LilleVimsen prøver på nr 2!

5+4
Jeg har fått innkalling til sykehuset for planlegging av keisersnitt :D Ikke før i slutten av mai altså :hilarious: Spent på når innkallingen til TUL og OUL kommer! Skal på privat TUL om 12 dager, og jeg er sååå spent! Spent på om alt ser bra ut, og om det er én eller flere inni der:laughing002

Jeg har vært forkjøla denne uka, så formen har ikke vært helt på topp. Lurer på om jeg har fått ørebetennelse også :bored::facepalm: Ellers har jeg fortsatt ekstremt ømme bryst og nipler, og kvalmen og brekningene kommer innimellom. Det bare kommer plutselig, uten direkte grunn (annet enn at jeg er gravid så klart). Er så slitsomt, og har ikke spesielt lyst til å dra på kontoret når jeg føler meg sånn. Ingen av kollegaene vet at jeg er gravid, og jeg vil ikke at de skal vite det ennå heller. Men hvis jeg begynner å brekke meg på jobb, tror jeg de fort skjønner det :hilarious:

Er glad det snart er helg. Skal i bursdagsselskap til tantebarn som fyller 4. Ellers skal vi ta det ganske med ro - er fortsatt sliten etter skiturene forrige helg :laughing002
 
6+2
Jeg har blitt delvis sykemeldt. Jeg er så kvalm og sliter med brekninger hele tiden. I dag spøy jeg for første gang under dette svangerskapet. Slapp unna det de ukene jeg gikk gravid i fjor. Så er vel kanskje en liten milepæl, selv om det ikke akkurat er så hyggelig. Skulle gjerne sluppet kvalmen.

Det er akkurat én uke til TUL og jeg er veldig spent. Grugleder meg. Hadde ingen god opplevelse sist, men får bare håpe alt er som det skal nå ❤️
 
Så godt med sykemelding :Heartred Håper virkelig du får en bedre UL-opplevelse denne gangen :smiley-angelic001
 
6+2
Jeg har blitt delvis sykemeldt. Jeg er så kvalm og sliter med brekninger hele tiden. I dag spøy jeg for første gang under dette svangerskapet. Slapp unna det de ukene jeg gikk gravid i fjor. Så er vel kanskje en liten milepæl, selv om det ikke akkurat er så hyggelig. Skulle gjerne sluppet kvalmen.

Det er akkurat én uke til TUL og jeg er veldig spent. Grugleder meg. Hadde ingen god opplevelse sist, men får bare håpe alt er som det skal nå ❤️
Usj, det høres ut som en god ide med sykemelding. Håper kvalmen blir bedre om ikke altfor lenge :happy:
Masse lykke til på TUL!:happy:
 
Så godt med sykemelding :Heartred Håper virkelig du får en bedre UL-opplevelse denne gangen :smiley-angelic001
Ja! Hadde tenkt jeg kunne klare å jobbe hjemmefra, men ble "tvunget" til en sykemelding av jobben - ikke for mitt eget beste, men for dem.. Er uansett godt med sykemeldingen nå kjenner jeg!
Takk, det gjør jeg også ❤️:smiley-angelic001
 
7+1
Har nå gått inn i uka jeg mistet sist (7+4). Kjenner på det… litt ekstra nervøs denne uka.

I dag har jeg vært hos legen. Jeg sa til h*n at jeg sliter veldig med svangerskapskvalme, og svaret jeg fikk var "Så bra!" :hilarious: Tatt blodprøve for å måle hcg-nivået, fått 100% sykemelding i noen uker og resept på Postafen. Sliter veldig med kvalme og spiser veldig lite. Kastet opp flere ganger forrige uke. Kvalmen blir bare verre og verre for hver dag. Vil jo ikke klage, siden jeg er heldig som har blitt gravid, men er vanskelig å ikke klage når man er kvalm 24/7…

I morgen skal jeg på første UL! Er skikkelig spent! :woot:
 
7+1
Har nå gått inn i uka jeg mistet sist (7+4). Kjenner på det… litt ekstra nervøs denne uka.

I dag har jeg vært hos legen. Jeg sa til h*n at jeg sliter veldig med svangerskapskvalme, og svaret jeg fikk var "Så bra!" :hilarious: Tatt blodprøve for å måle hcg-nivået, fått 100% sykemelding i noen uker og resept på Postafen. Sliter veldig med kvalme og spiser veldig lite. Kastet opp flere ganger forrige uke. Kvalmen blir bare verre og verre for hver dag. Vil jo ikke klage, siden jeg er heldig som har blitt gravid, men er vanskelig å ikke klage når man er kvalm 24/7…

I morgen skal jeg på første UL! Er skikkelig spent! :woot:

Ja, du er heldig som er gravid, men det er SÅ ABSOLUTT lov å klage på den hersens kvalmen! Jeg var dårlig selv første runde, det var helt forferdelig! Håper det gir seg om ikke altfor lenge :Heartred Så spennende med UL!! Masse lykke til:woot:
 
Ja, du er heldig som er gravid, men det er SÅ ABSOLUTT lov å klage på den hersens kvalmen! Jeg var dårlig selv første runde, det var helt forferdelig! Håper det gir seg om ikke altfor lenge :Heartred Så spennende med UL!! Masse lykke til:woot:
Jeg er heldig som har en mann som gjør alt for meg! Jeg klarer ikke å gjøre noen ting, og ligger bare på sofaen… Den kvalmen er forferdelig ja! Takk ❤️❤️
 
Hvorfor tok du hcg-blodprøve? :shy: Masse lykke til på UL. Krysser fingrene for at alt er bra :Heartred
 
Hvorfor tok du hcg-blodprøve? :shy: Masse lykke til på UL. Krysser fingrene for at alt er bra :Heartred
Jeg sa til legen min for noen uker siden at jeg var redd for å miste igjen, så han ville gi meg en hcg-prøve for å berolige meg. Sikkert litt unødvendig, men måtte snakke med legen uansett, så sa ikke nei til det :p
Blir spennende å se om det er én eller flere der:hilarious: Håper jeg ser/hører? hjertet:love017
 
Jeg sa til legen min for noen uker siden at jeg var redd for å miste igjen, så han ville gi meg en hcg-prøve for å berolige meg. Sikkert litt unødvendig, men måtte snakke med legen uansett, så sa ikke nei til det :p
Blir spennende å se om det er én eller flere der:hilarious: Håper jeg ser/hører? hjertet:love017
Okei :Heartred Skal du ta en ny på onsdag eller tar du bare den ene? Jaa, håper med deg :love017
 
Okei :Heartred Skal du ta en ny på onsdag eller tar du bare den ene? Jaa, håper med deg :love017
Nei, bare den ene :smiley-ashamed004 Så jeg syns det var litt rart at jeg skulle ta den blodprøven, menmen, jeg får uansett en pekepinn på om hcg-nivået er innenfor normalverdien (som jeg så er utrolig bredt spenn):p Jeg får nok mer ut av UL’en i morgen:shy:
 
7+1
Har nå gått inn i uka jeg mistet sist (7+4). Kjenner på det… litt ekstra nervøs denne uka.

I dag har jeg vært hos legen. Jeg sa til h*n at jeg sliter veldig med svangerskapskvalme, og svaret jeg fikk var "Så bra!" :hilarious: Tatt blodprøve for å måle hcg-nivået, fått 100% sykemelding i noen uker og resept på Postafen. Sliter veldig med kvalme og spiser veldig lite. Kastet opp flere ganger forrige uke. Kvalmen blir bare verre og verre for hver dag. Vil jo ikke klage, siden jeg er heldig som har blitt gravid, men er vanskelig å ikke klage når man er kvalm 24/7…

I morgen skal jeg på første UL! Er skikkelig spent! :woot:
Forståerlig at du er litt mer nervøs denne uka :Heartred Godt å ha en fastlege som lytter og tar bekymringene dine seriøst. Spennende med UL i morgen, masse lykke til!
 
Nei, bare den ene :smiley-ashamed004 Så jeg syns det var litt rart at jeg skulle ta den blodprøven, menmen, jeg får uansett en pekepinn på om hcg-nivået er innenfor normalverdien (som jeg så er utrolig bredt spenn):p Jeg får nok mer ut av UL’en i morgen:shy:
Ja :joyful: Håper du får UL-bilde og at du vil dele det med oss. Jeg skal på UL på fredag, da er jeg 7+0.
 
Masse lykke til på TUL❤️ Skjønner det er en nervepirrende uke iom du mistet da sist, men har så troen på at dette går bra og at det er en liten terminspire du bærer på❤️
 
Back
Topp