LittleMonkey!! :)

Håper det, for nå er den bestilt  

Står 2-4ukers leveringstid, så jeg forbereder meg på litt venting :p Jeg slo til jeg, er den møkk er det jo bare å sende den i retur ;)
 
Ja, jeg så det var venting på den. Da får vi se hvor lenge jeg venter før jeg evt bestiller. Er jo heldigvis en stund til termin enda, selv om det er bare 3 mnd igjen.. Jøss, tida flyr virkelig denne gangen... :o
 
Ja, den gjør det! Jeg skal søke om engangsstønad om et par uker allerede  Og så skal jeg bestille vogn + at det er det ny UL i uke 32 og da er det iallefall ikke lenge igjen! Tiden flyr, men jeg regner med at det er noe med det at jeg har en propell på 2år jeg må løpe etter også ;)
 


LittleMonkey skrev:
Ja, den gjør det! Jeg skal søke om engangsstønad om et par uker allerede  Og så skal jeg bestille vogn + at det er det ny UL i uke 32 og da er det iallefall ikke lenge igjen! Tiden flyr, men jeg regner med at det er noe med det at jeg har en propell på 2år jeg må løpe etter også ;)



Ja, jeg måtte ringe arb.giver (kommunen) i dag og høre hvilket skjema jeg skulle søke permisjon på.. Og så alt det til nav.. Mye som må på plass snart gitt. Men ja, det har nok nor med at vi nå har noen som tar opp tida vår. I tillegg jobber jeg fortsatt 100%. Så lenge det varer... Begynner å bli litt vel mye kynnere på meg nå... Så jordmor vil egentlig at jeg skal trappe litt ned.. Hittil har jeg ignorert det.. Kanskje dumt men.. :/
 
Merker kynnere selv. Jeg har gått hjemme med mini jeg og 20% omsorgslønn, men det utgjør ingen ting, så engangsstønaden er på mer enn hva jeg ville fått utbetalt i løpet av permisjon med 100% lønn. Så da får det bli skole fra høsten av emoticon 

Ta det med ro og kjenn etter når du må roe ned. Ikke press deg mer enn nødvendig :)
 
Her er målene på veska med glidelås i bunnen: Dimensions: 46 x 24 x 33.5cm Weight: 2.2kg Lurer på om den rett og slett vil være for stor for meg... Og den veier jo litt... Søren og.. :(
 
Og her er målene på den andre stelleveska: Dimensions : 27x36x20 cm. Den virker mer passe for mitt bruk. Så da må jeg virkelig tenke.... Er sikkert plass til den stelleveska inne i veska hvis det regner litt... Og materialet er visst pvc og polyester.
 


Klatremus Lillemann skrev:
Og her er målene på den andre stelleveska: Dimensions : 27x36x20 cm. Den virker mer passe for mitt bruk. Så da må jeg virkelig tenke.... Er sikkert plass til den stelleveska inne i veska hvis det regner litt... Og materialet er visst pvc og polyester.



Men må få være noe rart med de målene?? Høyere enn den er lang? Kan det være 36x27x20 da tro? Har ikke fått svar fra mimmis, så har funnet målene på franske siden til babymoov, og på en annen side.
 
Pvc og polyester... Dvs? Tåler de vann? :P

Jeg er virkelig ikke god på sånt. Er den for stor og tung sender jeg den i retur :)
 
Håper du forteller her om du er fornøyd eller ikke med vesken når du får den,LittleMonkey:) Følger nøye med her for den så kjempe fin ut og jeg falt pladask for den veska:) Siden du har bestilt så venter jeg litt for og høre om du er fornøyd føre jeg evt bestiller :)
 
Sniker litt på dere jeg...
Godt vi andre har noen som gjør research for oss
Den babymoov-vesken så jo helt fantastisk ut...
 
Hyggelig hvis vi kan være til hjelp for dere andre i stelleveskejungelen ;) Fant litt info om pvc og polyester: PVC: Tøy med plastbelegg av pvc samt regntøy vaskes med liten tøymengde ved 40° C. Pvc tåler verken sentrifugering eller tørking i tørketrommel. Tøy av pvc skal behandles som miljøfarlig avfall når det kasseres. POLYESTER: Også kjent som Terylen, Diolen, Dacron, Tetoron. Er formfast og slitesterk. Tåler sollys og de fleste kjemikalier. Er mindre varmefølsom enn andre syntetiske fibre. Brukes i alle former for klær, ofte blandet med bomull eller viskose. Vaskes ved 40 °C. Og ettersom jeg har skjønt er polyester iallefall noe vannbestandig. Sikkert ikke som teflon, men..
 


Klatremus Lillemann skrev:
Hyggelig hvis vi kan være til hjelp for dere andre i stelleveskejungelen ;) Fant litt info om pvc og polyester: PVC: Tøy med plastbelegg av pvc samt regntøy vaskes med liten tøymengde ved 40° C. Pvc tåler verken sentrifugering eller tørking i tørketrommel. Tøy av pvc skal behandles som miljøfarlig avfall når det kasseres. POLYESTER: Også kjent som Terylen, Diolen, Dacron, Tetoron. Er formfast og slitesterk. Tåler sollys og de fleste kjemikalier. Er mindre varmefølsom enn andre syntetiske fibre. Brukes i alle former for klær, ofte blandet med bomull eller viskose. Vaskes ved 40 °C. Og ettersom jeg har skjønt er polyester iallefall noe vannbestandig. Sikkert ikke som teflon, men..

Neida, men hvor ofte er man egentlig ute i øs-pøs vær? Jeg tror igrunn den skal holde til vårt bruk. Er veldig spent på den nå kjenner jeg! Håper den er så flott som den ser ut :D
 


Sunshine_85 skrev:
Håper du forteller her om du er fornøyd eller ikke med vesken når du får den,LittleMonkey:) Følger nøye med her for den så kjempe fin ut og jeg falt pladask for den veska:) Siden du har bestilt så venter jeg litt for og høre om du er fornøyd føre jeg evt bestiller :)


Ja, det skal jeg gjøre :) Håper den svarer til forventningene, det hadde vært sp kjekt å blitt ferdig med stelleveske. Det er jammen nok som skal kjøpes, og det å bestemme seg for noe er ikke alltid like lett :P
 


LittleMonkey skrev:


Klatremus Lillemann skrev:
Neida, men hvor ofte er man egentlig ute i øs-pøs vær? Jeg tror igrunn den skal holde til vårt bruk. Er veldig spent på den nå kjenner jeg! Håper den er så flott som den ser ut :D



Ja, akkurat. Hvor ofte går man på tur i drittvær? Ikke jeg iallefall. Og hvis jeg MÅ ut, så er det vel isåfall for at babyen skal sove, og da har ikke jeg behov for stelleveske iallefall! ;)
 


Klatremus Lillemann skrev:


LittleMonkey skrev:


Klatremus Lillemann skrev:
Neida, men hvor ofte er man egentlig ute i øs-pøs vær? Jeg tror igrunn den skal holde til vårt bruk. Er veldig spent på den nå kjenner jeg! Håper den er så flott som den ser ut :D



Ja, akkurat. Hvor ofte går man på tur i drittvær? Ikke jeg iallefall. Og hvis jeg MÅ ut, så er det vel isåfall for at babyen skal sove, og da har ikke jeg behov for stelleveske iallefall! ;)

Tror det blir bra jeg 
 
Fikk svar fra mimmis i går. Dessuten så jeg på siden deres at de nå har skrevet på målene på veskene der de skriver informasjonen om veskene. Dessuten har de visst tatt inn de andre modellene av disse veskene også! Jeg falt egentlig pladask for baby star-modellen jeg. Er av den minste typen da. Jeg sendte en mail tilbake, og lurte på hva som var bredde, dybde og høyde av de målene, og så lurte jeg på hvor mye vann stoffet tåler. Men har ikke fått svar på det enda. Du får vel kaaanskje snart veska di Monkey?
 


Klatremus Lillemann skrev:
Fikk svar fra mimmis i går. Dessuten så jeg på siden deres at de nå har skrevet på målene på veskene der de skriver informasjonen om veskene. Dessuten har de visst tatt inn de andre modellene av disse veskene også! Jeg falt egentlig pladask for baby star-modellen jeg. Er av den minste typen da. Jeg sendte en mail tilbake, og lurte på hva som var bredde, dybde og høyde av de målene, og så lurte jeg på hvor mye vann stoffet tåler. Men har ikke fått svar på det enda. Du får vel kaaanskje snart veska di Monkey?

Ohh, da skal jeg inn for å titte :D 

Joda, den kommer KANSKJE snart, men jeg har ikke fått noen mail om at den er sendt enda :p Skulle vel helst ha bestilt i desember for å være sikker på å få den til termin.. Haha. Så ille er det nok ikke, men jeg er meget utålmodig!
 
Har brukt mye tid på å kikke på de på youtube jeg ;o Tror vel egentlig at den minste str er stor nok for oss, ser sånn ut. Så lurer på om jeg skal bestille for å være sikker på å få den.. Så det var opptil 4 ukers leveringstid på noen av dem... Men skal vente noen dager og se om jeg får svar på mailen jeg sendte i går.
 
Kikket på de andre nå, men jeg tror den jeg har bestilt er rett for oss jeg :p Det stod også at det var ca 2kg med alt tilbehør, og det var jo litt det ;) Var jo fleeceteppe også :p Veldig spent på når jeg får det.. Åpent kjøp i 30dager, men det må jo gjelde fra man mottar varen.... Eller? :p
 
Back
Topp