status. Tipper hcg allerede har sunket en del, for teststreken var ikke like sterk som kontrollstreken. Tar en ny om et par uker tenker jeg.
Bestilte nye g-tester i går, bt fra dk. Greit å ha et lager til det trengs. Burde sikkert bestilt opp et par cbd også.

Har sluttet på presnisolon nå. Har jo stått på det hele svangerskapet og det har holdt lidelsen min noenlunde i sjakk. Nå derimot er den i full oppblomstring og jeg blir så fortvila. Vil jo bare sove nå som det er natta, men det er visst lettere sagt enn gjort...:(
 
Håper det blir et kjapt opphold på FS ja. Vil følge etter deg til terminforum nå, selv om jeg tidligst rekker måneden etter deg;)
Og tusen takk for klemmen❤️

Jamen måneden etter er jo helt perfekt :D Dette må jo bare gå raskt igjen ❤️
 
Ja, det må det bare. Måned etter måned uten resultater nå tror jeg kan bli tøft...

Ja det tror jeg så inderlig ! Måtte spiren skynde seg ❤️ Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter noe sånt, så det håper jeg virkelig ❤️
 
Ja det tror jeg så inderlig ! Måtte spiren skynde seg ❤️ Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter noe sånt, så det håper jeg virkelig ❤️
Spiren må gjerne skynde seg ja!
Har nå bestilt g-tester nå hvertfall, både bt, fr og cbd. Så da er jeg klar til testing en gang ila september;)
 
Spiren må gjerne skynde seg ja!
Har nå bestilt g-tester nå hvertfall, både bt, fr og cbd. Så da er jeg klar til testing en gang ila september;)

Så bra ! Jeg er superspent og ganske sikker på at det går raskt ;)
 
I dag fikk jeg innkallingen til første jordmortime. Er bare å avbestille den :(
Og så fikk jeg innkalling til kontrolltime på gyn poliklinikk. Trodde jeg skulle få innkalling til utredning for habituell abort, men mulig det er det de mener dette er? Jaja, vi får nå se den 28. hva de sier.
 
Vondt å avbestille timer.

Spent på hva de sier den 28. da, du skal jo utredes nå vel, ja. Det vet lykkeliten mye om, hun har vært gjennom det. Noe pålagt prøvepause for en blodprøve man ikke kan ha vært gravid siste x mnd og noe sånn
 
Vondt å avbestille timer.

Spent på hva de sier den 28. da, du skal jo utredes nå vel, ja. Det vet lykkeliten mye om, hun har vært gjennom det. Noe pålagt prøvepause for en blodprøve man ikke kan ha vært gravid siste x mnd og noe sånn
Avbestilling av slike timer er kjipt ja. Ringte jo Riksen i går også, og avbestilte timen til UL i uke 13. Det var enda vondere:(

Prøvepause går vi nok ikke med på... Men kommer jo garantert til å automatisk gå gitt tid uten svangerskap, så da får jeg ta prøven da tenker jeg.
 
Avbestilling av slike timer er kjipt ja. Ringte jo Riksen i går også, og avbestilte timen til UL i uke 13. Det var enda vondere:(

Prøvepause går vi nok ikke med på... Men kommer jo garantert til å automatisk gå gitt tid uten svangerskap, så da får jeg ta prøven da tenker jeg.

Jeg hadde heller ikke prøvepause sånn egentlig, men da jeg fikk dato til utredning sånn 6 dpo eller noe sånt to måneder etter aborten (husker ikke helt nøyaktig lenger) så ble det kondomer akkurat den syklusen (vi prøvde syklusene før). Jeg ville jo gjerne vite hvorfor jeg mister, og en del av blodprøvene kan ikke taes om man er gravid eller akkurat har vært det. Så da ble mannen og jeg enige om å droppe akkurat da. Hadde timen vært før EL så hadde det ikke blitt noe kondomer. :p
 
Jeg hadde heller ikke prøvepause sånn egentlig, men da jeg fikk dato til utredning sånn 6 dpo eller noe sånt to måneder etter aborten (husker ikke helt nøyaktig lenger) så ble det kondomer akkurat den syklusen (vi prøvde syklusene før). Jeg ville jo gjerne vite hvorfor jeg mister, og en del av blodprøvene kan ikke taes om man er gravid eller akkurat har vært det. Så da ble mannen og jeg enige om å droppe akkurat da. Hadde timen vært før EL så hadde det ikke blitt noe kondomer. :p
Skjønner avgjørelsen deres. Men dere er unge og har god tid. Vi har litt andre faktorer der...
Samtidig vet jeg ikke om jeg ville spille bort én av kanskje totalt 10-11 sjanser før vi gir oss med dette...
 
Skjønner avgjørelsen deres. Men dere er unge og har god tid. Vi har litt andre faktorer der...
Samtidig vet jeg ikke om jeg ville spille bort én av kanskje totalt 10-11 sjanser før vi gir oss med dette...

Skjønner det. Går an å ringe og flytte timen til før EL i en annen syklus, om det klaffer dårlig. Hos oss rotet de der jo til, så det endte med at vi kom dit og timen var avlyst (de hadde avlyst alt da de egentlig bare skulle avlyse OUL). Så da måtte vi vente 1,5 måned på neste ledige time, men det var heldigvis før EL. Så jeg anbefaler jo egentlig ikke å kaste bort sjanser. :rolleyes:
 
Skjønner det. Går an å ringe og flytte timen til før EL i en annen syklus, om det klaffer dårlig. Hos oss rotet de der jo til, så det endte med at vi kom dit og timen var avlyst (de hadde avlyst alt da de egentlig bare skulle avlyse OUL). Så da måtte vi vente 1,5 måned på neste ledige time, men det var heldigvis før EL. Så jeg anbefaler jo egentlig ikke å kaste bort sjanser. :rolleyes:
Flytte timen gjør jeg nok ikke. Men må vel gå an å få med rekvisisjon på de prøvene man ikke får tatt der og da? Det er min plan hvertfall:D for jeg gidder ikke gå glipp av et forsøk;)
 
Flytte timen gjør jeg nok ikke. Men må vel gå an å få med rekvisisjon på de prøvene man ikke får tatt der og da? Det er min plan hvertfall:D for jeg gidder ikke gå glipp av et forsøk;)

Ja, det funker jo også fint. :) Ikke noe tid å kaste bort, du skal jo bli gravid på nytt. ♡
 
Hvor lang tid bør det forresten ta å få flytta dagboka?
Tre dager siden jeg spurte nå...
 
Back
Topp