Lillebrøster ønskes

ImageUploadedByBV Forum1484839635.160575.jpgImageUploadedByBV Forum1484839646.328608.jpg

Alt så bra ut! Størrelsen tilsvarer 11+3, akkurat det jeg er i dag:) Hjerterytme på 166/min:)

Hun sa alt så perfekt ut. Uoppfordret sa hun nakkefolden så normal ut, og hun kunne ikke finne noe som tydet på alvorlige kromosomfeil.

Vi er så lykkelige[emoji173] Gleder oss sånn til august[emoji173] I morgen skal storebror få vite det[emoji173]
 
Hurra!! Fantastiske nyheter [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye :D :D
 
Vi var privat og fikk med USB stikk med mange bilder og filmklipp:) Fantastisk[emoji173]

Så fantastisk! [emoji173] Gratulerer så mye!! [emoji173]

Tusen takk:) Helt hærlig:) skal du på ny UL før OUL eller?:)

Hurra!! Fantastiske nyheter [emoji173][emoji173][emoji173] Gratulerer så mye :D :D

Tusen takk:)
Du har kommet ganske langt du nå? Hvis ikke jeg blander helt her?:)
 
Vi var privat og fikk med USB stikk med mange bilder og filmklipp:) Fantastisk[emoji173]



Tusen takk:) Helt hærlig:) skal du på ny UL før OUL eller?:)



Tusen takk:)
Du har kommet ganske langt du nå? Hvis ikke jeg blander helt her?:)
Vi skal på ny UL i uke 11 :) det er et par uker til desverre :p så gøy med USB stikk!
 
Vi var privat og fikk med USB stikk med mange bilder og filmklipp:) Fantastisk[emoji173]


Tusen takk:)
Du har kommet ganske langt du nå? Hvis ikke jeg blander helt her?:)

Så heldige dere var som fikk både bilder og film! Tenk å se tilbake på det om noen år'a [emoji173]

Ja, jeg er visst 29+5 på vei sånn helt plutselig [emoji14] Det er fortsatt ganske uvirkelig og rart når man har vært prøver så lenge. Gleder meg til å følge deg på samme vei :)
 
Vi skal på ny UL i uke 11 :) det er et par uker til desverre :p så gøy med USB stikk!

Spennende:) jeg er 11+3 i dag:) Så da blir det ganske likt som når du skal:) kjempe spennende:):)
 
Så heldige dere var som fikk både bilder og film! Tenk å se tilbake på det om noen år'a [emoji173]

Ja, jeg er visst 29+5 på vei sånn helt plutselig [emoji14] Det er fortsatt ganske uvirkelig og rart når man har vært prøver så lenge. Gleder meg til å følge deg på samme vei :)

Ja det var veldig kjekt å få:) Vi fikk det med forrige på 3D i uke 24 og:) veldig morsomt å ha:)

Da er du jo snaaaaart i mål:) så utrolig spennende:) du kjenner vell spark og alt du da:) jeg gleder meg sånn til å kjenne liv:) blir deilig å få bekreftelse på at alt er bra på en litt enklere måte:) Vet du kjønn?:)
 
Ja det var veldig kjekt å få:) Vi fikk det med forrige på 3D i uke 24 og:) veldig morsomt å ha:)

Da er du jo snaaaaart i mål:) så utrolig spennende:) du kjenner vell spark og alt du da:) jeg gleder meg sånn til å kjenne liv:) blir deilig å få bekreftelse på at alt er bra på en litt enklere måte:) Vet du kjønn?:)

Har liksom alltid tenkt vi ikke skulle ha 3D UL, men jeg må si jeg er litt misunnelig på alle som har tatt det O:) Begynner vel å bli for sent for vår der for å få gode bilder nå uansett, men..

Veldig snart i mål, ja! Synes tiden har gått superfort! Jeg som er vant til at svangerskap hos meg varer i toppen 12 uker, synes det er rart at jeg fortsatt er gravid [emoji23] Kjenner masse spark og bevegelse [emoji173] Av og til hopper hele magen rundt [emoji14] Det er en liten gutt vi venter [emoji173]
 
Lenge siden sist jeg har oppdatert her nå!

18+1 i dag, har begynt å kjenne liv siden uke 14+5:) Fantastisk følelse etter den lange ventetiden!:) Jeg har hypermesis, så formen er jevnt dårlig, men håper det kommer seg sakte men sikkert, selv om det ikke ser sånn ut nå...

I morgen er det tid for OUL! Veldig spent og nervøs! Håper virkelig alt er bra! Og spent på om jentefølelsen stemmer eller om det er en gutt som gjemmer seg[emoji173][emoji170][emoji173][emoji170]
 
Åh, oul allerede! [emoji173] masse lykke til![emoji173] Leit å lese om hypermesis, håper det bedrer seg etterhvert!
 
Åh, oul allerede! [emoji173] masse lykke til![emoji173] Leit å lese om hypermesis, håper det bedrer seg etterhvert!

Tusen takk:) jeg trenger lykkeønskninger:) er ganske nervøs:)

Hypermesis er slitsomt, skal ikke nekte for det, men jeg tenker på premien:) og da er det verdt det:)

Når skal du på OUL?:)
 
Tusen takk:) jeg trenger lykkeønskninger:) er ganske nervøs:)

Hypermesis er slitsomt, skal ikke nekte for det, men jeg tenker på premien:) og da er det verdt det:)

Når skal du på OUL?:)
Det skal gå så fint [emoji173] skjønner at det er slitsomt ja :(

Vi har fått time om tre uker, da er jeg 18+4 ;) er jo en av de siste i denne gruppa jeg [emoji14]
 
Det skal gå så fint [emoji173] skjønner at det er slitsomt ja :(

Vi har fått time om tre uker, da er jeg 18+4 ;) er jo en av de siste i denne gruppa jeg [emoji14]

Spennende:) De siste dagene før OUL går såååå sakte:) men det er vell verdt å vente på[emoji173] Skal du vite kjønn?:)
 
Fantastisk med en liten som vinket til oss på skjermen i dag:) Vi er såååå lykkelige da alt så ut til å være i den skjønneste orden:)

Jeg hadde magefølelse på gutt i starten, men så har alle andre trodd jente, så begynte å tro det selv...

...men i mage gjemmer det seg en liten gutt[emoji170] Lillebror[emoji170]

Nå begynner navnediskusjonen i heimen:) Vi var litt mere enige om jentenavn denne gangen, men skal nok bli enige om guttenavn og:) jeg har to favoritter som jeg liker såååå godt:) så for meg aleine lettere å bestemme meg for guttenavn, mens for mannen enklest med jentenavn:) hehe:) vi får se:) god tid enda:)
 
Gratulerer så mye med en frisk og fin liten gutt på vei [emoji173] Så fantastisk!! Jeg husker OUL som heeelt magisk [emoji173]
 
Gratulerer så mye med en frisk og fin liten gutt på vei [emoji173] Så fantastisk!! Jeg husker OUL som heeelt magisk [emoji173]

Tusen takk!:) ja det er heeeelt magisk[emoji173] Svever på en rosa sky nå [emoji173][emoji170][emoji173]
 
Back
Topp