Lillebrøster ønskes

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Håperpånr2<3, 6 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Lillebror [emoji170]

• Liker Liker x 3
  2. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Åh[emoji7][emoji7] gratulerer så mye kjære deg!! Fin liten gutt [emoji170][emoji170]

• Liker Liker x 1
  3. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Jeg må vite ja, er for nysgjerrig og vil planlegge litt [emoji14] nå når jeg ser bildet ditt så kan jeg nesten ikke vente! Flyttet de terminen din? Stemte mål helt med ivf termin?

• Liker Liker x 1
  4. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Tusen takk for gratulasjon:) er såååå glad:) Jeg liker og å planlegge og er altfor nysgjerrig:) Gled deg:) Gleder meg til du har vert og:) Har du en magefølelse?:)

Nei de flyttet ikke termin siden det er IVF, men han ble målt til å være 2-3 dager større:) men ho sa at når vi vet fasiten skal ikke terminen flyttes. Så satser på han kommer litt før termin da[emoji6][emoji2]

5. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så herlig det må være. Håper alt ser bra ut når vi er på oul og. Alt så iallefall bra ut på ul 14+0. Men da målte den lille til 15+3, og det synes jeg var mye endring hvis de skal flytte terminen på oul. Men den lille lever og spreller iallefall, kjenner det hver dag [emoji173] har veldig følelse at det er en gutt, men hvem vet. Blir like hyggelig uansett, bare utrolig nysgjerrig.

6. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så herlig det må være. Håper alt ser bra ut når vi er på oul og. Alt så iallefall bra ut på ul 14+0. Men da målte den lille til 15+3, og det synes jeg var mye endring hvis de skal flytte terminen på oul. Men den lille lever og spreller iallefall, kjenner det hver dag [emoji173] har veldig følelse at det er en gutt, men hvem vet. Blir like hyggelig uansett, bare utrolig nysgjerrig.

7. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

8. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

9. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

10. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Ja det er hærlig:) Alt kommer nok til å se fint ut for dere også siden alt var fint sist:) det er jo deilig å vite:) men spennende uansett!
    Så deilig med masse bevegelse:) det er det her og:) sååå koselig:)
    Hyggelig uansett kjønn ja:) men spennende å vite syntes jeg og:) ble plutselig enda mere virkelig etter OUL:)

• Liker Liker x 1
  11. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Tror på at det blir mer virkelig ja! Krysser fingrene for at alt er bra om halvannen uke :) kunne ikke tida bare gått fortere [emoji85]

• Liker Liker x 1
  12. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Ja den siste tiden går såååå sakte! Satser på du har litt å gjøre så tiden går litt unna i allefall:)

• Liker Liker x 1
  13. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Drømmer meg heeelt vekk om dagen og er bare såååå forelsket i Lillebror allerede [emoji170] Starter straks på oppussing av rommet hans slik at det er klart i god tid før sommer og ferier:) Gleder meg sånn til å ordne istand der inne[emoji170]

• Liker Liker x 3
  14. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så herlig å lese [emoji7]

• Liker Liker x 1
  15. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Oppussing av lillebrorrommet er i full gang[emoji170] Gleder meg supermye til det blir ferdig:) maler og snekker er kaaaanskje ferdige til neste helg:) Jeg gleder meg veldig til å kunne starte med innredningen:)

Lillebror har for alvor begynt å gi livstegn fra seg siste uken:) nå begynner det å kjennes ut som ordentlige spark og det skjer mange ganger om dagen:) merker han har noen soveperioder, og noen perioder der han er veldig aktiv:) Når jeg legger meg på kvelden sparker han virkelig fra seg, og det er så herlig:) Det varmer mammahjertet[emoji173] deilig med slike stunder midt oppi den elendige formen... Hypermesisen vil ikke slippe taket... Håper på noen gode uker snart:) men uansett! Det er virkelig verdt det!:)

• Liker Liker x 2
    Last edited: 28 Mar 2017
  16. Håperpånr2<3 Glad i forumet

3D UL i dag:) Lillebror er nesten 1100g:) akkurat rett over gjennomsnittet[emoji170]

• Liker Liker x 3
  17. Bubbly ønsker meg en liten skatt Assistert-jentene

Så fin han er [emoji170]

• Liker Liker x 1
  18. lille_my83 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

For en fining[emoji7][emoji170]

• Liker Liker x 1
  19. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Ja jeg smelter jo heeelt[emoji7][emoji7] Hadde ikke forestilt meg at han skulle se så søt ut på UL:) Vi var med storebror og, men det var mye tidligere, så han hadde ikke så mye underhudsfett da:) men det har lillebror siden vi var nå i uke 27, så han ser jo helt ut som en ferdigutviklet baby syntes vi[emoji170] selv om han er liten enda[emoji170]

• Liker Liker x 2
  20. Bipperiin Glad i forumet

Nawww, gratulerer:hello2 Fine bildet:Heartred

• Liker Liker x 1

Del denne siden