Lizzy78.. drømmer om en liten

Kan være at de ønsker å la meg gå litt lengre denne gangen før uttak «gulp».. de vurderte situasjonen slik at jeg hadde nok plager før uttak sist.. er ikke enkelt dette.. skulle ønske at de hadde tatt noen på dag 3.. men utviklingen var da så bra at de trodde at det ble mange på dag 5.. og alt var jo bra til og med dag 5... «risikosport» dette..
kjenner mye på dette med alderen, strax 40 trøster meg med at 40 er det nye 30[emoji23][emoji27] men risikoene er jo der fremdeles..
Gikk opp for meg at vi har jo heldigvis ikke brukt opp noen forsøk og har fremdeles våre 3.. så enda noen sjangser..
håper på metformin kanskje jeg skal be om provera også.. gikk på det før jeg fikk minstejenta.. halmstrå men kan jo være derfor hun er her.. [emoji173]️
Spent på videre plan.. Men tror medisinene er riktig selv om det er heftig.. ønsker jo mest av alt å prøve fersk.. men det kan jeg vist bare glemme..
Takk for lykke ønskninger [emoji173]️

Var forresten 39 og nesten 40 ved uttaket hvor jeg fikk jenta våres som ligger her 9 mnd gammel. Det viste seg å bli det beste uttaket med best kvalitet på eggene. Fikk henne på fersk og 3 flotte blastoer på frys.
Det ble bedre enn eggene på mitt første uttak i 2014. Så du har absolutt helt rett i at det kommer an på syklus også.

Jeg vet ikke om det hadde noe å si at jeg gjorde mange endringer. Jeg sluttet med nikotin, all alkohol og spiste mye sunnere, frukt , grønnsaker og fisk.
Kan jo hende at det utgjorde noe på 3 år.

Ønsker deg blasto og noen 2-dagers på frys.
Og håper du kommer fra det uten så mange follikler. Det må gjøre kjempevondt ja!
 
Så bra [emoji7] Det er klart at både kosthold og livsstil spiller en rolle [emoji4]
 
Følger deg gjerne. Så trist med så mange egg ut og ingen som kom med videre. Det må være fælt nederlag. Stor klem
 
Følger deg gjerne. Så trist med så mange egg ut og ingen som kom med videre. Det må være fælt nederlag. Stor klem

Takk for det [emoji4] Ja det er trist.. men må bare tenke at det kan skje.. hadde litt troa på at i allefall ett eller to skulle holde.. kaver meg sakte men sikkert opp igjen.. for å bli klar.. sliten i kroppen og det merkes at det er ekstra hormoner i kroppen.. tok meg i å angre på at jeg prøvde.. siden det ikke ble noe av.. men så kom jeg på at noen her på forumet skrev for en tid tilbake.. at livet har ikke lovet meg noe.. syns det var så passende i denne prosessen.. for det er ingen som lover oss noen ting.. vi kan håpe, noen ber, vi ønsker men det er ingen som lover oss at vi skal få det til..
Desto større glede om det går.. og det kan bli mange nedturer på veien for å komme dit.. [emoji4]
Takk og en tilbake [emoji173]️
 
Takk for det [emoji4] Ja det er trist.. men må bare tenke at det kan skje.. hadde litt troa på at i allefall ett eller to skulle holde.. kaver meg sakte men sikkert opp igjen.. for å bli klar.. sliten i kroppen og det merkes at det er ekstra hormoner i kroppen.. tok meg i å angre på at jeg prøvde.. siden det ikke ble noe av.. men så kom jeg på at noen her på forumet skrev for en tid tilbake.. at livet har ikke lovet meg noe.. syns det var så passende i denne prosessen.. for det er ingen som lover oss noen ting.. vi kan håpe, noen ber, vi ønsker men det er ingen som lover oss at vi skal få det til..
Desto større glede om det går.. og det kan bli mange nedturer på veien for å komme dit.. [emoji4]
Takk og en tilbake [emoji173]️
Det var en enormt fin beskrivelse på denne prosessen!:happy:
 
Fikk brev fra st.Olavs i går.. enten har jeg hørt feil i tlf eller så har jeg fått to forskjellige beskjeder nå.. 31 egg ut.. 13 befruktet men ingen til frys.. ikke at det utgjorde så mye forskjell men..
kroppen begynner å komme seg tilbake i normalen, vekta går ned.. puppene er store og ømme og blør fremdeles litt.. på femte dagen, uvant med så stor blødning.. bruker å ha en liten blødning med store magesmerter.. denne var stor men med mindre smerter... håper dette er en form for renselse og at neste forsøk ender godt..
Du vet du prøver når du står med baby på armen i nesten alle drømmene.. våkner litt skuffet hver morgen men med ett håp..
Ellers er livet godt, skal strax vekke opp ei lita snuppe som skal på skolen.
Har en mann som ligger under varm dyne.. kanskje jeg kryper tilbake i senga etter «levering» [emoji6]
 
Kommer meg ikke inn via app i det heletatt nå.. :shifty: å endelig fant jeg emoj som ikke forvinner:hilarious: (tror jeg)
Forsov meg i dag.. slumra i ett helt kvarter før jeg kom på at jeg måtte opp.. litt mindre tid til å våkne «alene» men gikk bra:rolleyes: bruker tiden på å planlegge jul og julegaver.. baking og litt vask.. ingen rundvask før jul den blir etter..
Håper dette blir en fantastisk fin dag
 
Lurer på om St.olavs glemte meg... skulle jo få en tlf med svar om metformin...og ikke er nye resepter lagt inn.. merkelig.. kanskje jeg er litt utolmodig men...ønsker jo å forbedre mine sjangser
 
Nå har jeg begynt på Metformin og håper den har virkning på systemet
Blir ikke samme behandling som sist.. men bemfola 75 fra dag 3 og menupur.. som jeg må ringe å spørre om dose for alt som står er 1200 x 1... skal jeg ta hele dosen på en gang eller posjonere ? Fra dag 5 skal jeg ta orgalutran 0,25.. håper på vellykket forsøk.. å at det blir fersk.ser litt sånn ut.....men har ikke peiling.
Håper dere koser dere i adventstia ❤️
 
Nå har jeg begynt på Metformin og håper den har virkning på systemet
Blir ikke samme behandling som sist.. men bemfola 75 fra dag 3 og menupur.. som jeg må ringe å spørre om dose for alt som står er 1200 x 1... skal jeg ta hele dosen på en gang eller posjonere ? Fra dag 5 skal jeg ta orgalutran 0,25.. håper på vellykket forsøk.. å at det blir fersk.ser litt sånn ut.....men har ikke peiling.
Håper dere koser dere i adventstia ❤️
Høres ut som 1200 x1 til dagen liksom :) ellers hadde de vel pensjonert det ut over.:) Lykke til!;)
 
Hei og godt nytt år xsmile7 har hatt en liten pause fra alt... ble litt mye før jul. Håper dere hadde en fin jul og nyttårsfeiring. Her har vi tatt livet med ro og bare kosa oss.. ( 0 alkohol, men mye godt å spise)
Kroppen er en merkelig sak.. nå har jeg venta i snart 70 dager på at mens skal komme..
Snakka med st.Olavs i jula og fikk klarsignal til å sette i gang med beh. Om mens kom da *rister på hode*.. er satt opp til uke 4..å her går jeg å venter.. å venter å venter.. at ett så forhatt fenomen skal bli så etterlengtet er jo bare komisk.
Dosene på medisin skal fordeles over flere dager.. var brevskriver som hadde missa litt info.
Lurer på om influensa er på tur:nailbiting: fryser og er trøtt hele dagen, men når natta kommer går jeg på kok.. tror ikke jeg er gravid. Orker ikke ta flere tester nå.. bortkasta penger..
har tempet litt inni mellom denne perioden (trodde måler var ødelagt.. siden temp lå lavt over lang tid) og temp er nå «høy», har m.a.o hatt eggløsning og da er det bare å vente på at temp synker..
Ønsker dere en fin dag :love2
 
Masse lykke til med nytt forsøk, og håper mens kommet snarest! Måtte resultatet bli annerledes denne gangen :Heartred
 
Masse lykke til med nytt forsøk, og håper mens kommet snarest! Måtte resultatet bli annerledes denne gangen :Heartred

Er i sjokk.. hadde en test liggende å måtte bare ta den... når den nå allerede lå der å ropa på meg..nå når jeg var oppe på do.. ååååå den er positiv.. jeg er glad.. jeg er redd å st.Olavs åpner ikke tlf før 07:30.nå kommer alle redselene for om det går galt og om det er tiltak jeg burde gjøre.. å den andre delen har lyst til å rope ut til hele nabolaget hall fire på morgenen... JAAAAA! Spire i magen! Shit.. åsså alle sprøytene som ligger på kjølerommet.. dem får man vell ikke levert tilbake..
 
:love7Ingen tvil
 

Vedlegg

  • D6A3A245-A264-4781-8E08-8B9025224AA3.jpeg
    D6A3A245-A264-4781-8E08-8B9025224AA3.jpeg
    73,7 KB · Visninger: 80
Back
Topp