Lillebrøster ønskes

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Håperpånr2<3, 6 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Håperpånr2<3 Glad i forumet

ImageUploadedByBV Forum1482149733.878152.jpg
    Vårt lille frø på 8 mm[emoji173] Hjertet slår som bare det[emoji173] Magisk[emoji173]

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Mokki87 Flørter med forumet

Så herlig! [emoji3] [emoji7]

• Liker Liker x 1
  3. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Hurra, gratulerer så mye [emoji173][emoji173] :D

• Liker Liker x 1
  4. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Ja helt fantastisk [emoji173] Når skal du på TUL?:) Gled deg:)

5. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Tusen takk[emoji173]

6. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Hurra ❤

• Liker Liker x 1
  7. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Gratulerer så mye med hjertebank!! [emoji173] [emoji173] Jeg skal andre uka i januar og håper på samme uvirkelige glede :)

• Liker Liker x 1
  8. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Tusen takk [emoji173]

Tusen takk:) Bare å glede seg:) magisk opplevelse:)

• Liker Liker x 1
  9. Daisy Glad i forumet Septembergull'17

Gratulerer så mye! Så utrolig flott å se hjertet slå<3

• Liker Liker x 1
  10. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Tusen takk:) Ja det var helt fantastisk[emoji173]

11. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Det magiske 2017 er her:) Dette året skal vi få hilse på det lille ICSI mirakelet:) Formen er elendig, kjennes ut som en blanding av influensa og omgangssyken som aldri går over.. Det er slitsomt, men virkelig verdt det!:)

Jeg er fortsatt bekymret og klarer ikke helt å slå meg til ro. Småblødningene er veldig sjeldent tilstede nå, flere dager siden sist... skal likevell på en ny TUL i morgen. Veldig spent!:) Håper virkelig alt er i orden:)

• Liker Liker x 1
  12. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Masse lykke til i morgen [emoji173]

• Liker Liker x 1
  13. Håperpånr2<3 Glad i forumet

ImageUploadedByBV Forum1483531533.326898.jpg
    Lille knøttet vårt i dag[emoji173]
    2,5 cm CRL[emoji173]
    Alt så bra ut:) Perfekt liten skapning som sprellet på skjermen[emoji173] Magisk opplevelse igjen! Så utrolig mye som har skjedd på bare to uker!

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  14. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Ååå, så gøy!! Se på den skjønne lille tassen [emoji173][emoji173][emoji173] Hurra! Hvor langt er du på vei? Jeg husker i alle fall at det var utrolig moro med UL i uke 8, for da var det endelig litt bevegelse å se :D

• Liker Liker x 1
  15. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Ja sant tassen er nydelig[emoji7][emoji7] Helt fortapt allerede[emoji173] Er 9+2 i dag:) Veldig rart å se den store forandringen på 2 uker, fra "bare" å se hjertet til å kunne se en liten sprellemann :)

• Liker Liker x 1
  16. Poppi Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Så fantastisk,gratulerer!! [emoji173]

• Liker Liker x 1
  17. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Formen er elendig, jeg klarer ingenting om dagen. Håper det blir bedre snart:) Nå skjønner jeg hvor heldig jeg var forrige svangerskap da jeg var i topp form hele veien:)

10+4 i dag og jeg ser frem imot premien som venter der fremme[emoji173]
    9. August [emoji173]

Veldig spent på kjønn, det spiller ingen rolle, men jeg er bare så uendelig nysgjerrig:) Blir spennende å se på OUL:) Vi vil vite det:)

Neste fredag blir det siste TUL på oss, og forhåpentligvis er alt bra, så da skal vi fortelle storebroren:) Gleder meg så uendelig masse til å fortelle han! Veldig spent på reaksjonen:)

18. Håperpånr2<3 Glad i forumet

Uten blødninger i nesten 3 uker, så måtte det selvfølgelig komme en liten blødning i går kveld. Friskt blod uten klumper, kun på papiret og stoppet med en gang, ingen smerter. Legen så at det var litt "igjen" av blødningene jeg hadde hatt når jeg var på UL uke 9+2, og sa jeg kanskje kunne blø litt til. Hadde slått meg til ro med at de var ferdige nå, uke 11+1 i dag! Men neida:/ ble kjempe redd igjen!

Fremskyndet UL til torsdag istedet for fredag. Skulle helst tatt i morgen, men mannen kan ikke da og jeg vil gjerne ha med han. Ikke noen blødninger i dag.. håper virkelig alt er som det skal!

19. Håperpånr2<3 Glad i forumet

20 min til ultralyd... Skjelver av spenning[emoji85]

20. Enkefalos Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP Oktoberlykke 2019 Aprillykke 2017 Assistert-jentene

Hvordan har det gått? [emoji173]

• Liker Liker x 1

Del denne siden