Lolo og veien til tredjeskatten

Strek, strek, rosa strek!!!
 
Gratulereeeer så mye! Det var herlig :D :D :D
 
Spent på den, det tør ikke jeg før nærmere fredag. Lurer på om jeg skal ta på lørdag og overraske samboer. Om ikke Tr kommer da.
Fikk ikke tak i mer cbd, så da avventer jeg minst til i morra...
 
Altså, advarer om too much information...
I dag tidlig hadde vi sex. Nå i sted kom et blodkoagel ut... Med litt rosa guffe. Blod etter positiv test = stressa gravid...

Fikk ikke tak i cb/cbd her, men en test ved navn First Step. 2pk, så måtte såklart ta en nå;

ImageUploadedByBV Forum1433233651.678025.jpg


Noen med erfaring? Den er jo tydelig positiv, men finner ikke ut hva som er sensitiviteten på den...
 
Beklager all gnålinga fra meg i dag, men her er altså denne First Step testen tørket;
Vis vedlegget 119762

Ser jo unektelig veldig positiv ut...
Ingenting som er gnåling her, det må du ikke føle. Er jo det forumet er til for. Den ser veldig positiv ut i mine øyne:)
er man ikke bare mer følsom der nede da, og koael kan jo være gammel blod, festeblod kanskje...
 
Gratulerer så masse, fine tester :D

Kanskje en bitteliten hormonell blødning, håper det går over raskt så
du slipper bekymre deg.
 
Helt klart positiv ja. :) Jeg kjenner ikke sensitiviteten på den. Bestiller du CBD eller skal du dra og kjøpe en av de nærmeste dagene?
 
Se den fine streken da! :D Jeg skjønner godt at blod etter positiv test ikke er gøy. Men det er mest sannsynlig bare sengevalsen som har tatt med seg litt rester av spottingen du hadde :)
 
Ingenting som er gnåling her, det må du ikke føle. Er jo det forumet er til for. Den ser veldig positiv ut i mine øyne:)
er man ikke bare mer følsom der nede da, og koael kan jo være gammel blod, festeblod kanskje...
Ja, tenker det kan være det jeg hadde spor av på søndag som kom ut, festeblødningen... Men vet ikke?
 
Gratulerer så masse, fine tester :D

Kanskje en bitteliten hormonell blødning, håper det går over raskt så
du slipper bekymre deg.
Håper det går over. Plugga igjen med en ob for jeg kan ikke måtte fly på do hele tiden nå...
Og takk for gratulasjonen. Må jo bare tenke jeg er gravid til det motsatte er bevist??
 
Se den fine streken da! :D Jeg skjønner godt at blod etter positiv test ikke er gøy. Men det er mest sannsynlig bare sengevalsen som har tatt med seg litt rester av spottingen du hadde :)
Håper du har rett!
For ja, streken er jo kjempefin på denne siste testen! :D
 
Helt klart positiv ja. :) Jeg kjenner ikke sensitiviteten på den. Bestiller du CBD eller skal du dra og kjøpe en av de nærmeste dagene?
Har bestilt cbd nå. Har en til med meg her, og får ikke tak i flere. Kommer tilbake fredag, så da har jeg tilgang på de to som ligger igjen i skuffen også...
 
Hadde to FR igjen, så tok en nå. Forrige tok jeg i går ettermiddag;
ImageUploadedByBV Forum1433249505.199951.jpg

Dagens er etter ti min, og ikke tørr.

Blødningen har stoppet helt og jeg begynner å gjenvinne troa her.

Irriterer meg at cbd ikke ble positiv før i dag, for nå vet jeg ikke når jeg skal tørre ta siste...
 
Hadde to FR igjen, så tok en nå. Forrige tok jeg i går ettermiddag;
Vis vedlegget 119780
Dagens er etter ti min, og ikke tørr.

Blødningen har stoppet helt og jeg begynner å gjenvinne troa her.

Irriterer meg at cbd ikke ble positiv før i dag, for nå vet jeg ikke når jeg skal tørre ta siste...
Ingen tvil om at det er fin stigning der :D Gratulerer så mye, endelig!
Det er sikkert bare akkurat for tidlig til den digitale, for det er bra stigning der! :)
 
Back
Topp