LittleMonkey!! :)

Ja, så at den største veide såpass. Veier ca 700 g den minste av dem, og det teller mye for meg siden jeg har dårlig erfaring fra sist med tung stelleveske før man fyller oppi utstyr... Og ja, det åpne kjøpet bør jo gjelde fra man får varen synes jeg.
 
Er så spent på den jeg! Håper den svarer til forventningene sånn at jeg er ferdig med stelleveske! :p
 
Ja, håper jeg og. Synes det er heelt greit å spare noen hundrelapper på stelleveske. MÅ jo ikke kjøpe det dyreste av alt heller. ;)
 
Ikke sant :) Sendte en mail og spurte om de sånn ca visste hvor lang tid det vil ta før jeg får stellevesken jeg.. Utålmodig og synes det er greit å vite sånn ca ;p
 
Venter i spenning her jeg og:) Er helt sikker på at jeg og vil ha en av de veskene,men er så usikker på om jeg skal velge den som du,LittleMonkey,har bestilt eller om jeg skal ha den som er litt mindre.. BabyMoov.. Var skikkelig lekker den og.. Ååååå,hvorfor skal det være så vanskelig?!?!?! :)
 


Sunshine_85 skrev:
Venter i spenning her jeg og:) Er helt sikker på at jeg og vil ha en av de veskene,men er så usikker på om jeg skal velge den som du,LittleMonkey,har bestilt eller om jeg skal ha den som er litt mindre.. BabyMoov.. Var skikkelig lekker den og.. Ååååå,hvorfor skal det være så vanskelig?!?!?! :)


Jeg tror den er fin for oss den jeg har bestilt. Regner med å ha lillemor hjemme når babyen kommer, i tillegg til at jeg alltid har med barnet (snart barna) over alt :) Greit å ha plass til et skift til begge og til det man måtte trenge ;)
 
Har du fått veska enda monkey? Jeg fikk svar på vanntetthet da, de er sprutsikre, men ikke vanntette. Men de tåler iallefall litt vann da. Han skulle også sjekke eksakte bredde, høyde og dybdemål for meg på den minste av veskene. Håper han snart kan gi meg et svar...
 


Klatremus Lillemann skrev:
Har du fått veska enda monkey? Jeg fikk svar på vanntetthet da, de er sprutsikre, men ikke vanntette. Men de tåler iallefall litt vann da. Han skulle også sjekke eksakte bredde, høyde og dybdemål for meg på den minste av veskene. Håper han snart kan gi meg et svar...


Neh, det tar tid!! Sendte mail selv og han svarte at den tåler litt duskregn, men hvis det begynner å regne blir den for våt :p Så det virker ikke som om den tåler fryktelig mye.. Men jeg har bestemt meg for at det blir ju ju be hvis jeg ikke liker denne :) Så er jeg ferdig med det! Tror det er en veldig kvalitet på ju ju be sine produkter i tillegg til at jeg kan bruke det som reiseveske i mange år fremover :) Den er ikke bare stelleveske på en måte. Men jeg håper jo at jeg blir fornøyd med babymooven!
 
Ja, det er jo fordelen med jujube be. At de tåler vann altså... Jeg skal tenke litt på det.. og så dukka det plutselig opp litt ekstra penger... Så... mulig jeg spanderer på meg en be all i stedet... Er jo litt dumt hvis den ikke tåler noe vann i det hele tatt...
 
Ja.. Det er jo veldig kjekt at man kan maskinvaske veskene til ju ju be. Åååh, klør litt etter å avbestille stellevesken og heller velge ju ju be, men jeg får se :p
 
Har sett litt på denne også nå: http://www.lilleprinsen.no/product/579070/OiOi_Essential-Hobo-Bionic-Dot-Caviar.html Hva tror du om denne? Jeg klarer ikke finne bilder på hvordan den er innvendig. Skulle gjerne sett hvor mange lommer den har.. Jeg klarer ikke slå fra meg jujube, men de er litt mer typisk stelleveske i utgangspunktet.. Er kanskje ikke en veske jeg vil bruke til meg selv senere... Men ser for meg at jeg kan komme til å bruke oioi'en som en vanlig veske... Å shit, kommer aldri til å klare å bestemme meg... Babymooven tror jeg at jeg dropper, den er like svær som den jeg kjøpte sist. Og det synes jeg var for stort - og tungt...
 
Jeg avbestilte babymooven. Fikk inntrykk av at den vil miste fasongen om den blir for våt, så da synes jeg 700kr er litt vel dyrt. Den bør i det minste tåle å bli våt!

Men den så ikke så dum ut den du har funnet! Skulle hatt en billigere variant ved siden av be prepared (den store) som jeg kan bruke på trilleturer og heller ha be prepared til litt lengre turer. Kommer til å ha storesøster hjemme, og hun får mat i knapp, så det er så greit å ha en veske som jeg også kan få plass til å ha sekken med matpumpa i. Blir litt smågal av dette hersens stelleveskestyret :p Kunne det ikke bare vært 3 å velge mellom ? :p
 


LittleMonkey skrev:
Jeg avbestilte babymooven. Fikk inntrykk av at den vil miste fasongen om den blir for våt, så da synes jeg 700kr er litt vel dyrt. Den bør i det minste tåle å bli våt!

Men den så ikke så dum ut den du har funnet! Skulle hatt en billigere variant ved siden av be prepared (den store) som jeg kan bruke på trilleturer og heller ha be prepared til litt lengre turer. Kommer til å ha storesøster hjemme, og hun får mat i knapp, så det er så greit å ha en veske som jeg også kan få plass til å ha sekken med matpumpa i. Blir litt smågal av dette hersens stelleveskestyret :p Kunne det ikke bare vært 3 å velge mellom ? :p



Ja, den matsekken med pumpa tar jo litt plass (har hatt barn med knapp i bhg, så kjenner til utstyret). Så da er det nok bra for dere med en prepared. Jeg skal ta en tur på babyshop og se på de oioi-veskene de har der. Innvendig er de kanskje noenlunde like. Så får vi se. Ja, det skulle bare vært 3 å velge mellom! ;-)
 
Vi finner nok ut av det skal du se :p Synes jo 1000kr og mer er alt for mye for en stelleveske, men jeg vil bli fornøyd. Og det tror jeg at jeg blir med ju ju be. 

Skal ta meg en runde jeg også før jeg bestiller, så det kan jo hende at jeg kommer over en billig supersmarting ;)
 
Tror faktisk jeg har bestemt meg for veske nå! Eller, jeg sitter med to forslag... Tenker litt på mannen som også skal bruke den, og velger en mer allround veske. Men så er spørsmålet: skiphop dash, eller allerhand messenger? http://www.lilleprinsen.no/index.php?id=575133&altprod=1&parent_prod=453847&page=modules%2Fproduct http://www.lilleprinsen.no/product/482843/SKIP-HOP_Dash-Deluxe.html Hvilken ville du valgt? Jeg heller kanskje mest mot allerhand pga den er litt større, og ser ut som den har mer lommer. Og den kan utvides litt. Men jeg synes skiphopen ser finere ut... Hmmm.. Men godt å bare være nede i to valg ;-)
 
Vanskelig. Jeg ville nok gått for allerhanden da den er mest "meg" :p Synes også den så mest praktisk ut. Men begge var veldig fine! Er spent på den jeg har bestilt jeg... Håper den er ålreit! Har nesten slått fra meg be prepared da :p Kjøper nok heller en stor veske, det er jo mange store friis & company vesker som kun koster 1/3 av be prepared :p Så, jeg har nesten bestemt meg for å droppe den...
 
Ja, heller mer mot allerhand jeg og. Mest pga den gode løsningen med stellematte og eget rom til bleier og stelleutstyr. Og mange lommer utenom. Sååå... det spørs om det ikke blir den, selv om den også koster litt. Jeg har nok slått fra meg skiphop versa, fant målene på den, og den er omtrent identisk med veska jeg bruker i det daglige. Og da ser jeg ikke vitsen i å ha to like vesker. Eller, er vel litt flere lommer på versaen, men likevel.. Og så satser jeg nok ikke på den fra oioi heller siden jeg ikke har fått sett noen bilder eller noe på hvordan den er innvendig. Gidder ikke kjøpe katta i sekken heller.. Skjønner deg godt hvis du velger en billigere stor veske. Mange fine fra friis ja. Og de kan jo være like nyttige de. Og det viktigste er jo å få plass til alt når man er utpå.
 
Jepps! Føler det er veldig mye penger for en veske. Rart det der, når man planlegger virker et ikke så ille, men når man skal "slå til" kommer også plutselig fornuften :p Men det er greit det - penger spart :)

Lykke til med valg iallefall, jeg tror allerhand er fin. Vurderte en før jeg kom over den fra lässig, og hadde nok slått til om jeg ikke fant den andre ;)
 
Ja, det er den fornuften da... Jeg er så vinglete om dagen jeg... Fikk skatteoppgjøret i dag, og får mye mer enn det jeg trodde, så nå har jeg litt lyst på beall igjen... :/ Men fornuften sier at jeg likevel bør kjøpe en billigere veske.. Har jo nok ellers å bruke penger på.. Lån og diverse.. Men går nok for en svart allerhand hvis fornuften vinner.. skal tenke litt på det. Men liker fargen evening vines på beallen så godt.. Er bare usikker på om det vil passe til fargen på vogna. Hva tror du? http://www.google.no/search?q=emmaljunga+edge+platina&hl=en&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&ei=PdRwT9L4HrKQ4gSKqInAAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CF0Q_AUoAQ&biw=1024&bih=672 Her er evening vines: http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=71&prodid=5015
 
Fått veska fra lassig enda? Jeg vingler fortsatt... :( Har kikket en del på gaia også i det siste, men den er kanskje for femi med tanke på samboer. Så nå er det enten allerhand eller be-all... Synes be-all er finere enn allerhand, men så er det den prisen da. Blir jo 1300,- for be-all med hemper til å henge veska i på vogna, og frakt. Allerhand blir jo billigere, 885,-... Ååååå, nå vil jeg snart bestemme meg!!! ;o
 
Back
Topp