LilleVimsen prøver på nr 2!

7+5
Vært på TUL i dag! Ut fra EL er jeg 7+2, men ut fra UL er jeg 7+5 ❤️ Alt så helt fint ut! Fikk både se og høre hjertet banke :love017 Jeg ble skikkelig rørt, det var utrolig stas ❤️ Et bittelite nurk på 13,8 mm ❤️
3D3A40C2-6DE7-437B-9FEB-4F761B257270.jpeg
 
Fantastisk, så godt :love017 Og så var det ingen tvilling :joyful:
 
7+5
Vært på TUL i dag! Ut fra EL er jeg 7+2, men ut fra UL er jeg 7+5 ❤️ Alt så helt fint ut! Fikk både se og høre hjertet banke :love017 Jeg ble skikkelig rørt, det var utrolig stas ❤️ Et bittelite nurk på 13,8 mm ❤️Vis vedlegget 397943

Så fint at alt bare var velstand inni magehulen :love017 :Heartpink Er så betryggende å ha sett det med egne øyne og høre de magiske hjerteslagene:Heartred
 
10+1
Lenge siden jeg har skrevet her nå. Har ikke skjedd så mye til nå egentlig. Jeg har vært på en svangerskapskontroll, og ellers jeg er 100% sykemeldt pga kvalmen og trettheten. Foreløpig er jeg sykemeldt i 2 uker til.

I dag fikk jeg endelig innkallingen til otul! Har ventet lenge på den! Fikk timen veldig sent da! :arghh: I følge menstermin er jeg da 13+4, i følge el er jeg 14+1 og i følge forrige ul er jeg da 14+4! Syntes jeg fikk time veldig sent, mtp at man skal få time mellom 11+0-13+6. Menstermin er jo helt feil også, siden jeg hadde el på cd 11..

Jeg skal på privat ul + NIPT på mandag. Spent på hva de sier da. Dersom de fortsatt måler meg en uke lengre enn menstermin, vurderer jeg å ringe sykehuset og snakke med dem. Spørs om jeg kommer noen vei med det da, eller bare må akseptere at jeg er et sted mellom 14+1-14+4 da…. Æsj altså.. jeg snakket med dem på tlf for noen uker siden, og hun jeg snakket med var ikke spesielt hyggelig eller hjelpsom..

Jeg ville egentlig gjerne ha time mellom uke 12-13, siden jeg har hatt MA i fjor, og jeg har slitt med myomer tidligere (som kan vokse under første trimester), og jeg i tillegg går på progesteronstøtte…

Det var dagens utblåsning… Gleder meg til å bake fastelavnsboller på søndag (eller blir vel mannen som må det, for jeg klarer ikke å være på kjøkkenet for tiden uten å brekke meg). Jeg gleder meg til å spise dem :happy:
 
10+6
Vært på privat ul nr 2 i dag + NIPT.
Lille bolla er helt perfekt ❤️ Ble målt til 10+6, så ble satt frem 2 dager. Utrolig gøy å se at den har utviklet seg og ser ut som en baby nå :love017 Har visst bakovervendt livmor da, så måtte ta innvendig ul for å se noe. Og da ble det såå fine bilder ❤️ Også ligger visst morkaka foran, så jm mener jeg ikke vil merke liv før kanskje sånn i uke 20… Føles som en evighet til:bag:
BDBA464F-8930-42AE-AA45-B94742891D72.jpeg
F960B8FE-88DA-44B4-92D2-FB99BE9AB7BC.jpeg
 
10+6
Vært på privat ul nr 2 i dag + NIPT.
Lille bolla er helt perfekt ❤️ Ble målt til 10+6, så ble satt frem 2 dager. Utrolig gøy å se at den har utviklet seg og ser ut som en baby nå :love017 Har visst bakovervendt livmor da, så måtte ta innvendig ul for å se noe. Og da ble det såå fine bilder ❤️ Også ligger visst morkaka foran, så jm mener jeg ikke vil merke liv før kanskje sånn i uke 20… Føles som en evighet til:bag:Vis vedlegget 399423Vis vedlegget 399425
Så fine bilder! :Heartred Når får du svar på nipt?
 
10+6
Vært på privat ul nr 2 i dag + NIPT.
Lille bolla er helt perfekt ❤️ Ble målt til 10+6, så ble satt frem 2 dager. Utrolig gøy å se at den har utviklet seg og ser ut som en baby nå :love017 Har visst bakovervendt livmor da, så måtte ta innvendig ul for å se noe. Og da ble det såå fine bilder ❤️ Også ligger visst morkaka foran, så jm mener jeg ikke vil merke liv før kanskje sånn i uke 20… Føles som en evighet til:bag:Vis vedlegget 399423Vis vedlegget 399425

Se på liiiille skatten i magen a :love7 :Heartpink:love017 Satser på gode svar på NIPT❤️
 
Ååh så kjekke oppdateringer her ❤ og aldeles nydelige bilder av ein fin liten bebis ☺️
Ang UL timen din så ville eg ringt og sagt at du har vært på privat UL og er målt til sånn og sånn og sagt at du då nok er godt over uke 14, vil tru dei gir deg time raskere då. Mange slike ting skjer kjapt og timene er ikkje alltid veldig gjennomtenkt. Eg trur ofte at dei tenker at pasienten gir beskjed om det trengs endringer og at det absolutt ikkje er skrevet i stein liksom. Men er nok lurt å ta den samtalen før enn siden :)
 
Ååh så kjekke oppdateringer her ❤ og aldeles nydelige bilder av ein fin liten bebis ☺️
Ang UL timen din så ville eg ringt og sagt at du har vært på privat UL og er målt til sånn og sånn og sagt at du då nok er godt over uke 14, vil tru dei gir deg time raskere då. Mange slike ting skjer kjapt og timene er ikkje alltid veldig gjennomtenkt. Eg trur ofte at dei tenker at pasienten gir beskjed om det trengs endringer og at det absolutt ikkje er skrevet i stein liksom. Men er nok lurt å ta den samtalen før enn siden :)
Ååå, så hyggelig å høre ❤️
Ja, jeg ringte faktisk dagen etter denne UL’en, og da fikk jeg flyttet timen frem til 13+2, 9. mars ☺️ Det var visst vanskelig å finne ledig time, men heldigvis fant de en, og de kranglet heldigvis ikke på at de måtte flytte den ☺️ Var redd jeg måtte skaffe dokumentasjon og krangle meg til det, siden jeg snakket med ei jordmor der engang som ikke var så hyggelig eller hjelpsom :shy:
 
Back
Topp