Lolo og veien til tredjeskatten

Det et derfor det er godt å være delvis sykemeldt... Så nå jeg ikke jobbe en time på kvelden


Faktisk får jeg gå hjem og sove også.
Jeg må egentlig jobbe mer enn en time hver kveld, men det går bare ikke nå... Resten blir minustid...
 
Jeg må egentlig jobbe mer enn en time hver kveld, men det går bare ikke nå... Resten blir minustid...
Been there, done that.

Og når jeg hadde eksakt tre kvarter igjen av all plusstida mi , satte legen strek. Det står det nå til ferien.
 
Åå, så godt med fin HCG-stigning! Bare å lene seg tilbake og nyte videre. Prøve iallfall :D
 
Been there, done that.

Og når jeg hadde eksakt tre kvarter igjen av all plusstida mi , satte legen strek. Det står det nå til ferien.
Jeg har plusstid nok til å jobbe halve dager frem mot ferien, men ikke arbeidsmengde som samsvarer med det...
 
Åå, så godt med fin HCG-stigning! Bare å lene seg tilbake og nyte videre. Prøve iallfall :D
Driver og innbiller meg at nå snur det sikkert snart, slik som sist. Må jo bare tro det går bra, men det er vanskelig. Samtidig - jeg får jo ikke gjort noe til eller fra uansett. Det må gå bra nå, sant?
 
Driver og innbiller meg at nå snur det sikkert snart, slik som sist. Må jo bare tro det går bra, men det er vanskelig. Samtidig - jeg får jo ikke gjort noe til eller fra uansett. Det må gå bra nå, sant?
Nei, du får ikke gjort noe som helst fra eller til, og aller høyst sannsynlig vil det gå bra! :)
 
Jeg er så sliten... Sov 7 timer i natt, men vil bare sove igjen.
Nå har jeg til og med sittet og grått på kontoret etter en litt streng telefon.
Jeg rakner visst helt...
 
Jeg er så sliten... Sov 7 timer i natt, men vil bare sove igjen.
Nå har jeg til og med sittet og grått på kontoret etter en litt streng telefon.
Jeg rakner visst helt...
Du trenger å sove mer enn 7 timer. Jeg sov 8 i natt, og en på dagen. Og trenger det.

Det hjelper ikke å ha plusstiden når arbeidsmengden ikke passer, derav sykmelding, da må arbeidsmengden reduseres tilsvarende
 
Du trenger å sove mer enn 7 timer. Jeg sov 8 i natt, og en på dagen. Og trenger det.

Det hjelper ikke å ha plusstiden når arbeidsmengden ikke passer, derav sykmelding, da må arbeidsmengden reduseres tilsvarende
Ja, minimum 8 trengs nok. Men det går jeg ikke. I natt får jeg sikkert maks 5, om jeg er heldig....

Godt jeg har legetime i morra, for dette funker ikke, selv om jeg så gjerne vil funke.

Og jeg er ikke engang 5 uker... Hvordan skal dette gå?
 
Det skal gå som så: du må sykemeldes i morgen og så få satt ned mengden jobb, og sove mer! Det er krevende for kroppen å lage en baby
 
(sååååå mye lettere å si til andre enn det er å godta selv... Men jeg kjenner hvor godt jeg har av det. Bedre mor, fungerer på jobb, holder ut det styret jeg har denne uka, det er ei heftig uke (privat, jobb kommer i tillegg )
 
Det skal gå som så: du må sykemeldes i morgen og så få satt ned mengden jobb, og sove mer! Det er krevende for kroppen å lage en baby
Jeg ser du skriver det...
 
(sååååå mye lettere å si til andre enn det er å godta selv... Men jeg kjenner hvor godt jeg har av det. Bedre mor, fungerer på jobb, holder ut det styret jeg har denne uka, det er ei heftig uke (privat, jobb kommer i tillegg )
Veldig enig. SÅ mye letter å si til andre enn å følge selv. Jeg sa det jo selv til deg forrige helg...
 
Så følg ditt eget råd ;-)
 
Og jeg burde gitt etter for et par uke siden, minst...
 
Og jeg burde gitt etter for et par uke siden, minst...
Men det er fremdeles et par uker til jeg er der.
Jeg er knapt FEM uker, så allerede dausliten... Hva har vi begitt oss ut på?
Jeg tror egentlig ikke svangerskapet er største årsaken, bare dråpen som bikket alt for meg nå...
 
Skulle fortelle det til sjefen nå, men klarte ikke...
Dvs han avbrøt meg, og jeg kom ikke inn på det igjen...
Vel, det presser seg vel frem i morgen om jeg kommer med en sykemelding.
Blæ. Dritt.

Men det er jo en god grunn da. Lillebølle.
 
Hehe, jeg sa til sjefen t jeg hadde en sak å ta opp med ham, som gjaldt personalansvaret han har for meg. Da var et liksom ikke noen vei utenom
 
Jeg tok vinklingen via arbeidsmengden... Da var det lett å avbryte med at det skal jo ikke være sånn bla bla bla
 
Back
Topp