LittleMonkey!! :)

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP

Jeg vurderer denne stelleveska også jeg nå: 

http://www.babyshop.no/stellerom-og-amme/stellevesker/ryco-expresso-stelleveske

Kikket på den på babyshop i dag, og tror faktisk ikke den er mindre enn be-all. Iallefall ikke mye. Og så mye billigere da gitt! 

Kjempelett, og når jeg hang den på ei vogn (simo), så hang den fint. 

Har litt mindre lommer en be-all, men... 

Men du har kanskje bestemt deg for bff'en 

 
Ooo, den var fin! Jeg har ikke bestemt meg nei, men har plutselig fått det for meg at jeg burde velge be prepared :p Blir det ju ju be, så bestiller jeg fra utlandet og sparer en del på den måten, men.... Ikke nok 
Tenkte jeg skulle dra og kikke litt på barn og utstyr og sånn for å se litt. Skal også innom en babybutikk som har litt forskjellig og se om de kaaanskje selger ju ju be så jeg får sett dem, men jeg tviler. 

River snart ut alt av hår her, for jeg blir virkelig ikke klok på noe som helst. Møkkanett som har så mange fristelser for en stakkars vordende mor!
 
Ja, den er fin denne også. Men jeg kom over enda en super kandidat i dag! Babymoov som er et fransk merke. De selger noen typer på mimmis.no for 690,- og 699,-. De ser også supre ut. Ligger noen få demonstrasjoner på youtube; søk på babymoove så kommer det opp forslag. Og der følger det med kjempemasse ekstra for samme pris! Stilige motiver også. Kan sikkert bestilles fra utlandet for å få flere fargevalg enn fra mimmis, de har bare 4 varianter. Sjekk den ut iallefall, virker større enn den fra babyshop, og mulig den er større enn be-all også. Fant ikke noe mål på den.
 
Kikket på video nå, og må si at jeg virkelig er fristet! Men synes det er dumt at det ikke er en glidelås der.... Det ser ut til å bli glipper på sidene :(
 


LittleMonkey skrev:
Kikket på video nå, og må si at jeg virkelig er fristet! Men synes det er dumt at det ikke er en glidelås der.... Det ser ut til å bli glipper på sidene :(



Ja, er klar over det at det ikke er glidelås... Men jeg synes faktisk at det ser tettere ut på babymoov enn på be-all... Og så er det visst to modeller, en hvor det er glidelås i bunnen, sånn at man kan legge feks stellematta under i stedet for å ha den hengende på... Men jeg vet ikke hvordan stoffet i seg selv vil tåle vann, det sier de ikke noe om. Jujube er iallefall teflon... Så det er sikkert derfor jujube er dyrere... Men valget ble vanskeligere nå ja.. :(
 


Klatremus Lillemann skrev:


LittleMonkey skrev:
Kikket på video nå, og må si at jeg virkelig er fristet! Men synes det er dumt at det ikke er en glidelås der.... Det ser ut til å bli glipper på sidene :(



Ja, er klar over det at det ikke er glidelås... Men jeg synes faktisk at det ser tettere ut på babymoov enn på be-all... Og så er det visst to modeller, en hvor det er glidelås i bunnen, sånn at man kan legge feks stellematta under i stedet for å ha den hengende på... Men jeg vet ikke hvordan stoffet i seg selv vil tåle vann, det sier de ikke noe om. Jujube er iallefall teflon... Så det er sikkert derfor jujube er dyrere... Men valget ble vanskeligere nå ja.. :(

Hehe, ja :p 

Men det jeg liker veldig godt med ju ju be er at alt kan maskinvaskes, for det blir fort søl og lekkasjer i en stelleveske. Kjenner at jeg må bruke litt tid på det her :p 
Men synes absolutt den babymooven så utrolig flott ut, i tillegg til at man får med så mye :)
 
Ja, ble vanskelig nå ja... Må tenke en stund jeg og... Har fortsatt ikke funnet noen mål på veska. Ikke inne på sidene til baby2k.com heller... Men det sto iallefall på den ene at den passa til tvillinger også, så det er nok litt str på dem.
 
De var jo også flotte da! Men jeg syntes de så litt store ut for vårt bruk egentlig. Jeg lurer på hvor tunge de blir på vogna?
 


Klatremus Lillemann skrev:
De var jo også flotte da! Men jeg syntes de så litt store ut for vårt bruk egentlig. Jeg lurer på hvor tunge de blir på vogna?


Joda, men jeg er egentlig ute etter en med GOD plass i.
Vet ikke hvor tunge de blir på vognen, alt står på engelsktysk, så det er litt gebrokkent :p
Men jeg får bare titte litt rundt, det hadde jo vært supert om jeg kom over en billigere når jeg skal rundt og se!
 
Ja, vet jo du er ute etter god plass, så da er jo disse en mulighet. Skal se om jeg finner ut målene på babymoov, så får jeg se etterpå hva jeg gjør.
 


Klatremus Lillemann skrev:
Ja, vet jo du er ute etter god plass, så da er jo disse en mulighet. Skal se om jeg finner ut målene på babymoov, så får jeg se etterpå hva jeg gjør.


Gjør det! Alt hadde vært så mye lettere om alle fantes i en butikk hvor man kunne tatt og sett på dem!
 

Ta en titt på denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=GRBinm027u4&feature=related

Ser jo ut som det er god plass i denne faktisk.

Jeg har sendt forespørsel til mimmis.no om de kan gi meg målene på de veskene de har. Så da håper jeg at de kan gi meg det. Da skal jeg si ifra til deg.

Og ja, jeg er helt enig i at det burde vært en butikk der man kunne tatt på og kjent på alt! 

Fordelen med mimmis er at der får man faktura, og det er 30 dagers returrett. Da kan man faktisk se og kjenne og isåfall returnere hvis man ikke er fornøyd. Og slipper da å betale.

Jeg heller mest mot den vesken som er i filmen, men er så dumt at den finnes bare i grønn/sjoko og grå/svart. Jeg synes det var finere farger på den andre typen. Men den var litt dyrere og mindre tilbehør. Dessuten likte jeg at det var en lomme under der man kan putte stellematta hvis det regner litt. 

Søren, det tenkte jeg ikke på å spørre om! Hvordan den tåler vann altså. Shit. Jaja, da får jeg spørre senere. Og skulle også spurt hvor tung den er når den er tom.. For det er jo også et poeng.. 

 
Lurer på om jeg skal bestille den jeg. Den virker jo helt super! Og hvis det er kjip er det bare å sende den i retur ;) 

Hmmmm, hvis jeg gjør det gir jeg deg isåfall en "update" med bilder og sånn når jeg eventuelt får den ;)
 

Ja, ikke sant den er stilig? Hvilken farge vurderer du? 

Vil gjerne høre fra deg hvis du bestiller ja, og om du kan anbefale den 

 


Klatremus Lillemann skrev:

Ja, ikke sant den er stilig? Hvilken farge vurderer du? 

Vil gjerne høre fra deg hvis du bestiller ja, og om du kan anbefale den 


Jeg tar nok den sorte/grå hvis det blir noe. Skal ha lys vogn med litt sort, så jeg tror det blir det fineste ;) Får sove på det tror jeg :p
 

Ja, jeg hadde nok også tatt den grå/sorte.

Vi har sort emmaljunga, med en farge til (husker søren ikke hva den heter, men litt sånn mørke-grønnaktig. Finnes ikke i fargesortementet til emmaljunga lenger, er en 2009 mod.. Kan det være platina de kalte den tro??)

Så den grønnfargen på stelleveska kræsjer jo fullstendig... 

 
Greit med noe som passer litt iallefall :) Sort/grått er jo veldig safe og noe som kan brukes til det meste :) Likte så godt den lommen under vesken. Kan jo kanskje ha bleier der om man ikke bruker det til stelle"matten"!
 
Kan vi ha funnet den perfekte stellevesken da tro?? ;) Hadde vært supert! :-) Sender deg målene så fort jeg får dem (hvis jeg får dem..) ;)
 
Back
Topp