LilleVimsen prøver på nr 2!

Fant denne inne på testetøs-tråden vedr CB m/ukesindikator. Så jeg har gått fra 25-200 til over 2000 på bare 6 dager! Hcg-verdien stiger jo normalt med det dobbelte hver 48. time.. Er ikke dette mye mer enn en dobling hver 48. time? :bag: ClearBlue sier selv at man får 3+ når unnfangelsen skjedde for over 3 uker siden, men her skjedde den for 17 dager siden :hilarious: Heldigvis har ikke kvalmen vært så ille. Blir jo noen spennende uker fremover! Jeg skal til legen om 2,5 uke for å måle hcg ☺️Vis vedlegget 396462
Det var kjapp stigning, men likevell så er jo ikkje dei testane nøyaktige, og dobling ville blitt dag 6: 2000, dag 4, 1000, dag 2 500, dag 0 250. Så ikkje så langt unna :) men er nok likevell ein sjans for at det er to inni der :woot:
Koffer skal du måle hCG i uke 6? :)
 
Det var kjapp stigning, men likevell så er jo ikkje dei testane nøyaktige, og dobling ville blitt dag 6: 2000, dag 4, 1000, dag 2 500, dag 0 250. Så ikkje så langt unna :) men er nok likevell ein sjans for at det er to inni der :woot:
Koffer skal du måle hCG i uke 6? :)
Sant, men er fortsatt en voldsom rask økning! :scared001
Det er fordi jeg har vært så redd for å miste igjen, så sa legen jeg kunne få en kontroll og sjekke hcg-verdien da. Jeg er 7+1 da :) Vet ikke hvor nyttig det vil være, men jeg får en indikasjon på om hcg-nivåene mine er innenfor det vinduet det skal være den uka. Skal på tul uka etter - den gir meg nok litt mer sikrere svar ☺️
 
4+3
Tok en ny CB digital m/ukesindikator nå. Tok en på torsdag (11 dpo) som viste 1-2, denne (17 dpo/4+3) viser 3+ :wideyed: Det fikk fort får’n si :hilarious: Mista 2-3 :laughing002 Vis vedlegget 396460

HCG'et stiger bra :talk017 Godt mulig du bare har en høy hcg-økning som jeg pleier å ha, eller så er det to små inni magen:Heartred
 
4+5
Jeg og mannen har reist på hyttetur denne helgen. Godt å komme seg litt bort ☺️ Skal gå på ski for første gang på 10 år :hilarious: Det kan bli interessant!

Kvalmen er litt opp og ned, men den er egentlig ikke så ille. Har ekstremt ømme bryst. Ofte sulten, men ikke sånn at det gnager i magen konstant, slik det gjorde for en uke siden. Bekymrer meg litt når symptomene blir mildere, men brystene er fortsatt så vonde og kvalm er der innimellom, så jeg håper alt står bra til inni magehuset ❤️
 
4+5
Jeg og mannen har reist på hyttetur denne helgen. Godt å komme seg litt bort ☺️ Skal gå på ski for første gang på 10 år :hilarious: Det kan bli interessant!

Kvalmen er litt opp og ned, men den er egentlig ikke så ille. Har ekstremt ømme bryst. Ofte sulten, men ikke sånn at det gnager i magen konstant, slik det gjorde for en uke siden. Bekymrer meg litt når symptomene blir mildere, men brystene er fortsatt så vonde og kvalm er der innimellom, så jeg håper alt står bra til inni magehuset ❤️

Hahaha, ser det for meg:hilarious: Bambi på glattisen:p Symptomer kan gå litt opp og ned, så det er ikke så uvanlig, på tross av at lille i magen har det bare fint❤️ Ønsker dere en riktig god helg på hytta:smiley-angelic003
 
4+5
Jeg og mannen har reist på hyttetur denne helgen. Godt å komme seg litt bort ☺️ Skal gå på ski for første gang på 10 år :hilarious: Det kan bli interessant!

Kvalmen er litt opp og ned, men den er egentlig ikke så ille. Har ekstremt ømme bryst. Ofte sulten, men ikke sånn at det gnager i magen konstant, slik det gjorde for en uke siden. Bekymrer meg litt når symptomene blir mildere, men brystene er fortsatt så vonde og kvalm er der innimellom, så jeg håper alt står bra til inni magehuset ❤️
Kos dere på hytta :happy:

Skjønner bekymringen altså :sorry: :Heartred Når skal du på UL?
 
Kos dere på hytta :happy:

Skjønner bekymringen altså :sorry: :Heartred Når skal du på UL?
Takk ☺️

Har bestilt til jeg er 8+1 (ca 3,5 uke til), siden jeg mistet da jeg var 7+4 sist. Har gått mye frem og tilbake om jeg skulle booke en UL til tidligere (når jeg er 6+2), men redd det er for tidlig og "bortkastet", og at de ikke finner noe hjerteslag uansett… Ellers vurderte jeg når jeg er 7+1, men det er bare en uke før den jeg allerede har bestilt :playful: Vet ikke hva som er best å gjøre jeg:hilarious:
 
Takk ☺️

Har bestilt til jeg er 8+1 (ca 3,5 uke til), siden jeg mistet da jeg var 7+4 sist. Har gått mye frem og tilbake om jeg skulle booke en UL til tidligere (når jeg er 6+2), men redd det er for tidlig og "bortkastet", og at de ikke finner noe hjerteslag uansett… Ellers vurderte jeg når jeg er 7+1, men det er bare en uke før den jeg allerede har bestilt :playful: Vet ikke hva som er best å gjøre jeg:hilarious:
Vanskelig med slike avgjørelser :bag: Jeg skal på UL 3. februar. Da er jeg 7+0. Får en til rundt uke 8. Håper ultralyden gjør oss godt :Heartred
 
Vanskelig med slike avgjørelser :bag: Jeg skal på UL 3. februar. Da er jeg 7+0. Får en til rundt uke 8. Håper ultralyden gjør oss godt :Heartred
Jaa :wacky: Jeg er bare redd jeg virker hysterisk om jeg bestiller UL med én ukes mellomrom (7+1 og 8+1) :hilarious: men kjenner det blir vanskelig å holde meg helt til 8+1:laughing002
 
Jaa :wacky: Jeg er bare redd jeg virker hysterisk om jeg bestiller UL med én ukes mellomrom (7+1 og 8+1) :hilarious: men kjenner det blir vanskelig å holde meg helt til 8+1:laughing002
Ja, da hadde jeg bestilt så det hadde blitt hos to forskjellige i så fall :laughing002
 
4+6
I går var første gang på ca 10 år at jeg gikk på langrenn. Og første gang med felleski! I går gikk vi 5 km, i dag gikk vi 8,6 km. Formen er i utgangspunktet ganske dårlig, men jeg merker jeg blir mye fortere sliten og andpusten nå som jeg er gravid.. :bag: Var veldig godt å komme tilbake på hytta og drikke toddy og spise kvikklunsj:shy:
854F9EE6-5485-4B65-B96B-4F366CBA82FF.jpeg
 
Kos dere på hytta ❤️❤️
Og, jeg har pleid å ta ca uke 7. Det er veldig greit, da det man hjerteslag i alle fall. Forøvrig så er det jo også kjekt å sjekke forbi punktet man gikk sist :p
Jeg tror jeg ville, hvis jeg skulle hatt to tidlige, heller hatt én i uke 7+x og én i uke 9-10 et sted.
Her ble det bare én TUL før offentlige uke 13 (mest fordi det ikke var ledige timer, men så var jeg ikke like engstelig denne gangen).
 
Kos dere på hytta ❤️❤️
Og, jeg har pleid å ta ca uke 7. Det er veldig greit, da det man hjerteslag i alle fall. Forøvrig så er det jo også kjekt å sjekke forbi punktet man gikk sist :p
Jeg tror jeg ville, hvis jeg skulle hatt to tidlige, heller hatt én i uke 7+x og én i uke 9-10 et sted.
Her ble det bare én TUL før offentlige uke 13 (mest fordi det ikke var ledige timer, men så var jeg ikke like engstelig denne gangen).
Takk❤️
Ja, enig i at det virker lurt.. tenker kanskje jeg skal flytte timen og ha en i uke 7+1 og en i uke 9+1 nå ☺️
 
Back
Topp