mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Takk for gode ord Krysser alt jeg har for det!
Hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for gode ord Krysser alt jeg har for det!
Legger ut nytt innlegg nåHvordan gikk det?
7+5
Vært på TUL i dag! Ut fra EL er jeg 7+2, men ut fra UL er jeg 7+5 Alt så helt fint ut! Fikk både se og høre hjertet banke Jeg ble skikkelig rørt, det var utrolig stas Et bittelite nurk på 13,8 mm Vis vedlegget 397943
Haha nei, bare énFantastisk, så godt Og så var det ingen tvilling
Ja, det var veldig godt å se at alt så fint ut Nå føles det liksom litt mer virkelig også, når man har sett at det er noe inni derSå fint at alt bare var velstand inni magehulen Er så betryggende å ha sett det med egne øyne og høre de magiske hjerteslagene
JaaÅååh fantastisk Så godt at alt var bra
Så fine bilder! Når får du svar på nipt?10+6
Vært på privat ul nr 2 i dag + NIPT.
Lille bolla er helt perfekt Ble målt til 10+6, så ble satt frem 2 dager. Utrolig gøy å se at den har utviklet seg og ser ut som en baby nå Har visst bakovervendt livmor da, så måtte ta innvendig ul for å se noe. Og da ble det såå fine bilder Også ligger visst morkaka foran, så jm mener jeg ikke vil merke liv før kanskje sånn i uke 20… Føles som en evighet tilVis vedlegget 399423Vis vedlegget 399425
Om ca 10 dagerSå fine bilder! Når får du svar på nipt?
10+6
Vært på privat ul nr 2 i dag + NIPT.
Lille bolla er helt perfekt Ble målt til 10+6, så ble satt frem 2 dager. Utrolig gøy å se at den har utviklet seg og ser ut som en baby nå Har visst bakovervendt livmor da, så måtte ta innvendig ul for å se noe. Og da ble det såå fine bilder Også ligger visst morkaka foran, så jm mener jeg ikke vil merke liv før kanskje sånn i uke 20… Føles som en evighet tilVis vedlegget 399423Vis vedlegget 399425
Krysser fingrene for detSe på liiiille skatten i magen a Satser på gode svar på NIPT
Krysser fingrene for det
Takk! Håper det jaÅh! Så hyggelig å se lille frøkna i magen Håper på positive svar!
Ååå, så hyggelig å høreÅåh så kjekke oppdateringer her ❤ og aldeles nydelige bilder av ein fin liten bebis
Ang UL timen din så ville eg ringt og sagt at du har vært på privat UL og er målt til sånn og sånn og sagt at du då nok er godt over uke 14, vil tru dei gir deg time raskere då. Mange slike ting skjer kjapt og timene er ikkje alltid veldig gjennomtenkt. Eg trur ofte at dei tenker at pasienten gir beskjed om det trengs endringer og at det absolutt ikkje er skrevet i stein liksom. Men er nok lurt å ta den samtalen før enn siden