Lille nurket <3

Termin!

Men ingen baby. Ingen fødselstegn heller. Tolker det som stille før stormen. Håper jeg ikke har bruk for overtidstimen..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Skjer det noe? Fikk du også rett i gjettinga di?

Nope. Her skjer det lite gitt. Det tegnet jeg fikk for lenge siden var nok ikke helt korrekt. Håper jeg slipper igangsettelse. Har blitt øm igjen i mageregionen så kanskje modninga fortsetter nå. Har hatt en fin uke men kjenner ting er ømmere igjen nå. Og fått noen tak i ryggen de siste to dagene men det er småting. Nei huff. 3 dager på overtid nå..
 
Alle mine tegn dabbet heelt av i en hel uke! Jeg trodde jeg skulle bli gaaaal. Dessuten visste jeg at jeg gikk med 3 cm åpning! Når jeg passerte termin (17. august) ga jeg liksom litt opp :p tenkte at nå kommer han ikke før jeg blir satt igang. For en uke siden var det som om noen skrudde på en bryter og bam - der var rier :p tilbragte en hel dag på føden hvor jeg ble tøyd og fikk ligge i badekar. Så dabbet det bare av - igjen!! Dro hjem, våknet dagen etter av at vannet gikk, kom inn på sykehuset med 10 cm og etter en time var han ute. Så det kan gå fra ingenting til fødsel! :D

Håper du slipper å vente mye lengre!


venter prins i august <3
 
Krysser fingrene for deg. Men jeg kan skrive under på at det kan gå fra få/ingen tegn til en nyfødt vakkerskatt på 8 timer:)
 
41+1.... 5 dager over termin!!

Ja livet kunne ikke blitt enklere. Samboern våkner med feber, diare og forkjølelse. Han ligger her fortsatt men ingen særlig mye bedring. Diaren er vel borte virker det som men feber og forkjølelse er ikke det vi trengte nå. Jeg aner seriøst ikke hva jeg vil i dag. Føde med en klein kjæreste ved siden av eller håpe på at lille nurket blir der inne til far er frisk. ;,(

Vil så gjerne møte lille vennen før h*n vokser seg så stor at jeg ikke fårn ut ;)

Jeg har vondt i høyre hofta fortsatt og vugger som en pingvin. Er nummen i hendene og nesten ikke følelse i pekefinger og langefinger på venstre hånd grunnet vann som sikkert presser på.
Vil så gjerne bli kvitt plagene. Begynner å føle meg deppa for at jeg har gått opp 15 kg. Kanskje mer. Vet jo at dette ikke er noe problem da det ofte går vekk etterpå men har vært så kjip form ei stund nå så føler jeg har bare liggi å eti. Er jo ikke tjukk så vet ikke hvor det ligger. Men er nok at jeg har mye følelser og hormoner som spiller meg et puss siden jeg er såpass på overtid.

Føles godt å kunne lette på hjertet her inne på forumet. Her er det mange mennesker som er eller har vært samme situasjon (gravid) som forstår meg. <3
 
Sprengklare magen min. Syns den har sunket litt. I dag sovna jeg med varmeflaske på magen da den var vond. Når jeg våkna var det supertrangt i magen og det kjentes ut som et bein tvers over under ribbeina. Kunne der vært en liten som likte varmen?

I mårra tidlig er det 7 dagers kontroll og jeg skal strippes hvis mulig. Gruer meg litt siden folk sier det gjør vondt. Spent på hvordan jeg ligger ann i løypa med modning og åpninger og stæsj. Sov godt.
 

Vedlegg

  • 1409173945393.jpg
    1409173945393.jpg
    91,7 KB · Visninger: 40
Lykke til med kontroll. Om du har flaks så har ting startet av seg selv i natt. (evig optimistiak jeg )
 
41+3, 7 dager over..

Vært på kontroll i dag. Alt var fint med lille bebin! Jeg ble tøyd og strippet og slimproppen ble med ut. Var ikke spesielt vondt. Merket det litt i rumpa og et lyn opp i magen.

Nå i kveld har jeg uregelmessige tak i korsryggen. Blir spennende å se hva kvelden bringer. :) :D
 
Hvordan går det med deg? :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Grattis :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oioioi som tida flyr med en liten i hus. Han er så nydelig. Jeg blir så betatt av den vakre skapningen vi har laget.

Han legger på seg godt og ser fornøyd ut. Han sover bedre om natta nå som vi har begynt med flaske på kvelden. Jeg har lekket litt så har like gjerne pumpet slik at far kan gi mat også.
 

Vedlegg

  • 1410025542154.jpg
    1410025542154.jpg
    27,3 KB · Visninger: 34
Wow
Lillegutt er nå 9 dager gammel og han har sovet hele natta. Han våknet 6 men kunne sikkert sovet mer han. Var no lyder. Ikke gråt. Tenkte det var på høy tid å spise. Han sovner jo som bare det igjen. Nå ligger vi å mårraskoser i senga. Herlig!
 
Må være godt for mor med litt søvn. Får håpe du ikke hadde samme opplevelse som meg. Junior sov hele natta etterfulgt av trolig en økedag. Iallefall en dag han kontinuerlig ville spise eller bli kost med. Så nå synes jeg det er like greit å våkne om natta da jeg er redd for alternativet:p
 
Back
Topp