Lillebrøster ønskes

Hurra, gratulerer så mye [emoji173][emoji173] :D
 
Hurra ❤
 
Gratulerer så mye med hjertebank!! [emoji173] [emoji173] Jeg skal andre uka i januar og håper på samme uvirkelige glede :)
 
Det magiske 2017 er her:) Dette året skal vi få hilse på det lille ICSI mirakelet:) Formen er elendig, kjennes ut som en blanding av influensa og omgangssyken som aldri går over.. Det er slitsomt, men virkelig verdt det!:)

Jeg er fortsatt bekymret og klarer ikke helt å slå meg til ro. Småblødningene er veldig sjeldent tilstede nå, flere dager siden sist... skal likevell på en ny TUL i morgen. Veldig spent!:) Håper virkelig alt er i orden:)
 
ImageUploadedByBV Forum1483531533.326898.jpg
Lille knøttet vårt i dag[emoji173]
2,5 cm CRL[emoji173]
Alt så bra ut:) Perfekt liten skapning som sprellet på skjermen[emoji173] Magisk opplevelse igjen! Så utrolig mye som har skjedd på bare to uker!
 
Ååå, så gøy!! Se på den skjønne lille tassen [emoji173][emoji173][emoji173] Hurra! Hvor langt er du på vei? Jeg husker i alle fall at det var utrolig moro med UL i uke 8, for da var det endelig litt bevegelse å se :D
 
Ååå, så gøy!! Se på den skjønne lille tassen [emoji173][emoji173][emoji173] Hurra! Hvor langt er du på vei? Jeg husker i alle fall at det var utrolig moro med UL i uke 8, for da var det endelig litt bevegelse å se :D

Ja sant tassen er nydelig[emoji7][emoji7] Helt fortapt allerede[emoji173] Er 9+2 i dag:) Veldig rart å se den store forandringen på 2 uker, fra "bare" å se hjertet til å kunne se en liten sprellemann :)
 
Lenge siden jeg har skrevet her nå. Formen er elendig, jeg klarer ingenting om dagen. Håper det blir bedre snart:) Nå skjønner jeg hvor heldig jeg var forrige svangerskap da jeg var i topp form hele veien:)

10+4 i dag og jeg ser frem imot premien som venter der fremme[emoji173]
9. August [emoji173]

Veldig spent på kjønn, det spiller ingen rolle, men jeg er bare så uendelig nysgjerrig:) Blir spennende å se på OUL:) Vi vil vite det:)

Neste fredag blir det siste TUL på oss, og forhåpentligvis er alt bra, så da skal vi fortelle storebroren:) Gleder meg så uendelig masse til å fortelle han! Veldig spent på reaksjonen:)
 
Uten blødninger i nesten 3 uker, så måtte det selvfølgelig komme en liten blødning i går kveld. Friskt blod uten klumper, kun på papiret og stoppet med en gang, ingen smerter. Legen så at det var litt "igjen" av blødningene jeg hadde hatt når jeg var på UL uke 9+2, og sa jeg kanskje kunne blø litt til. Hadde slått meg til ro med at de var ferdige nå, uke 11+1 i dag! Men neida:/ ble kjempe redd igjen!

Fremskyndet UL til torsdag istedet for fredag. Skulle helst tatt i morgen, men mannen kan ikke da og jeg vil gjerne ha med han. Ikke noen blødninger i dag.. håper virkelig alt er som det skal!
 
20 min til ultralyd... Skjelver av spenning[emoji85]
 
Hvordan har det gått? [emoji173]
 
Back
Topp