Lolo og veien til tredjeskatten

Så kjekt å komme over den dagen
Nå skal du gå videre og videre og videre til baby er klar!
 
5+3

I dag er dagen jeg begynte å blø på SA'en. Da hadde jeg 'visst' det noen dager allerede, hvilken vei det ville gå.

I dag har jeg såpass mye symptomer, at jeg strengt tatt ikke er bekymra. Kvalm, trøtt og ømme pupper taler for seg.
Åhh jeg skvatt først, leste feil, glad du IKKE blør nå.
Dette går bra dette :D
 
Så kjekt å komme over den dagen
Nå skal du gå videre og videre og videre til baby er klar!
Ja, nå skal jeg videre og videre. Hele veien til mål i februar.
Håper det. Og tror det litt også nå.
 
Åhh jeg skvatt først, leste feil, glad du IKKE blør nå.
Dette går bra dette :D
Veldig glad for å ikke blø!
Det er jo tidlig enda, men dette var en stor milepæl for meg. Håper dagen går like bra som den har startet.
 
Jeg må seriøst spise hver halvtime for å stagge kvalmen. Ikke halvveis ut i sjette uke engang.
Stresser litt med at det enda er 3 uker igjen til ferien kjenner jeg...!!
 
Herlig å nå første milepæl :D Gleder meg til å følge deg gjennom alle de neste milepælene til du sitter med en helt fersk baby i armene ♥
 
Herlig å nå første milepæl :D Gleder meg til å følge deg gjennom alle de neste milepælene til du sitter med en helt fersk baby i armene ♥
Tenk det da - om det blir en helt fersk baby i armene ❤️ det hadde vært stas det!!❤️❤️
 
Åå, jaa, det SKAL det bli! ♡
Det er liksom helt sprøtt å tenke på. Enda jeg har bært frem to før, så skjønner jeg liksom ikke helt at det blir resultatet av denne dårlige formen.
 
Det er liksom helt sprøtt å tenke på. Enda jeg har bært frem to før, så skjønner jeg liksom ikke helt at det blir resultatet av denne dårlige formen.
Det kan jeg virkelig forestille meg! Spesielt når man har slitt sånn med å få det til og tidvis sikkert begynner å se for seg at det aldri kommer til å gå. Det er veldig motiverende for oss andre iallfall :)
 
Det kan jeg virkelig forestille meg! Spesielt når man har slitt sånn med å få det til og tidvis sikkert begynner å se for seg at det aldri kommer til å gå. Det er veldig motiverende for oss andre iallfall :)
Ja, jeg hadde egentlig gitt litt opp denne drømmen om en sistemann. Og så plutselig❤️
Første vår ble jo tilslutt til med prøverør, mens andre kom litt bardust på uten prøving (riktignok uten prevensjon, sånt gjorde vi jo hos legen...). Og nå var det jo også lang prøvetid. Rakk vel å komme til PP 17 før vi lyktes.
Så kjennes veldig uvirkelig ja!
 
5+4

Kom meg helskinnet gjennom gårsdagen, uten blod, og er glad for det.
I dag er jeg mindre kvalm enn i går, og stresser såklart med det. Ble litt kvalm igjen nå etter lunsj, så skal prøve å roe meg med det.
Driver og tester etter 3+ på CBD, men får bare 2-3. Har to tester igjen. Én i kveld, og evt én i morgen kveld. Da bør den bli 3+. Fikk jo 2-3 forrige mandag, og 1-2 tirsdagen før der igjen. På tide med 3+ da.
Tok en bt-strimmel igjen i går, og nå er testestreken blitt sterkere enn kontrollstreken, så da er det vel ikke noe poeng i å fortsette med de noe mer.

Kjenner kvalmen øker på her nå, så da var det sikkert bare dumt jeg ikke klarte å nyte en kvalmefri formiddag. Måtte det bli den siste på lenge...
 
Juhuuuuuu❤️ endelig fikk jeg 3+ på cbd! Har jaktet på den i flere dager nå, og i ettermiddag fikk jeg det endelig. Lykke. Og lettelse!

Har vært i litt bedre form i dag enn i går, men da skal jeg prøve å bare nyte det i full visshet om at hcg i hvertfall er stigende.
 
Jaa, hurra ♡♡
 
5+5

Jeg slapper så mye mer av i dag. Må har jeg fått den forløsende 3+ og det var utrolig godt. Har stresset meg mer en jeg likte å innrømme, også ovenfor meg selv.

Jobb er så hektisk om dagen, så jeg er så glad for at jeg tok hensyn til meg selv og fikk en sykemelding. Det var det eneste riktige. Ikke fordi gravidformen er dårlig, men på grunn av alt for mye alt for lenge på forhånd. Har ikke fortalt sjefene om graviditeten, for det er jo faktisk heller ikke sykemeldingsgrunnen. Men som gravid fikk jeg øynene opp for å ta hensyn til MEG. Det finnes viktigere ting enn jobb;)

Ellers er gravidformen sånn som den har vært en liten ukes tid nå; kvalm og uggen når jeg ikke spise små tette måltider, ømme pupper og hinsides trøtt. Nyter alt sammen litt, for det er jo tross alt for en god sak ❤️
Ja, og puppa har vokst! Måtte gå til innkjøp av ny bh i dag!
 
Back
Topp