Lille Liss sin dagbok

.•´`•»´`•.(*•.¸(`•.¸ ¸
«•´¨*•.¸*!!*•.¸)`•.¸).•´`•»:
•´`•.(¸.•´(¸.•* *•.¸)`•.¸).•´`•»:
¸.,¸,¸.,¸ God helg! ¸.•´)¸.•*).•´`•» •´`•.
(o´, ,`o) Uka er over og helga er her`•.¸).•´`•»:
´( (O) )`så da sender jeg en hilsen,..`•.¸).•´`•»:
(:)`.,´(:))Må helga som kommer,gi solskinn og glede`•.¸).•´`•»:
(,,,)..(,,,)! for deg og alle som er til stede*•.¸)`•.¸ *•.¸)`•.¸).•´`•»:
..•´`•»´`•.(*•.¸(`•.¸ ¸.•´)¸.•*).•´`•»
«•´¨*•.¸**•.¸)`•.¸).•´`•»:
•´`•.(¸.•´(¸.•.•´.•´`•»

Hva skal man skrive her da tro...

Livet glimter til med små mirakler av og til [:)]

Jeg tok en test på lørdag fordi mensen ikke kom etter jeg starta med progynovaen..
Testen viste to streker
Jeg som aldri har sett en positiv test før ble helt skjelven og gikk for å vise den til samboeren min, var helt på gråten. Skikkelig mange følelser på en gang...
Vi fant ut at vi skulle ta en ny test på søndag, for det kunne være en feil..
Testen på søndag, i går...., viste også to streker

Men vi torte ikke juble for mye, er nesten redd for at det ikke er sant, er så uvirkelig...

Dagen i dag:
Jeg snakka først med legekontoret i morges, hun sa at når jeg hadde to tester som var positiv så var jeg nok gravid. Hvis jeg ville kunne jeg komme med morgenurin i morgen slik at de kunne teste det. Så det skal jeg da. Hun satte meg også opp på svangerskapstime om 4 uker.... Lo litt når hun gjorde det... Fremdeles like uvirkelig...

Ringte så sykehuset. "Ååååå så morro", sa hun jeg snakka med. "Da skal jeg snakke med en lege slik at du får komme til en tidlig UL hos oss jeg, så ringer jeg deg tilbake i løpet av dagen." Oi, tenkte jeg da, en tidlig UL også, trodde nesten de koms til å si lykke til og at jeg kunne kontakte de igjen om det går galt nå.... Så er jo kjempe glad for at jeg får komme dit på tidlig UL da. Hun ringte senere på dagen ja, skal på UL mandag om 3 uker.... Så skulle jeg slutte å ta progynova.
Alt er fremdeles like uvirkelig. Tror det nesten ikke jeg...

Men, før jeg hopper over til oktoberforumet skal jeg altså teste med morgenurinen i morgen Så tørr liksom ikke å juble før jeg får svar på den.

Men håper at testen blir positiv og at om 8 mnd har jeg en

Det er i magen min

Så idag har jeg gått rundt med et smil og vært litt distre`kan man si...
Dette er fremdeles helt uvirkelig, jeg føler meg skikkelig heldig som har klart dette. Jeg håper bare alt går bra nå i 8 mnd til og at jeg blir mamma til høsten

Håper virkelig resten av dere jenter her inne kommer fort etter, ingen som fortjener dette mer enn dere.

Hver dag fremover skal jeg nyte fult ut, det er litt av en følelse å vite at det er ett liv inne i magen min. Så nå skal jeg ordne meg en ticker og henge litt på oktober-forumet... Så rart å kunne si det..

Tenk det, at jeg skal bli mamma [:D]

Så utrulig kjekt! Gratulerar så masse! Kryssar fingrane for at spira klorar seg godt fast i ca 8 mnd til no! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Så utrulig kjekt! Gratulerar så masse! Kryssar fingrane for at spira klorar seg godt fast i ca 8 mnd til no! [:)]

Tusen takk for hilsninger [:)]
Fremdeles like uvirkelig... I følge BV så begynner hjertet til gullet mitt å slå i dag, herlig herlig [;)]

I dag er det to uker til vi skal på tidlig UL å se h*n [:D] Gleder meg masse

Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og for en PERFEKT avslutning!!!!!!!! [:)] [:)] [:)] GRATULERER så mye!! Og lykke til på ferden! [:D]

ORIGINAL: Joyleaf

Du er så heldig! 

Føler meg veldig heldig selv også [:)] Håper du også får en positiv test snart [;)]

ORIGINAL: Egb

Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og for en PERFEKT avslutning!!!!!!!! [:)] [:)] [:)] GRATULERER så mye!! Og lykke til på ferden! [:D]

Tusen takk [:)]
Ja, hvem hadde trodd det skulle gå slik... Håper bare alt går bra nå og at spiren holder seg i magen helt til oktober [;)]
Er så spendt på tiden fremover og prøver å nyte tiden så mye som mulig.
Skal fortelle nyheten til mamma i morgen, gleder meg sånn til å se reaksjonen. Hun tror jo vi skal ha innsett denne uka [;)]

Gratulere såååååå mye[:)]
heldig du er..
kos deg med din dyrebare skatt i magen[:)]

Morsdag i dag da, skal bort på besøk til svigers. Var å besøkte mamma i går kveld, som gleder seg kjempe masse til å bli bestemor. Mamma er foreløbig den eneste som vet om graviditeten. Skal vente til vi har vært på UL før flere får vite det. Vi tror liksom ikke helt på det enda...

8 dager igjen til vi skal se lillegull i magen [:)]

Tenk, neste år kan jeg feire morsdagen selv [;)]

Jeg skriver dagbok på Oktober forumet også, hvis noen er interessert i å lese.

ORIGINAL: GunnElin

Ja tenk t neste år så kan du feire morsdag[:D][:D][:D][:D]
så koselig.

aww så heldig du er. skjønner godt at du gleder dæ[:D][:D]

Du kommer snart etter du også, så du får bli feira på morsdagen du også. Blir november forumet på deg tenker jeg [;)]

Ja, nå er det lenge siden jeg har vært her inne... Er nok mest på oktober forumet, men heller ikke så mye der da jeg ikke er helt fan av det nye forumet... Liten oppdatering fra meg: Her går alt bra, jeg er 27+2 uker på vei i dag. Tenk det, kjenner spark i massevis og en god del hikke... hehe... Magen begynner å bli stor også, og kiloene kommer fortere og fortere. Men, fremdeles synes jeg alt er så uvirkelig. Gleder meg over hvert spark og bevegelse, det er ikke det. Men tror ikke helt det har gått opp for meg at jeg blir mamma til ei lita jente i oktober. Føler meg utrolig heldig og håper alle dere jenter her inne kommer etter snart. Ha en fortsatt fin sommer.

Det var lenge siden jeg var her inne...

Nå har vi bestemt oss for å starte med søskenforsøk i april. Krysser fingrene for at ett av de to fryseeggene vi har fester seg og blir til en baby

Takk for fin helsing i dagboka mi! Masse, masse lykke til med søskenforsøk! Kjempespennandes! :) Krysser fingrane for fryseegga dine! Kor mange har de på frys?? Eg har 4 på 2 røyr. Kryssar fingrane for at små eskimoar klorar seg fast hos oss begge denne våren då! :)

Ser innlegget ditt nå. Spennende tid framover. Vi har 2 på frys, i 2 rør. Ringte inn mens i sta, kriblet i kroppen da ja... hihi... godt å være i gang igjen ;)

Blir spennandes å følga deg! Ul på akkurat samme dag og begge i naturlig syklus! Får håpa me begge lykkast no! :) Skjønner det i grunn ikkje heilt eg at eg sannsynligvis snart er rugar igjen! Håpar dette blir ein lykkens vår/sommar! Og endo bedre om ca 10 mnd! ;)

UL i dag viste at jeg allerede har hatt eggløsning, er på dag 11... Var litt tidlig, men bare å vente til neste gang da :(
Skal komme inn tidligere da, tilfelle jeg får tidlig eggløsning igjen...

Det var kjedlig! Eg er på syklusdag 12 i dag. Hadde 8 mm slimhinne viste ul i dag. Eg skal setja el.sprøyte på søndag og innsett vert tors 25/4. Håpar berre egga overlever opptininga no då! Eg har vanligvis el rundt dag 17. Har ikkje naturlig el på kvar syklus pga min pcos, så derfor skal eg setja el.sprøyte. Bedre lykke neste gong til deg! Håpar du får komme til med frys igjen snart! :)

Da venter jeg når som helst mensen. For da jeg var på UL for 13 dager siden hadde jeg allerede hatt eggløsning...
Skal inn til UL dag 6, 7 el 8 denne gangen. Gleder meg og håper alt klaffer. Da kommer det i så fall en frysebaby i februar ;)

Back
Topp