Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bedt om å få flytta dagboka ut på åpent FS. Meningsløst å ha den her inne på skjult som i praksis ingen er lengre.
Ser den altså. Hadde nok tenkt likt selv om jeg hadde vært her på tidligere barnHar vurdert det samme. Men jeg har en fra min termin gruppe med jenta mi som er inne å snoker og for en eller annen grunn så vil jeg ikke at hun skal vite noe om mine pp. Sikkert veldig teit men
Ser den altså. Hadde nok tenkt likt selv om jeg hadde vært her på tidligere barn
PP 17 - 4 dpo
Dagene snegler seg avgårde prøvermessig. Mens det samtidig egentlig er veldig hektiske dager som går i ett for tiden. Måtte denne dagen gå fort. Og neste. Og den neste. Og den deretter...
Ja, tidlige 'symptomer' er jo virkelig ingenting, men man kan jo ikke overse de likevel.Så hyggelig å se deg her ute i det "fri" Det er litt kjedelig med symptomer tidlig i dpo. Det er liksom ikke før 6-7 dpo det kan være spennende. Likevel vanskelig å la være å legge merke til
De testene sist kunne gjerne ha utvikla seg ja. Men nå er det ny sjanse, nytt dpo-land. Kanskje...?Kjekt å se deg igjen, selv om jeg skulle ønske de testene sist mnd godt. Nå håper jeg på denne!
Typisk DPO at det svinger. Håper optimismen kommer tilbake snart veldig spent på søndag!Dagen har gått fort. Nokså fort hvertfall. I morgen kommer til å rase avgårde. Samme med fredag. Lørdag er bare kos og vips er det søndag og testedag. Iiiiiik.
Jeg som har vært så rolig og full av god magefølelse har plutselig mistet alt og tenker at vi er jo ikke så heldige igjen...
Typisk dpo at det svinger ja. I dag er jeg mer nøytral igjen. Har hverken troa eller ikke troaTypisk DPO at det svinger. Håper optimismen kommer tilbake snart veldig spent på søndag!
Så kjekt når dagene bare flyr Håper du får en liten mageboer nå Krysser fingrenePP17 - 6 DPO
Dagen har rast avgårde, som jeg trodde. Og i morgen er det plutselig 7 dpo. Den dagen kommer også til å fly avgårde pg vips er det helg. Herlig, hva? Godt humør for tiden. Håper det kan smitte over på huleboerstatusen slik at noen gidder å flytte inn der