LittleMonkey!! :)

Timi & Leslie. Jeg har kikket på ebay, og de ligger på (inkludert frakt og moms)

nr 1 - 1420kr
nr 2 - 1345kr
nr 3 - 1490kr
nr 4 - 1490kr
nr 5 - 800kr


Jeg river snart av meg håret....
 
Blir snart hårløs jeg og.. Har kikket på skiphop versa igjen, og den er også fin... Og så kan jeg spare 2-300 kroner... Men mister mommypocket og en egen avdeling for stelleprodukter... Åååååå.... Men liker skiphopen selv om den vil være ganske lik den jeg har, men selvfølgelig flere lommer. Liker at den ikke er typisk stelleveske... Men kan jo returnere beallen når den kommer.. Har iallfall ikke råd til begge to. Versaen koster 929,- den også...
 
Jeg vurderer faktisk å kjøpe en av disse i tillegg til lässig'en.. Det blir jo mer som en vanlig veske med "noko attåt" enn en stelleveske :p
 
http://www.kopbarnvagn.se/bilder/artiklar/zoom/879674002500_1.jpg Var ikke denne fin? Eller svart da. Har sett på YouTube ang Versaen, og det er jo mye plass i den og.. Og man kan bruke frontlommene til mammalommer hvis man ikke trenger flasker til babyen.. Blæh, hva skal jeg gjøre da? Skjønner godt hvis du kjøper en i tillegg til lassig, den var jo ikke så dyr. Fant nettopp ut at denne bare koster 782.- fra den nettsida, så da sparer jeg jo enda mer kontra be all som kommer på nesten 1300,-.... Frister å returnere beall altså...
 
Hvis de ikke har sendt den kan du be om å få kansellert ordren ;)
Jo, den var fin! http://www.youtube.com/watch?v=KrviID9ZLnw

Hvorfor er vi sånn Klatremus? Blir jo halvgal av dette! Jeg har bruk for en ny veske, en med litt størrelse på og synes de var utrolig flotte, de fra timi & leslie. Drit og dra altså!


Har lyst på en av disse, men litt usikker på farge på nummer 2. Hvilken veske og farge liker du best?




 
Fader, blir sprø snart jeg.. Men er usikker på Versaen igjen. Målte min veske nå, og de er omtrent like store... Min er faktisk litt dypere. Så da blir jeg usikker på hvor mye plass det egentlig er i Versaen. Dumt å kansellere be all og så viser det seg at Versaen blir for liten.. Så tror jeg går for beall og så kan jeg bruke min veske til kortere turer feks eller til etter spedbarnsperioden sånn som jeg har gjort nå. Eller fortsette å bruke beall. Tror ikke jeg skal tenke så mye mer på stellevesker nå, blir nok fornøyd med beall! ;-) Jeg vet ikke hvilken veske jeg hadde gått for. Tror jeg liker fasongen best på den øverste, men usikker på fargen. Synes fargen på nr2 var fin jeg. Er den litt gull/bronse-aktig? Er ikke lett dette altså. Men nå MÅ jeg i seng, skal opp på jobb halv seks i morgen... :o
 
Ja, du kan jo iallefall se på den og heller bestemme deg etter du har tatt litt på den og sånn :) Det er veldig mange be all "fans", så jeg tror nok det er en fin veske.

Fasongen til den øverste liker nok jeg også best og fargen også igrunn. Men den er mindre enn den nederste vesken og det er jo egentlig en stor og god veske jeg er på jakt etter.. Blæ, vanskelig!
Får vel se etterhvert, men jeg blir ikke overrasket om det dumper ned en slik i postkassen min etterhvert. Hvis jeg bare får bestemt meg for hvilken ;)

Hoho, tidlig morgen for deg i dag! Selv hadde vi mye våkenhet i natt med litt oppkast og magtrøbbel, så vi sov til halv ni i dag! Det gjorde godt :)
 
Ja, så at de nederste veskene var større. Men finnes ikke den modellen i samme farge som den øverste da? Jeg synes det er vanskelig å se fargene ordentlig på bilder bare, blir så unaturlig lys. Du blir sikkert fornøyd med en av dem uansett! ;) Jeg har vel egentlig bestemt meg for å beholde be-all, for tror at det er en fordel med teflon og det at den kan vaskes. Og det at det er god oppbevaringsplass og mange inndelinger for å slippe kaos. Så får jeg heller se når minstemann blir større om jeg spanderer på meg en versa etterhvert. Ulempen da er jo at man får et stelleunderlag man ikke har bruk for men... For det er jo flere lommer i versaen enn i min hverdagsveske. Og når barna blir større trenger man jo ikke like mye med seg heller som når de er helt små. Så da ofrer jeg gjerne et stelleunderlag med mindre jeg kommer over en smart "småbarnsveske" i en veskebutikk før den tid. Uff ja, jeg er skikkelig trøtt i dag. Dovna vel ikke før over ett, og kl ringte halv seks... Så drøye fire timer i natt.. Så i kveld MÅ jeg bare komme meg i seng. Heldigvis har jeg fri i morgen (80% sykmeldt, men håper på mer sykemelding i morgen), så må ikke opp så tidlig da. Men lillegutt våkner sikkert kl 07. Eller, med min uflaks sikkert enda tidligere... Ble en slitsom natt på deg og skjønner jeg. Håper det bedrer seg snart med magen.
 


Klatremus Lillemann skrev:
Ja, så at de nederste veskene var større. Men finnes ikke den modellen i samme farge som den øverste da? Jeg synes det er vanskelig å se fargene ordentlig på bilder bare, blir så unaturlig lys. Du blir sikkert fornøyd med en av dem uansett! ;) Jeg har vel egentlig bestemt meg for å beholde be-all, for tror at det er en fordel med teflon og det at den kan vaskes. Og det at det er god oppbevaringsplass og mange inndelinger for å slippe kaos. Så får jeg heller se når minstemann blir større om jeg spanderer på meg en versa etterhvert. Ulempen da er jo at man får et stelleunderlag man ikke har bruk for men... For det er jo flere lommer i versaen enn i min hverdagsveske. Og når barna blir større trenger man jo ikke like mye med seg heller som når de er helt små. Så da ofrer jeg gjerne et stelleunderlag med mindre jeg kommer over en smart "småbarnsveske" i en veskebutikk før den tid. Uff ja, jeg er skikkelig trøtt i dag. Dovna vel ikke før over ett, og kl ringte halv seks... Så drøye fire timer i natt.. Så i kveld MÅ jeg bare komme meg i seng. Heldigvis har jeg fri i morgen (80% sykmeldt, men håper på mer sykemelding i morgen), så må ikke opp så tidlig da. Men lillegutt våkner sikkert kl 07. Eller, med min uflaks sikkert enda tidligere... Ble en slitsom natt på deg og skjønner jeg. Håper det bedrer seg snart med magen.

Har du fått be all enda?? Er du fornøyd isåfall?:)
Har vært så frem og tilbake jeg og,men endte med og bestille den istad!! Men valgte faktura i pakken slik at jeg kan returnere den om jeg ikke blir fornøyd! Har fulgt ivrig med på deres diskusjon her om stellevesker siden dere begge har barn fra før og vet hva som kan være kjekt og evt ikke kjekt:)
 
Joda, jeg får nok titte og tenke litt mer på det. Jeg har jo bestilt lassig, men vil jo gjerne ha en som er mer hverdagsveske, men også smart når man har med barn. Det blir ikke bestilt noe enda iallefall. Ja, natten ble litt tøff, og i går måtte vi dra ut igjen til sykehuset. Så nå skal vi være her til alt er i orden igjen. Har fått kjøpt meg en bok og i morgen får jeg tømme kiosken for alt godt sånn at jeg kan bli litt lykkelig på sukker :D haha!
 


Sunshine_85 skrev:


Klatremus Lillemann skrev:

Har du fått be all enda?? Er du fornøyd isåfall?:)
Har vært så frem og tilbake jeg og,men endte med og bestille den istad!! Men valgte faktura i pakken slik at jeg kan returnere den om jeg ikke blir fornøyd! Har fulgt ivrig med på deres diskusjon her om stellevesker siden dere begge har barn fra før og vet hva som kan være kjekt og evt ikke kjekt:)

Nei, har ikke fått den.
Bestilte den jo onsdagen før skjærtorsdag, så har ikke regna med at det ble sendt noe før denne uka her. Men synes det er rart jeg ikke har fått noen mail om at den er sendt. Jeg bestilte fra lilleloppe, hvor bestilte du fra? Og hvilket mønster?

Jeg valgte også med faktura, føler det er litt tryggere.

Jeg håper og tror jeg blir fornøyd med beall. Kriteriet for meg var flere lommer og rom, og det har jo beall masse av. Men likevel har jeg kjøpt to sminkepunger på europris for å ha småsaker i sånn at de ikke blir borte i veska. Og så likte jeg mammalomma. Veldig kjekt å ha et eget rom til sine egne ting.
 


LittleMonkey skrev:
Joda, jeg får nok titte og tenke litt mer på det. Jeg har jo bestilt lassig, men vil jo gjerne ha en som er mer hverdagsveske, men også smart når man har med barn. Det blir ikke bestilt noe enda iallefall. Ja, natten ble litt tøff, og i går måtte vi dra ut igjen til sykehuset. Så nå skal vi være her til alt er i orden igjen. Har fått kjøpt meg en bok og i morgen får jeg tømme kiosken for alt godt sånn at jeg kan bli litt lykkelig på sukker :D haha!

Du får tenke litt. Men ser klart hva du mener. Hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt både beall og versa. Men behovet for rom og lommer går foran akkurat nå.

Skjønte nesten at dere var på sykehuset igjen, for har ikke sett deg her inne siden forrige kvelden ;)
Håper det ordner seg snart, er vel ikke SÅ morsomt på sykehuset tenker jeg :(
 
Jeg bestilte samme farge som deg,evening vines :) falt helt for denne fargen og siden det var noe blått i den syntes jeg den passer både til lillegutt,pluss at far fint kan ha den når han skal i permisjon.. Bestilte og med sånne hengsler til og fest på vogna,har hørt om flere som har kjøpt disse selv om de ikke har ju ju be stelleveske og er veldig fornøyd! Jeg bestilte min fra bleieboden.no Blit veldig spennende når de endelig kommer:) burde vel få noe svar etterhvert nå som det er ukedag og sånn igjen ville jeg tro!
 


Sunshine_85 skrev:
Jeg bestilte samme farge som deg,evening vines :) falt helt for denne fargen og siden det var noe blått i den syntes jeg den passer både til lillegutt,pluss at far fint kan ha den når han skal i permisjon.. Bestilte og med sånne hengsler til og fest på vogna,har hørt om flere som har kjøpt disse selv om de ikke har ju ju be stelleveske og er veldig fornøyd! Jeg bestilte min fra bleieboden.no Blit veldig spennende når de endelig kommer:) burde vel få noe svar etterhvert nå som det er ukedag og sånn igjen ville jeg tro!

Ja, jeg likte den farge godt. Nøytral samtidig som det er litt farger. Og ikke er den så feminin heller synes jeg.

Så på bleieboden sine sider at de har redusert kapasitet denne uka, de sender ut varer to ganger i uka tror jeg det var. Men du hører sikkert noe denne uka.
 
Nei, det er ikke veldig gøy i lengden, men det rare er at man tilpasser seg. Man godtar det på en måte og da går det greit. Men det skal sies at det å ha en bok er viktig! Oppdaget først i går at jeg kan bruke nettet på mobil slik at jeg kan henge litt her inne også :p får ikke laget avsnitt da, men jeg regner med at det skal gå greit allikvel;) jeg har vel egentlig ikke råd til begge veskene, men siden jeg får igjen på skatten tenker jeg at jeg tar meg råd - enkelt og greit. Det kan jo hende jeg kommer over noen andre i mellomtiden, men jeg falt veldig for disse, også er de billigere enn jujube. Men klart, det er ikke teflon! På den andre siden ser de finere ut.
 
Hyggelig at du får hengt her inne likevel Monkey! ;) Får ikke laget avsnitt jeg heller siden jeg stort sett skriver fra mobilen. Jeg fikk be-all i dag! Og den ser faktisk flott ut! Har ikke fått sett veldig grundig på den, skal prøve å pakke litt i den i kveld for å se. Men den ser perfekt ut! :) Så da beholder jeg den. Oppdaget i påsken at jeg ikke har fått utbetalt for videreutdanningen min siden mai i fjor, så jeg får også etterbetalt masse penger på mailønna mi. Blir vel ca 6000,- ekstra tenker jeg, og det kommer godt med selv om jeg ikke kan svi av alt på sånne ting. Greit å spare litt siden jeg skal ha 80% lønn i permisjonen. Nei, nå skal jeg få lagt lillegutt, får skrive mer senere ;)
 
Så bra at du er fornøyd :) ingenting er bedre enn det! Gleder meg sånn til å få vogn og alt nå, men ting er ikkepå lager helt ennå, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.. er det ikke deilig når man får sånne penge"gaver" man ikke regnet med? Jeg gleder meg veldig til juni og utbetaling av skatt tilgode iallefall! Har jo blåst bort en del penger i det siste på hagemøbler, sofa og lekestue til mini, så det er godt å slippe restskatt ! Gleder meg til å bli ferdig med alt nå, han mageboeren får holde seg inne frem til jeg har alt klart, det bør han :p hvis ikke så.. så... Haha :D det går seg vel til, men det er rart hvordan man plutselig en dag innser at det ikke er lenge til termin!
 


LittleMonkey skrev:
Så bra at du er fornøyd :) ingenting er bedre enn det! Gleder meg sånn til å få vogn og alt nå, men ting er ikkepå lager helt ennå, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.. er det ikke deilig når man får sånne penge"gaver" man ikke regnet med? Jeg gleder meg veldig til juni og utbetaling av skatt tilgode iallefall! Har jo blåst bort en del penger i det siste på hagemøbler, sofa og lekestue til mini, så det er godt å slippe restskatt ! Gleder meg til å bli ferdig med alt nå, han mageboeren får holde seg inne frem til jeg har alt klart, det bør han :p hvis ikke så.. så... Haha :D det går seg vel til, men det er rart hvordan man plutselig en dag innser at det ikke er lenge til termin!

Jo, godt å få inn ekstra penger. Og så får jeg nesten 8000,- på skatten. Så det er kjempebra! Så derfor unner jeg meg be-all ;) (selv om jeg må tilbakebetale 4000,- til KLP fordi arbgiver surra det til med å si ifra at jeg skulle jobbe 100% igjen fra januar. Jeg visste jeg måtte tilbakebetale det jeg fikk utbetalt, og satte av den summen jeg fikk både i januar og februar, men hadde ikke regna inn skattetrekket, så det må jeg betale inn ekstra nå.. surt men...)

Pakka litt i veska nå i sted, og jeg tror jeg skal få plass til det mest nødvendige. Den er ikke kjempestor, men jeg ville jo ikke ha en altfor stor veske heller. Den er lett, og det er jo også et stort pluss! :)
Det som jeg synes var litt rart, var at på skulderbåndet vet du, er det  en sånn "hempe" der man kan henge solbriller feks. Men den blir jo på feil side for meg. Jeg vil aller helst ha veska på venstre side (selv om jeg er høyrehendt), og da kommer jo den hempa bak på skuldra mi.. Så veska er nok mest tilpassa mennesker som vil ha veska på høyre skulder ;p
Men ellers er den flott :)

Jeg synes man kan unne seg noe innimellom jeg. Vi har jo gjort en stor jobb i snart 9 mnd, så hvorfor ikke?
 
Vet du, det er jeg helt enig i ! Man bør av og til unne seg noe man har lyst på :) driver å planlegger disse skattepengene litt, og jeg har lyst til å kjøpe så mye til huset, men får se nå da, hvordan det blir. Det hadde vært deilig med en ferie til vinteren også... Finner nok ut av det :) har du prøvd å henge veska på vogna eller?
 
Back
Topp