LilleVimsen prøver på nr 2!

3+5/12 dpo (3+1 i følge kalenderen, men hadde el cd 11)
Symptomer:
Ømme bryst
Murringer i magen/strekksmerter
Oppblåst
Kvalm
Mataversjon
Konstant sulten
Trøtt

Skal til legen på mandag for å søke fødeplass og tidlig offentlig TUL ☺️
 
Last edited:
Gratulera så masse ✨❤️ er du berre 3+1? Må ein søke om tidlig offentlig UL nå? Trudde det skulle bli tilbudt alle, men kanskje ikkje starta med det? :)
 
Gratulera så masse ✨❤️ er du berre 3+1? Må ein søke om tidlig offentlig UL nå? Trudde det skulle bli tilbudt alle, men kanskje ikkje starta med det? :)
Tusen takk ❤️ Beregnet ut fra første dag i siste menstruasjon er jeg 3+1, men @Vil ha nummer tre sa nettopp til meg at jeg er 3+5 i dag, siden jeg er 12 dpo :laughing002 Jeg fikk jo så tidlig el, cd 11, så har vært skikkelig usikker på hvordan jeg skulle beregne det:hilarious:

Hm, ja, det stemmer sikkert. Det var ikke sånn da jeg ble gravid for et år siden, men de har vel kanskje fått det på plass nå ☺️
 
Gratulera så masse ✨❤️ er du berre 3+1? Må ein søke om tidlig offentlig UL nå? Trudde det skulle bli tilbudt alle, men kanskje ikkje starta med det? :)

Man må, slik som med OUL, likevel bli henvist. :)
(Og ikke alle helseinstitusjoner har kommet i gang for alle enda heller..)
 
Tusen takk ❤️ Beregnet ut fra første dag i siste menstruasjon er jeg 3+1, men @Vil ha nummer tre sa nettopp til meg at jeg er 3+5 i dag, siden jeg er 12 dpo :laughing002 Jeg fikk jo så tidlig el, cd 11, så har vært skikkelig usikker på hvordan jeg skulle beregne det:hilarious:

Hm, ja, det stemmer sikkert. Det var ikke sånn da jeg ble gravid for et år siden, men de har vel kanskje fått det på plass nå ☺️
Ja, det stemmer at dpo trumfer mens :) med mi andra så fekk eg el på cd21, og va egentlig 3 veker når eg blei gravid :hilarious: så e litt misvisande. Greit å veta el ja! :)
 
3+6/13 DPO
Legger bare inn grafen og testene mine (11 dpo og 13 dpo) her, bare fordi det er fint å ha ☺️ Slutter å tempe nå - er ikke noen vits å fortsette ☺️
1AF1A749-5CC4-4EB0-AAFD-87C9EDD0D6DA.jpeg

DC8BC043-4941-474D-B667-BFA09A2E7759.jpeg
 
Jeg var på ultralyd i uke 6+3 og da så hjerteblink :love7 :Heartred ✨️ Skjønner den uroen din etter å ha opplevd MA. Ville målt hCG-økningen iallefall:Heartred legger inn svaret her, så jeg ikke spamer i testetråden❤️
 
4+1/15 DPO
Tok test på 2. urin i dag. Sterk og fin ☺️
Vært hos legen i dag. Søkte fødeplass og TUL - nå føles det mye mer virkelig at jeg er gravid igjen :woot: Legen synes økningen på testene mine så veldig fine ut, og sa det var bra jeg hadde mye symptomer:happy:
EB54BDBC-2660-46EA-A80B-682A1A2F7D7A.jpeg

797D6429-BF28-4F92-BA9E-EBCDB5BCC0D0.jpeg
 
4+1/15 DPO
Tok test på 2. urin i dag. Sterk og fin ☺️
Vært hos legen i dag. Søkte fødeplass og TUL - nå føles det mye mer virkelig at jeg er gravid igjen :woot: Legen synes økningen på testene mine så veldig fine ut, og sa det var bra jeg hadde mye symptomer:happy:Vis vedlegget 396332
Vis vedlegget 396331
Så fin økning! :Heartred
Morsomt at til og med legen synes også det når vi ellers leser overalt at strimmeltestene ikke skal brukes til å sjekke stigning :joyful:
 
Så fin økning! :Heartred
Morsomt at til og med legen synes også det når vi ellers leser overalt at strimmeltestene ikke skal brukes til å sjekke stigning :joyful:
Ja, tipper det var mest for å berolige meg så jeg ikke skal være så stressa for å miste :hilarious: Men legen min er en god psykolog også, så det var godt å få snakket sammen ☺️
 
Wow! Her er det jo vanvittig god økning :love7 Så fantastisk:D !!
Du har kommet lenger i prosessen enn meg i dette svangerskapet. Har ikke søkt fødeplass eller tul eller oul ennå og jeg er 7+5 :p
 
4+1/15 DPO
Tok test på 2. urin i dag. Sterk og fin ☺️
Vært hos legen i dag. Søkte fødeplass og TUL - nå føles det mye mer virkelig at jeg er gravid igjen :woot: Legen synes økningen på testene mine så veldig fine ut, og sa det var bra jeg hadde mye symptomer:happy:Vis vedlegget 396332
Vis vedlegget 396331
Wow for en økning ❤️ det er ikke to da? ;) Min var ikke like sterk som kontrollstrek før cd21! Så fint å se ❤️
 
Back
Topp