Håperpånr2<3
Glad i forumet
Hvordan har det gått? [emoji173]
Det gikk veldig bra! Heldigvis Nå prøver jeg å senke skuldrene Skal legge til ett innlegg nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan har det gått? [emoji173]
Så fantastisk! [emoji173] Gratulerer så mye!! [emoji173]
Hurra!! Fantastiske nyheter [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye
Vi skal på ny UL i uke 11 det er et par uker til desverre så gøy med USB stikk!Vi var privat og fikk med USB stikk med mange bilder og filmklipp Fantastisk[emoji173]
Tusen takk Helt hærlig skal du på ny UL før OUL eller?
Tusen takk
Du har kommet ganske langt du nå? Hvis ikke jeg blander helt her?
Vi var privat og fikk med USB stikk med mange bilder og filmklipp Fantastisk[emoji173]
Tusen takk
Du har kommet ganske langt du nå? Hvis ikke jeg blander helt her?
Vi skal på ny UL i uke 11 det er et par uker til desverre så gøy med USB stikk!
Så heldige dere var som fikk både bilder og film! Tenk å se tilbake på det om noen år'a [emoji173]
Ja, jeg er visst 29+5 på vei sånn helt plutselig [emoji14] Det er fortsatt ganske uvirkelig og rart når man har vært prøver så lenge. Gleder meg til å følge deg på samme vei
Det blir faktisk 11+3 den dagen ja blir veldig spennende!Spennende jeg er 11+3 i dag Så da blir det ganske likt som når du skal kjempe spennende
Ja det var veldig kjekt å få Vi fikk det med forrige på 3D i uke 24 og veldig morsomt å ha
Da er du jo snaaaaart i mål så utrolig spennende du kjenner vell spark og alt du da jeg gleder meg sånn til å kjenne liv blir deilig å få bekreftelse på at alt er bra på en litt enklere måte Vet du kjønn?
Åh, oul allerede! [emoji173] masse lykke til![emoji173] Leit å lese om hypermesis, håper det bedrer seg etterhvert!
Det skal gå så fint [emoji173] skjønner at det er slitsomt jaTusen takk jeg trenger lykkeønskninger er ganske nervøs
Hypermesis er slitsomt, skal ikke nekte for det, men jeg tenker på premien og da er det verdt det
Når skal du på OUL?
Det skal gå så fint [emoji173] skjønner at det er slitsomt ja
Vi har fått time om tre uker, da er jeg 18+4 er jo en av de siste i denne gruppa jeg [emoji14]
Gratulerer så mye med en frisk og fin liten gutt på vei [emoji173] Så fantastisk!! Jeg husker OUL som heeelt magisk [emoji173]