Lizzy78.. drømmer om en liten

Hei da har jeg vært til Tul. Vi så ikke mye men nok til å planlegge en ny om en uke ( eggpose med en liten i.. men for tilig til å se bankende hjerte.. men jeg ønsker å ha med mannen så ble 7/2, åsså skulle vi ha en i uke 10-11. Hun regnet at jeg var 5+5 og termin 24/9 men kunne korrigeres ved OL.
 
Dere er helt i rute høres det ut som, så fint :Heartred også blir det supert med ny ultalyd om et par uker, da har det nok skjedd MYE! :)
 
Dere er helt i rute høres det ut som, så fint :Heartred også blir det supert med ny ultalyd om et par uker, da har det nok skjedd MYE! :)

Ja var det jeg tenkte jeg også.. blir jo himmel i forskjell på to uker...
hun ble overrasket over hvor mye hun faktisk fikk sett :) syns det var godt å komme til samme som jeg hadde ved forrige svangerskap og blir fulgt tett opp :)
 
6+5

Ha fått jobbtilbud.. men sitter med ett stort menn.. venter på tlf fra sykehuset om jeg får grønt eller rødt lys.. har så lyst til å jobbe, men samtidig redd for at jobben kan skade den lille.. ingen fysisk tung jobb men statisk og med vibrasjoner.. i en mannfolkverden... blir man ivaretatt, greier jeg dette, er det trygt og ikke minst hvor lenge kan jeg jobbe.. setter jeg arbeidsgiver i knipe??? Har fortalt at jeg er gravid, fordi jeg ville være ærlig.
Blir det sånn at jeg bare kan jobbe en mnd så er det ingen vits.. får ikke jobbe frem til permisjon men kanskje ei stund...det er til denne spesifikke arb.oppgaven min kompetanse trengs.. huff.. er ikke enkelt dette..
så nå sitter jeg bare her å venter å venter på legen og jordmors dom...:rulez

Bare en uke til ny ultralyd, er litt utolmodig.. kunne ha hatt den i dag.. men syns mannen skulle få lov å være med.. blir mere virkelig for han.. som ikke («heldiggrisen») merker alt på kroppen.. er så kvalm i dag at jeg egentlig bare vil sove.. puppene er blitt gedigne og vonde, det murrer å strekker i magen.. å har en liten bulk som ikke kan trekkes inn.. hormonmage... er vell litt tilig å få mage enda..
Huhei.. ble mange tanker så tilig på dagen:schocked028:happy:
 
Hvordan går det ?

Hei, huffda dårlig på å oppdatere.
Her går det bare bra, kvalm og trøtt stortsett hele tiden men trøster meg med at det er ett godt tegn.
Ble dessverre ingen jobb på meg, tørr ikke ta noen sjangser..
Nå går jeg bare å venter på ny UL 11+5. Blir til Jordmor på sykehuset denne gangen men regner med at gyn også er tilstede.. så blir det den obligatoriske ca uke 17 og en ny rundt 22-24.. osv.. (skal til fastlegen i uke 10 for rek.av blodprøver samt få ett helsekort.. har ikke stressa med den biten)
fatter ikke at mann kan få mage så tilig..hormoner og luft? Takler ikke stramme klær og ser gravid ut.. venter bare på spørsmål.. jaja får vell bare si at det er erterstuingen fra i går :p
Hvordan går det med deg?
 
Hei, huffda dårlig på å oppdatere.
Her går det bare bra, kvalm og trøtt stortsett hele tiden men trøster meg med at det er ett godt tegn.
Ble dessverre ingen jobb på meg, tørr ikke ta noen sjangser..
Nå går jeg bare å venter på ny UL 11+5. Blir til Jordmor på sykehuset denne gangen men regner med at gyn også er tilstede.. så blir det den obligatoriske ca uke 17 og en ny rundt 22-24.. osv.. (skal til fastlegen i uke 10 for rek.av blodprøver samt få ett helsekort.. har ikke stressa med den biten)
fatter ikke at mann kan få mage så tilig..hormoner og luft? Takler ikke stramme klær og ser gravid ut.. venter bare på spørsmål.. jaja får vell bare si at det er erterstuingen fra i går :p
Hvordan går det med deg?
Hihi ertestuing ja! :hilarious: hvor langt på vei er du ? Har du kasta opp og sånn ? Det er så dritt å være så oppblåst og uggen og ikke kunne si garantert at det er pga en baby liksom.:dead:

Godt med konkrete datoer og telle ned til da :happy:

Jeg starter på nytt forsøk (stimulering) om 2 uker :happy:
 
Hihi ertestuing ja! :hilarious: hvor langt på vei er du ? Har du kasta opp og sånn ? Det er så dritt å være så oppblåst og uggen og ikke kunne si garantert at det er pga en baby liksom.:dead:

Godt med konkrete datoer og telle ned til da :happy:

Jeg starter på nytt forsøk (stimulering) om 2 uker :happy:

Er bare 8+3 så er vell litt tilig å få mage.. ja er deilig å enderlig ha datoer, ble jo helt i sjokk av at vi faktisk fikk til på egen hånd.. nå må bare litte holde seg på plass til september.
ja oppblåstheta i forsøk og mellom er vanskelig.. fikk ikke arbeidsbuksa mi igjen da vi hadde forsøk i oktober.. kjørte rundt med åpen bukse :hilarious:
Lykketil med forsøket, håper at det blir full klaff
 
Er bare 8+3 så er vell litt tilig å få mage.. ja er deilig å enderlig ha datoer, ble jo helt i sjokk av at vi faktisk fikk til på egen hånd.. nå må bare litte holde seg på plass til september.
ja oppblåstheta i forsøk og mellom er vanskelig.. fikk ikke arbeidsbuksa mi igjen da vi hadde forsøk i oktober.. kjørte rundt med åpen bukse :hilarious:
Lykketil med forsøket, håper at det blir full klaff
Haha huff! Jeg har funnet frem mange av klærne jeg brukte sist forsøk, jeg var nok litt større og magen var nok veeeldig stor så godt å ha de klar :hilarious: Jeg følte jeg fikk mage i uke 6-7 sist :arghh:
 
Haha huff! Jeg har funnet frem mange av klærne jeg brukte sist forsøk, jeg var nok litt større og magen var nok veeeldig stor så godt å ha de klar :hilarious: Jeg følte jeg fikk mage i uke 6-7 sist :arghh:


Godt å ha litt store klær å gjemme seg i :)
Var veldig lita i forrige svangerskap, om jeg ikke husker feil så kom ikke magen før jeg var langt på vei.. var litt oppblåst i begynnelsen men ikke sånn som nå..
Blir spennende å se om en mnd eller to om det fortsetter eller om det bare er hormonene som tuller med meg :confused:
 
Gleder meg veldig til å bli i bedre form, og ikke minst sove godt om natta.. er så komisk å våkne på morgenen å først bli bekymret over at jeg ikke føler meg så uvell.. men så.. er all uvellheten på plass som ved ett trylleslag... wiiii... heldigvis vet mann va som ventes i premie og da er alt ok :love017 i dag/morgen alt ettersom hva som stemmer er jeg 9uker, bare 3 uker igjen til neste ul.. 2 uker til legettimen.. håper legen har doppler slik at jeg får høre hjertelyden..
du vet du er gravid når du sjekker etter blod hver gang du er på do:think005
Er redd for at noen skal stille spørsmålet du helst ikke vil svare på enda..
Bekymrer deg for alt som er anderledes.. bestemmer deg for at det skal være sånn og i neste øyeblikk like usikker:oops:
Ønsker dere en flott dag:Heartbigred
 
Oj oj oj... temmelig dårlig på å oppdatere.. travle dager..
Var på Oul og ble satt tilbake.. fra 18+5 til 17+4.. går helt fint det.. kan jo ikke krangle på det heller. :p
17+6 i dag.
Masse liv og røre i magen, både jeg og mannen kjenner spark og dytt.
Kvalmen har gidd seg, men blir fort sliten og går å venter på denne energien som skal komme.. mye vondter i magen.. bare ligamentsmerter og div muskler som flytter på seg.. alt var fint med den lille i magen og fikk mange flotte bilder.
magefølelsen har vært på jente.. jordmor kunne ikke si med 100% at det var det.. men var ganske sikker..
blir jo koselig uansett kjønn og bare litt over en mnd til neste ul kontroll.. JM sa at da ville spessialisten se det... vi greier å vente med innkjøp til da... eller kanskje ikke har peila meg inn på «rosa»:rolleyes::hilarious:

Ønsker dere flotte damer ei god helg, her skal minste frk ha første overnatting.. så kan bli veldig spennende:) ha en fortsatt fin dag:love7
 
Gratulerer så mye med vel overstått OUL :D
 
Back
Topp